کتاب سئو برای همیشه – دانلود رایگان

در آغاز فعالیت حرفه ای خود همواره در یافتن منابع معتبر آموزشی و دستیابی به علوم روز با مشکلات اساسی مواجه بودم. وجود اطلاعات متناقض در سایت های خارجی و کمبود منابع آموزشی به زبان فارسی، فرآیند یادگیری سئو را بسیار سخت و زمان بر می کند. در این راه تکیه بر تجربه و آزمون و خطا برای من هزینه و زمان زیادی را در بر داشت.

در آن زمان سئو بیشتر شبیه یک بازی بود، اما امروزه به دانش ارزشمندی تبدیل شده است که می تواند کلید موفقیت کسب و کار شما در وب باشد. تجربه و دانش من در این سال ها می تواند میانبر ارزشمندی برای کسانی باشد که در ابتدای راه هستند.

سئو همیشه بهترین عنوان برای کتابی است که پیش روی شماست. در این کتاب سعی کردم با ساده ترین بیان ممکن و با مثال های کاربردی مفاهیم را به شما آموزش دهم و روش صحیح درک مفاهیم را توسعه دهم. این کتاب به شما کمک می کند تا به سرعت تمامی مفاهیم و تکنیک های سئو را که بر سئو تاثیر می گذارند شناسایی کنید و از آنها برای پیشبرد کسب و کار خود استفاده کنید.

کتاب SEO Forever را می توان حاصل دانش و تجربه اینجانب ضمن تهیه بیش از 300 مقاله تخصصی سئو، پاسخگویی به بیش از 15000 سوال کاربران در وب سایت سئو مکانیک، مشاوره و همکاری در ایجاد بیش از 100 کسب و کار اینترنتی موفق و برگزاری دوره های حضوری برای 200 نفر از علاقه مندان و فعالان حوزه طراحی وب سایت دانست.

بیشتر بخوانید  دکمه شیشه ای در تلگرام، ابزار آنلاین ارسال دکمه به کانال تلگرام

امیدواریم این مجموعه گامی مثبت در پیشرفت هموطنان عزیز و کشور پرافتخارمان ایران باشد.

آنچه در کتاب سئو برای همیشه می خوانیم

کتاب SEO Forever در 9 فصل تهیه و منتشر شده است و در پایان به تست سئو منتهی می شود. در میان متن کتاب، هر جا که معتقدیم مطالعه بیشتر در این زمینه ممکن است برای شما مفید باشد، لینک یکی از مقالات مرجع در سئو مکانیک را قرار داده ایم. فهرست مطالب کتاب به شرح زیر است:

  1. مفاهیم اولیه سئو را بشناسید
  2. موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟
  3. تکنیک های اقتباس شده با ارجاع داخلی سایت
  4. ابزارهای کاربردی برای ارجاع داخلی سایت
  5. بازاریابی محتوا چیست و چه ربطی به سئو دارد؟
  6. کلمات کلیدی ارزشمند را شناسایی کنید
  7. بک لینک چیست؟ این چه تاثیری بر سئو خواهد داشت؟
  8. آموزش ساخت بک لینک
  9. تجربه کاربری و تاثیر آن بر سئوی سایت

کتاب سئو هنوز برای چه کسانی مناسب است؟

اگر اصطلاح سئو را می شناسید، این کتاب به شما کمک خواهد کرد. سئو برای همیشه به معنای تمام تکنیک ها و اطلاعاتی است که هرگز قدیمی نمی شوند. برای افرادی که تازه با مفهوم SEO آشنا شده اند، این کتاب میانبر سریع و قابل اعتمادی برای درک خوب مفاهیم SEO است. و برای افرادی که مدت هاست سئو را می شناسند یا به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت می کنند، نکاتی به ظاهر ساده اما بسیار کاربردی در این کتاب ارائه شده است.

اگر قصد شرکت در آموزش سئو سئو مکانیک را دارید پیشنهاد می کنیم این کتاب را به عنوان پیش نیاز در نظر بگیرید و قبل از حضور در کارگاه آن را به طور کامل مطالعه کنید.

کتاب SEO برای همیشه را می توان سئو برای همه نیز نامید. زیرا هرکسی بر اساس اطلاعات خود می تواند از محتوای خود بهره مند شود. مدت زمان مطالعه کامل این کتاب 126 صفحه ای حداکثر یک ساعت و نیم خواهد بود. پیشنهاد می کنیم این فرصت را از دست ندهید.

به زودی مجموعه های آموزشی و کتاب های تخصصی بیشتری از مجموعه سئو مکانیک دریافت خواهید کرد. پیشنهادات و نقدهای شما می تواند تاثیر زیادی در محتوا و کیفیت این کتاب ها داشته باشد. از شما می خواهیم که دو دقیقه از وقت خود را صرف کرده و تجربه خود را از خواندن کتاب در قسمت نظرات همین صفحه با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید  سئو محلی چیست؟ آموزش local seo

برای دانلود مستقیم و رایگان کتاب لطفا وارد حساب کاربری خود شوید یا در سایت ثبت نام کنید.




نظر 1

خیلی جذاب متخصر و مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *