دکمه شیشه ای در تلگرام، ابزار آنلاین ارسال دکمه به کانال تلگرام

ربات تلگرام و API معرفی شده برای آن امکانات بی نظیری را در اختیار کاربران و مدیران گروه ها و کانال ها قرار می دهد. یکی از این امکانات کیبوردهای درون خطی یا به اصطلاح دکمه شیشه ای است. دکمه های شیشه ای آخرین نسل از کیبوردهای سفارشی در تلگرام هستند که به سرعت در حال محبوب شدن هستند.

این قابلیت معمولاً کاربردهای متنوع و جالبی دارد، مانند ارسال دکمه با عمل دلخواه، ارسال لینک و ارسال دکمه تبدیل آنلاین، اما در کانال ها فقط مجاز به استفاده از نسخه ارسال لینک هستید.

برای مشاهده نمونه هایی از دکمه های شیشه ای استفاده شده در کانال تلگرام می توانید به کانال تلگرام سئو مکانیک مراجعه نمایید.

ارسال دکمه شیشه ای در کانال تلگرام

بسیاری از کاربران بخش فنی سئو مکانیک نحوه استفاده از دکمه های شیشه ای در کانال تلگرام را می پرسند، برای این منظور ابزار آنلاین بسیار آسان و سریعی را برای شما طراحی کرده ایم تا به راحتی کانال خود را مدیریت کرده و دکمه های شیشه ای را برای آن ارسال کنید. برای استفاده از این ابزار مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا یک ربات تلگرام برای خود بسازید و توکن botfather را دریافت کنید. برای این کار به مقاله آموزش ربات تلگرام مراجعه کنید.
  2. برای خود یک کانال تلگرام بسازید و یا اگر کانالی دارید ربات خود را به عنوان یکی از ادمین های این کانال معرفی کنید. برای این کار مقاله آموزشی در کانال تلگرام را مطالعه کنید.
  3. اطلاعات دریافتی برای توکن و شناسه کانال را در فیلدهای مربوطه وارد کنید.
  4. متن پیام مورد نظر خود را تایپ کنید.
  5. متن دکمه و پیوند دکمه را وارد کنید (باید با http:// شروع شود).
  6. آدرس تصویر مورد نظر خود را وارد کنید، مطمئن شوید که متن همراه با تصویر کمتر از 400 کاراکتر باشد. (در صورت خالی پیامک ارسال می شود)
  7. بر روی دکمه ارسال کلیک کنید.
بیشتر بخوانید  حافظه کش مرورگر چیست | آموزش افزایش سرعت سایت

ابزار آنلاین برای ارسال دکمه های شیشه ای


نظر 1

نوشتتون عالی بود ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *