خرید رپورتاژ آگهی – سئو مکانیک

اولین سوالی که باید به آن پاسخ دهیم، تعریف دقیق رپورتاژ آگهی است. رپورتاژ آگهی به معنای انتشار یکی از مقالات شما در سایتی دیگر است که معمولاً با هدف نمایش یک محصول یا ایجاد لینک برای بهبود وضعیت سئو انجام می شود. در این مقاله سعی داریم در مورد خرید رپورتاژ و استانداردهایی که باید رعایت شود بیشتر صحبت کنیم.

سایت های زیادی هستند که به طور مداوم محتوا تولید می کنند و روزانه بازدیدکنندگان زیادی را جذب می کنند. یکی از راه های کسب درآمد برای این سایت ها، فروش گزارش های تبلیغاتی است. این سایت ها بسته به اعتبار دامنه و تعداد بازدیدکنندگان روزانه مبلغ مشخصی را برای درج مقاله از طرف شما در سایت خود دریافت می کنند. شما آیتم مورد نظر خود را به آنها ارائه می دهید و در قسمت های خاصی از آن به سایت خود لینک می دهید.

با توجه به کاهش اثر بک لینک و البته جریمه تبلیغات متنی گوگل، رپورتاژ آگهی یکی از بهترین تکنیک های موجود برای بهبود سئو و ایجاد لینک ثابت است.

چه زمانی باید گزارش بخریم؟

می توان گفت خرید ریپورت نوعی دوپینگ برای سایت شماست. حالا تصور کنید که قرار است به عنوان یک ورزشکار معمولی در دو مسابقه المپیک شرکت کنید، آیا با دوپینگ می توانید شانس قهرمانی داشته باشید؟ قطعا نه. دوپینگ برای ورزشکارانی که در رقابت تنگاتنگ هستند و برای کسب مقام اول می جنگند موثر است.

نحوه خرید گزارش تبلیغات را بیاموزید

خرید گزارش زمانی برای شما موثر است که در کلمه کلیدی هدف خود جایگاه خوبی کسب کرده باشید و حداقل در صفحه اول گوگل باشید. در این شرایط می توانید با خرید یک بک لینک مناسب از طریق رپورتاژ شانس خود را برای کسب موقعیت بهتر افزایش دهید.

اگر سایت یا صفحه شما در یک جمله رتبه بندی نمی کند یا در صفحات بعدی نتایج گوگل قرار دارد، این تکنیک برای شما مناسب نخواهد بود. پیشنهاد می کنیم با مطالعه مقاله بک لینک چیست، دانش خود را در این زمینه عمیق کنید؟

مهم ترین نکات هنگام خرید گزارش چیست؟

مهمترین مزیت رپورتاژ تبلیغات نسبت به خرید بک لینک دائمی بودن آن است. معمولاً مقاله شما به طور نامحدود در سایت تبلیغ کننده می ماند و برای تمدید آن لینک پولی پرداخت نمی کنید، اما هنگام خرید بک لینک یا تبلیغات متنی، باید ماهیانه هزینه ای را برای تمدید و نگهداری آن بپردازید.

بیشتر بخوانید  کپچا چیست و چه زمانی از CAPTCHA استفاده کنیم؟

برای استفاده بهتر از رپورتاژ آگهی باید نکاتی را رعایت کنیم در غیر این صورت هزینه بی اثر می شود و یا حتی ممکن است سایت شما توسط گوگل جریمه شود. در ادامه به بررسی مهم ترین نکات مربوط به خرید بک لینک دائمی می پردازیم.

1- رپورتاژ تبلیغات سایت مربوطه را خریداری کنید

در وب فارسی سایت های معتبر زیادی وجود ندارد که تبلیغات را به صورت گزارش بپذیرند. این موضوع انتخاب های شما را محدود می کند، اما همیشه سعی کنید از سایت هایی که از نظر موضوع و محتوا به سایت شما نزدیک هستند، گزارش بخرید.

2- برای هر گزارش یک متن خاص بنویسید

محتوای تکراری شانس زیادی برای کسب موقعیت در نتایج گوگل ندارد و معمولا توسط ربات های گوگل نادیده گرفته می شود. بسیار دیده ایم که برخی از مدیران سایت یک مقاله خاص تهیه کرده و به صورت گزارش در چندین سایت مختلف منتشر می کنند. برخی حتی از مقالات یا محتوای موجود در سایت خود برای متن گزارش های خود استفاده می کنند.

خرید گزارش به معنای خرید یک صفحه اختصاصی در سایت دیگری است که به محتوای مورد نظر شما لینک می دهد. هر چه این صفحه ارزش بیشتری داشته باشد و جایگاه آن در نتایج گوگل بهتر باشد، احتمال کسب جایگاه و اعتبار در بازار هدف بیشتر می شود.

3- بیش از 5 بک لینک در گزارش خود قرار ندهید

بسیاری از افراد فکر می کنند که هر چه تعداد لینک های بیشتری در رپورتاژ آگهی قرار دهند، شانس بیشتری خواهند داشت و در کلمات بیشتر جایگاه خود را کسب می کنند، اما در عمل برعکس این اتفاق می افتد.

هر صفحه در اینترنت از نظر گوگل (Page Authority) دارای ارزش و اعتبار خاصی است و این اعتبار بین تمامی لینک هایی که در آن قرار دارد به طور مساوی توزیع می شود. با افزایش تعداد لینک های صفحه رپورتاژ آگهی، اعتباری که به هر یک از آنها منتقل می شود کاهش می یابد.

پیشنهاد می کنیم بعد از خرید رپورتاژ آگهی بین 3 تا 5 لینک در متن خود قرار دهید.

4- برای هر صفحه از سایت یک لینک در متن قرار دهید

یکی دیگر از اشتباهات رایج هنگام خرید یک گزارش، درج چندین لینک با انکر تکست متفاوت در صفحه سایت است. به عنوان مثال، سه لینک در یک متن تبلیغاتی قرار می گیرد که همه آنها به صفحه اصلی سایت اشاره می کنند، اما هر یک به یک عبارت جداگانه پیوند می دهند. با این کار گوگل تنها لینک اول صفحه را در نظر می گیرد و بقیه لینک ها بی اثر می شوند.

بیشتر بخوانید  مقایسه دو سبک طراحی سایت، متریال دیزاین در مقابل طراحی تخت

5- خرید رپورتاژ آگهی برای صفحات داخلی سایت

صفحه اصلی سایت معمولا با عبارات سخت و جستجو شده هدف قرار می گیرد و رپورتاژ تبلیغات آنقدر موثر نیست که بتواند سایت شما را در این کلمات تبلیغ کند. مگر اینکه رقابت در آن کلمه بسیار کم باشد یا موقعیت بسیار خوبی داشته باشید.

پیشنهاد می شود در رپورتاژ تبلیغات به صفحات داخلی سایت و کلمات کم رقابت لینک دهید. با گذراندن کلمات ثانویه و رتبه خوب در عبارات حاشیه، می توانید شانس خود را برای کسب رتبه در کلمات دشوار و رقابتی افزایش دهید.

6- در گزارش تبلیغاتی خود از تصاویر استفاده کنید

یکی از عوامل موثر در رتبه بندی نتایج گوگل وجود تصاویر و ویدئوها در صفحه است. می توانید با قرار دادن تصاویر خاص مرتبط با متن آگهی، ارزش و اعتبار صفحه ایجاد شده را افزایش دهید و با خرید رپورتاژ نتایج بهتری بگیرید. هرچه محتوای درون صفحه ای که ایجاد می کنید ارزشمندتر باشد، اعتبار بیشتری به سایت شما منتقل می کند.

7- برای گزارش آگهی خود بک لینک بخرید!

ما به خوبی می دانیم که خرید بک لینک یا تبلیغات متنی می تواند منجر به جریمه گوگل برای سایت شما شود، اما لینک های داخلی باعث افزایش اعتبار صفحه می شود. پیشنهاد می شود پس از خرید رپورتاژ آگهی از سایت همان آگهی دهنده بک لینک خریداری کرده و لینک صفحه گزارش را در آنجا قرار دهید. با این کار لینک داخلی خوبی برای صفحه تبلیغاتی شما ساخته می شود که باعث افزایش اعتبار این صفحه می شود.

8- اعتبار دامنه و امتیاز اسپم سایت آگهی دهنده را بررسی کنید

یکی دیگر از عوامل مهم برای افزایش اثربخشی گزارش زندگی دامنه، اعتبار دامنه و البته امتیاز اسپم سایتی است که از آن گزارش را خریداری می کنید. قبل از سفارش، وضعیت سایت را در ابزارهای آنلاین مانند open site explorer بررسی کنید و از معتبر بودن سایت مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

بیشتر بخوانید  تغییرات جدید در داده های ساختار یافته توسط گوگل - سئو مکانیک

اگر اتوریتی دامنه آن سایت بالای 30 باشد، یک گزینه معمولی خواهد بود و اگر بالای 40 باشد، مشکلی ندارد. اگر سایتی با اعتبار دامنه بیش از 50 پیدا کردید، گزینه ایده آلی پیدا کرده اید.

مراقب باشید، برخی از سایت‌های با شهرت بالا امتیاز اسپم بالایی نیز دارند. این سایت ها به دلیل ایجاد لینک های زیاد یا فروش بک لینک، ارزش و اعتبار خود را از دیدگاه گوگل از دست داده اند. هرگز از سایت هایی که امتیاز اسپم بالای 5 دارند تبلیغات نخرید.

9- از پست مهمان یا رپورتاژ آگهی رایگان استفاده کنید

بسیاری از سایت ها به شما این امکان را می دهند که به عنوان کاربر عمومی مقاله ای تهیه کرده و به عنوان مهمان در سایت قرار دهید. این سایت ها معمولا به شما این امکان را می دهند که در پست های مهمان به سایت خود لینک دهید. مقالاتی که به عنوان پست مهمان ارائه می شوند، عموما باید کیفیت بالایی داشته باشند و دقیقاً با موضوعات سایت میزبان مطابقت داشته باشند. تمام مواردی که در رپورتاژ آگهی مشاهده می کنید نیز باید در این روش استفاده شوند.

محتوای گزارش اطلاعیه چیست؟

با خرید رپورتاژ آگهی، صفحه ای در سایت تبلیغ کننده ایجاد می شود و آن صفحه باید در سطح محتوایی بسیار بالایی باشد. هنگام تهیه متن گزارش، موارد زیر را در نظر داشته باشید.

  • محتوای رپورتاژ آگهی باید حداقل 700 کلمه و حداکثر 1200 کلمه باشد.
  • از تگ های h2 در محتوای تبلیغاتی خود استفاده کنید.
  • کلمات مرتبط در گزارش باید دقیقاً عباراتی باشند که می خواهید در آنها امتیاز کسب کنید.
  • در ساخت لینک از جملات طولانی استفاده کنید و عبارات عمومی و جستجو را هدف قرار ندهید.
  • از کلمات کلیدی مورد نظر خود در متن جایگزین تصاویر استفاده کنید.
  • محتوای گزارش تبلیغاتی شما باید کاملاً انحصاری و تازه باشد.
  • از تگ nofollow در لینک های خود استفاده نکنید.
  • اگر سایت مورد نظر قادر به ارسال نظرات است، در این صفحه نظر دهید تا ارزش و اعتبار آن افزایش یابد.

تجربه خرید استوری خود را با ما در میان بگذارید و سایت های معتبری را که در این زمینه می شناسید معرفی کنید.


نظر 1

نوشتتون عالی بود ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *