گزارش عملکرد یک سال گذشته سئومکانیک – سئومکانیک

سئو مکانیک یک ساله شد!

علاوه بر تشکر از همه شما عزیزانی که در این یک سال پرفراز و نشیب ما را همراهی و حمایت کردید، تصمیم گرفتیم خلاصه ای از سال گذشته را تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا برای کسانی که اکنون به فکر راه اندازی یک کسب و کار و تحقق یک ایده جدید هستند، انگیزه و امید باشد. بدیهی است که بسته به شرایط بازار کار و کسب و کار، همیشه شروع یک فرآیند تولید یا خدمات می تواند ریسک های زیادی را از نظر زمانی و مالی به دنبال داشته باشد. بنابراین تصمیم گرفتیم تجربیات خود را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، شاید راه برای شما عزیزان کوتاهتر و پربارتر باشد.

سئو مکانیک چگونه ایجاد شد؟

سئو مکانیک در سال 1390 پس از یک پروژه 6 ماهه با کمترین سرمایه ممکن ایجاد شد. رویکرد اولیه سئو مکانیک حاصل تجربه طولانی و فعالیت ما در زمینه تبلیغات، بازاریابی و وب است. مدت‌هاست که تعجب می‌کردیم که چرا برخی از بنگاه‌ها با تعداد پرسنل و سرمایه اندک به سرعت پیشرفت می‌کنند و برخی دیگر با سرمایه‌ی کلان و نیروی فعال‌تر نمی‌توانند موفق شوند. پس از تحقیقات و تحلیل های فراوان شرکت ها و پروژه های مختلف، به نتایج جالبی دست یافته ایم. وسیما حاصل این دستاورد است. امروز که این مقاله را برای شما می نویسم، سئو مکانیک در کمتر از یک سال به یکی از تاثیرگذارترین سایت های دنیای وب ایران تبدیل شده است و ما به این موفقیت افتخار می کنیم.

چگونه موفق شدیم؟

موفقیت سئو مکانیک با عوامل زیادی مرتبط است اما به عنوان نمونه چند عامل مهم این موفقیت را برای شما عزیزان شرح می دهیم.

بیشتر بخوانید  لینک غیر طبیعی چیست؟ آموزش روش صحیح تبلیغات در اینترنت

1. صداقت

صداقت واژه ای ساده در دنیای تجارت امروزی است و اجرای آن تقریبا غیرممکن به نظر می رسد. اما همین عامل به ظاهر غیرممکن به یکی از مهم ترین عوامل موفقیت ما تبدیل شده است. صداقت به این معنی است که وقتی می دانید خدمات شما بر تجارت مشتری تأثیر نمی گذارد، به او اطلاع دهید. صداقت به این معناست که وقتی مشتری آماده خرید خدمات بیشتر از نیازش است، بدون توجه به شرایط مالی، باید به او اطلاع دهید. صداقت یعنی اینکه سود مشتری را مقدم بر درآمد خود قرار دهید.

من به شما اطمینان می دهم که با این روش نه تنها چیزی از دست نمی دهید، بلکه چیزهای زیادی نیز به دست خواهید آورد. بارها پیش آمده است که با مشاوره صحیح و صادقانه به مشتری، او را راهنمایی کرده ایم که مثلاً به خدمات خاصی نیاز ندارد و نیازی به پرداخت هزینه ندارد و در نتیجه اعتماد مشتری را جلب کرده ایم و او از آن زمان تبدیل به تبلیغ کننده خدمات ما شده و مشتریان زیادی را به ما معرفی کرده است.

2. دانش محور

متأسفانه خلأهای علمی زیادی در دنیای وب ایران وجود دارد و من شخصاً این خلأها را به سیستم آموزشی و فرهنگی خودمان نسبت می دهم. مطالعه، تحقیق و یادگیری در طول تحصیل به هیچکس به درستی آموزش داده نمی شود و این مشکل در آینده منجر به کمبودهای علمی و فنی خواهد شد. ما از ابتدا سعی کرده ایم در مورد هر مورد تحقیق کرده و نتیجه را با شما عزیزان در میان بگذاریم. پروژه بلاگسیما نتیجه همین نگرش در سئو مکانیک است. روحیه خودآموزی و یادگیری به قدری در سئو مکانیک جاری است که حتی همکاران جدیدی که به تیم ما می پیوندند در کمتر از یک ماه در همین مسیر هستند.

بیشتر بخوانید  اینترنت اشیاء یا (IOT ) چیست؟ معایب و مزایای iot چیست؟ - سئو مکانیک

3. پشتکار و سخت کوشی

ما بین 12 تا 14 ساعت در روز بدون وقفه کار می کنیم. از همان روزهای اول ایجاد سئو مکانیک و به دلیل امکانات کمی که داشتیم مجبور شدیم این زمان را به کار اختصاص دهیم و امروز این وضعیت برای ما تبدیل به یک عادت شده است. هیچ سرگرمی هیجان انگیزتر از کار نیست، ما آن را تجربه کرده ایم.

پارسال چیکار کردیم؟

  • بیش از 60 پروژه طراحی وب
  • بیش از 40 پروژه بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو
  • بیش از 20 پروژه پشتیبانی برای تولید وب سایت و محتوا
  • بیش از 80 پروژه تبلیغاتی
  • بیش از 30 پروژه طراحی لوگو
  • بیش از 100 مشتری داخلی و 10 مشتری خارجی

چه افتخاراتی کسب کرده ایم؟

  • تولید بیش از 300 مقاله ارزشمند آموزشی در زمینه سئو، طراحی وب، برنامه نویسی، گرافیک و … نوشته و ترجمه شده است.
  • ارائه خدمات مشاوره رایگان و حل مشکل برای بیش از 100 وب سایت.
  • پاسخگویی به بیش از 1000 سوال فنی و تخصصی کاربران.
  • ایجاد اشتغال مستقیم برای بیش از 15 نفر.
  • نامزد افتخاری مسابقه جهانی طراحی وب AWWARDS.
  • همکاری افتخاری در پروژه تحلیلگر وب سایت PIWIK.
  • اخذ گواهی پلاتینیوم سامانه فروشگاهی پرستاشاپ.
  • در پروژه همکاری کنید و نمایندگی سیستم چت و پشتیبانی Zopim سنگاپور را دریافت کنید.
  • یک نماینده CloudFlare دریافت کنید.
  • آژانس فرانسوی Unitage را دریافت کنید.

در پایان از همه شما عزیزانی که در این سال ما را همراهی کرده اید و همواره از پیشنهادات و انتقادات شما بهره برده اید کمال تشکر را داریم. امیدواریم در پایان سال آینده بتوانیم موفقیت های خود را با افتخار در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

بیشتر بخوانید  ترکیب رنگ - پیشنهاد رنگ بندی سایت با الهام از طبیعت

بررسی خدمات وب

در آستانه اولین سالگرد تاسیس سئو مکانیک به فکر بررسی کیفیت و بهبود خدمات و محصولات ارائه شده در سایت افتادیم تا با کمک شما بهترین باشیم. با شرکت در این نظرسنجی ما را در ارائه بهترین خدمات به شما یاری کنید.

همچنین در پاسخ به نظرات و پیشنهادات سازنده شما، هدیه ای از مدیریت سئو مکانیک به رسم یادبود برای نظرات برتر در نظر گرفته شده است.

[gravityform id=”16″ name=”one year” title=”false” description=”false” ajax=”true”]


نظر 1

نوشتتون عالی بود ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *