تبلیغات محیطی | تاثیر خلاقیت بر اثرگذاری تبلیغات محیطی

خلاقیت چیست؟! تاثیر خلاقیت بر تبلیغات محیطی چیست؟ آیا واقعاً می توانید در تجارت امروز روی خلاقیت حساب کنید؟ اینها سوالاتی هستند که حتی پرسیدن آنها نیازمند نگاه خلاقانه است. اگر با نگرش بی حد و حصر و چند بعدی مسائل و مشکلات تبلیغات محیطی و تجاری خود را به دقت بررسی کنید، همیشه می توانید با به کارگیری خلاقیت و نوآوری، ضمن ایجاد نقاط عطف برای پیشرفت و تجلی این نوع نگرش، احتمال موفقیت خود را افزایش دهید.

اعضای اتاق فکر سئو مکانیک برای ایده پردازی و طراحی تبلیغات محیطی خلاقانه راهکارهایی را ارائه می دهند که با توجه به نیازها و مشکلات شرکت ها و کسب و کار های مختلف می توانند یک شبه و با هزینه کمتر کسب و کار شما را متحول کنند. یک نگاه خلاقانه با کمی جسارت و اعتماد به نفس همیشه نتایج شگفت انگیزی را برای شما به ارمغان می آورد.

تبلیغات محیطی چیست؟

تبلیغات محیطی یا تبلیغات شهری یکی از موثرترین روش ها برای کسب و کارهای محلی محسوب می شود، تبلیغات محیطی شامل نصب بنر، بیلبورد، حتی بروشور دیواری و یا هر روش دیگری برای جلب توجه رهگذران در خیابان است. هزینه تبلیغات محیطی در برخی موارد بسیار بالاست و مشاغل محلی و کسب و کارهای کوچک توانایی پرداخت آن را ندارند. اما با خلاقیت می توانید هزینه تبلیغات محیطی را به شدت کاهش دهید و اثربخشی آن را افزایش دهید. (۵۰ نمونه از تبلیغات محیطی خلاقانه)

تبلیغات محیطی خلاقانه یک واحد تجاری نوساز در کوچه فرعی

پس از رفع موانع و مشکلات رایج راه اندازی یک کسب و کار جدید و قبول تمامی هزینه های بالای اجاره مکان مناسب، در راه اندازی کسب و کار خود موفق هستید. از شور و اشتیاق برای راه اندازی یک کسب و کار و رویاهای بزرگ که بگذریم، متاسفانه معمولا کفگیر به ته دیگ رسیده است و دیگر توان تحمل هزینه های گزاف تبلیغات از جمله تبلیغات محیطی را نخواهید داشت. این نقطه نقطه شروع شکست است. زیرا عادت کرده ایم به جای استفاده از خلاقیت، ساده ترین و پرهزینه ترین وسیله را انتخاب کنیم و متأسفانه بازدهی مناسبی از تبلیغات شهری معمولی دریافت نخواهیم کرد و در نهایت فقط پشیمانی از سرمایه گذاری ها و حمایت های مالی بی پایان خود خواهید داشت.

بیشتر بخوانید  استفاده از ویدیو در طراحی سایت - آژانس خلاقیت سئو مکانیک

استفاده از چشم بادکنکی در یک نمونه تبلیغات محیطی!

چشم یکی از تاثیرگذارترین تصاویر از دیدگاه بشر از زمان های قدیم بوده است. تصویر چشم همیشه تفکر انسان را به چالش می کشد و انسان ناخودآگاه جهت نگاه را دنبال می کند، جهت چشم ها، درست مانند اشاره مستقیم با انگشت، ناخودآگاه توجه شما را به محل مورد نظر جلب می کند. در این روش تبلیغات محیطی با در نظر گرفتن تمامی این نکات و بررسی روش های کاربردی و خلاقانه موفق به طراحی این تکنیک شده ایم.

مواد مورد نیاز برای یک نمونه تبلیغات محیطی ارزان و موثر:

  • قلم و کاغذ
  • در صورت نیاز یک توپ گرد یا یک توپ بادی سبک
  • تصویر عنبیه چشم بر روی کاغذ چسب در اندازه مناسب چاپ می شود
  • نخ کتان
  • چسب شیشه
  • تعدادی درخت در اطراف محل مورد نظر

ابتدا مانند تصویر زیر از مکان مورد نظر برای تبلیغات محیطی و خیابان های اطراف آن نقشه بکشید تا محل چشم ها و تعداد مورد نیاز برای شما مشخص شود.

نقشه مکان تبلیغات محیطی را می کشیم

سپس محل و جهت چشم ها را مشخص می کنیم

مکان و جهت چشم در نمونه تبلیغات محیطی

ما در حال شروع کار چشم انداز برای تبلیغات محیطی خود هستیم. ابتدا توپ یا بادکنک را باد می کنیم سپس تصویر عنبیه را که از قبل روی کاغذ چسبناک چاپ کرده ایم در جای مناسب می چسبانیم. پیشنهاد می کنیم تصویر را روی دهانه بالون یا توپ بچسبانید تا به ماندگاری بیشتر آن کمک کرده و از خروج هوا جلوگیری کنید.

نمونه شبیه سازی چشم برای تبلیغات محیطی

اکنون می توانید بادکنک ها را با نخ کتانی و چسب در جای مناسب روی درخت نصب کنید. از درست بودن جهت چشم ها اطمینان حاصل کنید، برای این کار استفاده از دو یا سه اتصال توصیه می شود. از درختان نیز مراقبت کنید. بهتر است عملیات نصب را در نیمه های شب انجام دهید تا کمپین تبلیغاتی نامتعارف شما از صبح روز بعد شروع شود.

یک مثال شبیه سازی شده از محل قرارگیری چشم ها روی درخت

خیلی سخت نبود، اما کار شما از فردا شروع می شود، قدر مشتریان را بدانید و سعی کنید از این تبلیغات محیطی نهایت استفاده را ببرید. شهرداری محلی شما ممکن است سعی کند چشم ها را به خود جلب کند، اما مراقب این موضوع باشید، فقط 24 ساعت حضور غیرمعمول شما می تواند زندگی کاری شما را کاملاً تغییر دهد.

بیشتر بخوانید  over optimization چیست؟ با بهینه سازی بیش از حد پنالتی شوید!


نظر 1

ممنونم بابت مطلب قشنگتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *