بهینه سازی سایت با ابزاری رایگان (اصول سئو)

در گذشته مقاله ای با عنوان واژه نامه سئو در این وبلاگ منتشر شده بود که به معرفی اصطلاحات مرتبط با بهینه سازی وب سایت یا وبلاگ شما پول می داد. در ادامه امروز قصد داریم نمونه ای از سایت ها را بیان کنیم تحلیلگر سئو معرفی و توضیح مختصری در مورد کاربرد و قابلیت های آن ارائه شود. برای درک بهتر عکس هایی از محیط کار او قرار داده ایم. در پایان این مقاله درک بهتری از وضعیت خواهید داشت سئو شما سایت خود را خواهید داشت و بنابراین اثربخشی تبلیغات اینترنتی شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

بهینه سازی سایت

ابزار بهینه سازی سایت

Woorank ابزاری رایگان در اختیار شما قرار می دهد که با آن می توانید هر هفته گزارش کاملی از سایت خود در مدت زمان کوتاهی داشته باشید. ضمناً این سایت یک اکانت آزمایشی رایگان با امکانات کامل به مدت یک هفته به شما ارائه می دهد که به شما امکان می دهد در این هفته سایت های نامحدود را بررسی کنید و اگر علاقه مند به استفاده بیشتر از این سایت هستید، با پرداخت 49 دلار در ماه به تمامی امکانات آن دسترسی خواهید داشت.

در اینجا ما گزارش این سایت در مورد وضعیت بهینه سازی سایت شما را بررسی می کنیم.

بهینه سازی و سئو

هر گزارش به 12 بخش اصلی تقسیم می شود:

5 اولویت اصلی سئو – این 5 بخش شامل مهمترین فاکتورهای بهینه سازی هر سایت می باشد

بازدید کنندگان – در این قسمت آماری از تعداد بازدیدکنندگان از صفحه شما و اطلاعات مربوط به آنها ارائه می شود.

عملکرد در شبکه های اجتماعی – این بخش محبوبیت شما را در شبکه های اجتماعی محبوب مانند توییتر و لینکدین بررسی می کند و ایده ای از عملکرد شما ارائه می دهد.

سیار – نحوه نمایش سایت خود را در موبایل و تبلت به شما نشان می دهد و مطابقت کدنویسی سایت شما با اصول بهینه سازی برای این دستگاه ها را بررسی می کند.

مبانی بهینه سازی – این قسمت اصول اولیه بهینه سازی (مانند وجود نقشه سایت، جلوگیری از داشتن چندین آدرس سایت و …) را برای شما بررسی می کند.

بهینه سازی محتوا – مهمترین فاکتورهای سئوی هر سایت مانند عنوان صفحه و توضیحات صفحه که بسیار مورد توجه موتورهای جستجو هستند در این قسمت بررسی می شوند.

بهینه سازی کلمات کلیدی – این بخش تعدادی از مهمترین آنها است کلید واژه ها به شما نشان می دهد که چگونه سایت شما توسط موتورهای جستجو مانند گوگل شناسایی می شود.

اعتبار سایت – از رتبه سایت شما مقدار فهرست سایت گوگل شما و تاریخ ثبت دامنه شما اعتبار سایت شما را می سنجد.

لینک برگشت – این قسمت تعداد سایت هایی که لینک سایت شما دارند را محاسبه و به شما نشان می دهد.

عملکرد سایت – فاکتورهای استفاده سایت شما مانند سرعت بارگذاری سایت، حجم صفحه و لینک های خراب در سایت شما در این قسمت ارزیابی می شود.

امنیت – اصول امنیتی سایت شما در این قسمت سنجیده می شود.

فن آوری – این بخش به بررسی اصول کدنویسی و استانداردهای مرتبط در سایت شما می پردازد.

در پایان با مجموع امتیاز 100 گزارش کامل بر اساس انطباق اصول بهینه سازی و سئو به سایت شما تحویل داده می شود و به شما در حل مشکلات آن و بهبود وضعیت سایت کمک می کند.

من امیدوارم که این به شما کمک کند بهبود رتبه سایت کمک کرد، حتی اگر کوچک باشد.

بیشتر بخوانید  ۱۱ قدم برای تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی - سئومکانیک

نظر 1

خیلی جذاب متخصر و مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *