ترفندهای سئو و تغییرات الگوریتم‌های جستجو- سئو مناسب گوگل

سئو در طول زمان

کلمه سئو تقریبا 4 سال پیش در جامعه مجازی ایران و در بین فعالان این عرصه شناخته شد. با گذشت زمان و جمع بندی افراد مبنی بر رعایت اصول سئو، استقبال بیشتری از آن صورت گرفت تا جایی که امروزه سایت ها و وبلاگ های فارسی زبان زیادی در این زمینه فعال هستند. بنابراین، با یک جستجوی ساده در سئو یا بهینه سازی وب سایت، به سرعت با حجم زیادی از اطلاعات مواجه خواهید شد که گاهی اوقات با خود متناقض هستند. در این مقاله سعی داریم یک استراتژی مناسب برای سئو در سال آینده معرفی کنیم.


بسیاری از ترفندها و میانبرها مانند انتخاب کلمات کلیدی نامربوط و محبوب ، تبادل پیوندها با سایت های دیگر ، صفحات با طراوت و غیره ، برای ترفند موتورهای جستجو ایجاد شده اند تا هدف اصلی SEO را سریعتر به دست آورند ، هر یک از آنها در یک زمان کوتاه نتایج خوبی را به کاربران و متخصصان سئو ارائه می دهند ، اما الگوریتم الگوریتم موتورهای جستجوگر مانند Google Google در روزهای Google در روزهای Google ایجاد می کنند و در سال Google در سال 2011 ، در سال 2011 ، در سال 2011 ، در گوگل. در نتیجه پس از مدت کوتاهی شرایط جدیدی ایجاد می شود و فعالیت های شما باعث تضعیف سئو سایت و افت ناگهانی بازدید و رتبه سایت شما می شود. توجه داشته باشید که شعار و هدف گوگل در 14 سال گذشته تغییر چندانی نکرده است، فقط قدرت و نصب این سایت به مرور زمان برای رسیدن به این هدف افزایش یافته است.

لوگوی گوگل در سال 1998 و 2012

هدف گوگل سازماندهی اطلاعات جهان است

بیشتر بخوانید  سئو منفی چیست؟ روش های محافظت سایت از سئو منفی - سئو مکانیک

و به همه اجازه می دهد در همه جا به آن دسترسی داشته باشند

ماموریت گوگل سازماندهی اطلاعات جهان است

و آن را در دسترس و مفید جهانی قرار دهید

زمان آن رسیده است که استراتژی سئوی خود را تغییر دهید

کاری را انجام دهید که می دانید چگونه بهترین کار را انجام دهید. چه یک تجارت واقعی، یک موسسه یا یک سایت، هیچ میانبری برای موفقیت پایدار وجود ندارد، از ابزارهایی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید، انعطاف پذیر، خلاق و کمی احساسی باشید. به کاری که انجام می‌دهید ایمان داشته باشید و در هر جای اینترنت که برایتان مهم است ظاهر شوید.

جامعه ای از مشتریان خود تشکیل دهید و با آنها در ارتباط باشید، به مشتریان و کاربران خود احترام بگذارید و وجهه شرکت خود را حفظ کنید. این روزها اکثر شرکت ها چندان به این تعداد رقبا و امکاناتی که در اختیار کاربران اینترنت قرار می گیرد وفادار نیستند.

سئوی سایت را بر اساس اصول سئو و بدون استفاده از میانبر یا فریب دادن موتورهای جستجو انجام دهید. برخی از این روش ها ممکن است در کوتاه مدت جواب دهند، اما مطمئن باشید که یک برنامه بلند مدت نتایج بهتری به همراه خواهد داشت، آن را آسان کنید و از سفر لذت ببرید.


نظر 1

ممنونم بابت مطلب قشنگتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *