آموزش و چگونگی تولید محتوا برای اینستاگرام – سئو مکانیک

تولید محتوای اینستاگرام برای صاحبان پیج های بیزینسی یک چالش بزرگ محسوب می شود. در این مقاله از سئو مکانیک به آموزش و نحوه چگونگی تولید محتوا برای اینستاگرام خواهیم پرداخت.

اگر قصد ایجاد پیج اینستاگرام پر بازدید داشته باشید حتما به دنبال روش هایی برای تولید محتوای اینستاگرام و چگونگی تولید محتوا برای اینستاگرام هستید.

روش های زیر می تواند دستاوردهای بسیاری را برای شما و پیج کاریتان به همراه داشته باشد.

در ضمن مطلب زیر را حتما در رابطه با درامد زایی از شبکه های اجنماعی و در کل بازاریابی و .. را در سئو مکانیک حتما بخونید:

تولید محتوای اینستاگرام یعنی چه؟

حتما بلاگرهای بسیاری را دیدید که در فضای اینستاگرام فعالیت می کنند و دنبال کننده های بسیاری نیز آنان را دنبال می کنند، این موضوع تنها یک علت دارد آن هم نحوه تولید محتوای اینستاگرام این افراد است.

ایده تولید محتوای اینستاگرام به قدری حائز اهمیت است که می تواند پیج شما را با موفقیت یا شکست رو به رو کند.

[typed string0=”برنامه ریزی برای تولید محتوا در اینستاگرام امری بسیار ضروری است که باید به آن عمل کنید.” typeSpeed=”40″ startDelay=”0″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loop=”1″]

تولید محتوای اینستاگرام باید روزانه انجام شود در غیر این صورت ممکن است شما فالوورهای خود را از دست داده و پیج شما با عدم کارایی مواجه شود.

برای تولید محتوای موثر لازم است شما نکاتی را رعایت کنید.

انواع تولید محتوای اینستاگرام چیست؟

اگر اهل گشت و گذار در فضای اینستاگرام باشید حتما تنوع بالای تولید محتوای اینستاگرام را به وضوح دیده اید.

برای یک تولید محتوای موثر باید دارای خلاقیت باشید و از انواع تولید محتوا استفاده کنید.

برای مثال شما در اینستاگرام محتواهای ویدیویی را مشاهده می کنید، همچنین عکس و استفاده از صوت ها از دیگر انواع تولید محتوا هستند.

بیشتر بخوانید  سئو بیگ کامرس، ویژگی ها و نکات سئوی (BigCommerce) - سئو مکانیک

می توانید محتوای صوتی خود را با تصویر یا یک ویدیو میکس کرده و آن را در اختیار دنبال کننده های خود قرار دهید.

البته از تاثیر محتوای تصویری غافل نشوید.

شاید ویدیوهای شما اگر طولانی باشند بازدیدی نداشته باشند، اما استفاده از تصاویر بازخورد بهتری را برای شما به همراه داشته باشند.

البته باید با توجه به موضوع پیج خود اقدام به تولید محتوا کنید و با توجه به علایق دنبال کننده های خود از انواع تولید محتوا بهره مند شوید.

برای نمونه اگر پیج شما دارای مباحث انگیزشی است نباید از تولید محتوا با موضوعات تبلیغات یا آشپزی استفاده کنید.

در نظر داشته باشید مخاطبین شما با توجه به موضوع پیج شما را دنبال کرده اند.

پس مناسب با سلایق آنان اقدام به تولید محتوا کنید در غیر این صورت ممکن است با ریزش فالوور رو به رو شوید.

 چگونگی تولید محتوا برای اینستاگرام

روش هایی موثر برای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام وجود دارد که قصد داریم در ادامه به توضیح هر یک بپردازیم.

در ادامه به توضیح چندین روش موثر برای تولید محتوای اینستاگرام خواهیم پرداخت.

 استفاده از الگوهای آماده در تولید محتوای اینستاگرام

یکی از فاکتورهایی که باید در تولید محتوای اینستاگرام به آن توجه داشته باشید، استفاده از الگوهای آماده است.

بدون‌ شک اولین تصویری که فرد با آن روبرو می‌ شود و موجب می‌ شود که او را ترغیب به خواندن کند و یا از ادامه‌ پست صرف‌ نظر کند تصاویر هستند، شما باید با استفاده از تکنیک‌ هایی که در استفاده از تصاویر در اینستاگرام وجود دارد، تولید محتوای موثری داشته باشید تا کاربران فعلیتان آن را حفظ کرده و کاربران جدید را به سمت پیج شما جذب کند.

بیشتر بخوانید  نسبت متن به کد چیست؟ تاثیر نسبت متن به کد بر سئو

استفاده از ابزارهای بسیار زیادی که برای عکس‌ ها و نقاشی‌ های اینستاگرام استفاده می‌ شود یکی از مؤثرترین روش‌ ها است که می‌ تواند در نگاه اول باعث جذب کاربران بیشتر به سمت پیج شما شود.

تصاویری که استفاده می شوند در نگاه اول باید دارای جذابیت بوده تا کاربرانی که پست های شما را مشاهده می کنند، ترغیب شوند تا پروفایل شما را مشاهده و دنبال کنند. به این طریق می توانید اقدامی موثر برای جذب کاربران بیشتر داشته باشید.

اگر تصاویر جذابیت بصری نداشته باشند پست های شما بدون بازدید رها خواهند شد و این موضوع باعث شکست پیج شما خواهد شد.

برای بهترین و حرفه ای ترین تولید برای عکس ها از سایت canva.com استفاده کنید، البته حرفه ای بخواهید با این سایت کار کنید باید مبالغی برای هر ماه پرداخت کنید، اگر اکانت های این سایت رو خواستید، با ما تماس بگیرید تا برای شما تهیه کنیم.

استفاده از تصاویری که از قبل وجود دارند

یکی دیگر از روش‌ هایی که بسیار موثر واقع می‌ شود، استفاده از تصاویری است که از قبل وجود دارد.

شاید فکر کنید استفاده از تصاویر موجود به جذب مخاطبین جدید نمی‌ پردازد، اما این به این معنا نیست که شما نباید از عکس‌ های قدیمی استفاده کنید.

بلکه با استفاده از خلاقیت و تکنیک‌ هایی که در تصاویر استفاده می‌ شوند، می‌ توانید آنها را به تصاویری جذاب تبدیل کنید که باعث جذب مخاطبین بیشتر شود.

پیشنهاد ما به شما این است که بانکی از تصاویر در اختیار داشته باشید و با استفاده از ابزارهای مؤثری مانند برنامه‌ های فتوشاپ سعی در تغییر و جذابیت بیشتر در این تصاویر کنید.

بیشتر بخوانید  افزایش ترافیک سایت، آموزش و نحوه ترافیک ارگانیک برای سایت

هیچ گاه تاثیر عکس های قدیمی را دست کم نگیرید، زیرا در دل آنان می تواند کاربرانی وفادار و جدید وجود داشته باشد.

حتما شما هم دیده اید پیج هایی که از عکس های بسیار قدیمی و نوستالژی استفاده می کنند و با استقبال بی نظیری رو به رو می شوند.

شما نیز می توانید از عکس های قدیمی استفاده کرده و با اشتراک آنان فالوورهای بسیاری را به سوی خود جذب کنید.

 خلاقیت خود را بکار بگیرید

برای تولید محتوای اینستاگرام مؤثر لازم است که خلاقیت خود را بکار گیرید.

برای این‌ موضوع می‌ توانیم به تبدیل انواع فرمت ها به یکدیگر اشاره کنیم، در این مثال شما می‌ توانید محتواهای صوتی خود را بر روی یک تصویر قرار داده و از آن یک ویدئو تهیه کنید و یا با چیدمان چندین عکس در کنار هم یک آلبوم تهیه کرده و آن را پست کنید.

از این‌ دست فعالیت‌ ها برای تولید محتوای اینستاگرام به‌ شدت استفاده می‌ شود و همچنان دارای کاربرد بسیار بالایی است که کاربران بسیار زیادی را به سوی پیج شما جذب می‌ کنند از تصاویر متحرک مانند گیف ها استفاده کنید و سعی کنید در تولید هر نوع محتوایی خلاقیت خود را بکار گیرید.

در این صورت می توانید اثرات شگفت انگیز تولید محتوای موثر را به چشم مشاهده کنید.

کم کم افراد دیگر از محتواهای شما استفاده می کنند و با دیگر افراد به اشتراک می گذارند.

حتما در تولید محتوا از نام پیج خود استفاده کنید و لوگوی برندتان را بر روی تصاویر و فیلم ها لحاظ کنید تا افرادی که اقدام به انتشار محتوای شما می کنند، خود عاملی برای تبلیغ پیج شما شوند.


نظر 1

خیلی جذاب متخصر و مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *