سئو بیگ کامرس، ویژگی ها و نکات سئوی (BigCommerce) – سئو مکانیک

ویژگی ها و نکات سئوی BigCommerce برای موفقیت در تجارت الکترونیک

پلتفرم های تجارت الکترونیکی که برای تجارت های بزرگ تر وجود دارن با یسری ویژگی های متفاوت میتونن بهتون کمک های زیادی رو برسونن.

در این مطلب از سئو مکانیک نحوه استفاده از اونا و همچنین یسری از کار هایی رو که میتونین در این زمینه برای بهبود کسب و کارتون انجام بدین رو آوردیم تا شما بتونین بهترین راه رو برای پیشرفت کسب و کارتون انتخاب کنین.

خرید های آنلاین و معاملاتی که در بستر وب انجام میشن در دوران همه گیری سرعت زیادی پیدا کردن و خیلی نسبت به قبلشون زیاد تر شدن.

بهتره بدونین الان فرصت های فروش آنلاین و رقابت هایی که در این زمینه وجود داره به میزان زیادی افزایش پیدا کردن و نسبت به اون میزانی که در گذشته بودن افزایش زیادی داشتن.

و اینکه شما بتونین یه اطمینان کلی پیدا کنین که دارین از بهترین پلتفرم تجارت الکترونیک برای کسب و کارتون استفاده میکنین، میتونه براتون خیلی مفید باشه و بهتون کمک های زیادی برسونه.

اگه به تازگی کارتون رو شروع کرده باشین و یا حتی اگه خیلی وقته دارین در این زمینه کار میکنین، حتما یسری موارد رو درباره تجارت های بزرگ شنیدین.

این مورد هم یکی دیگه از گزینه های محبوب برای یسری از بازرگانانی محسوب میشه که میخوان یسری ویژگی مناسب در زمینه سئو رو برای خودشون بدست بیارن.

در این زمینه و با ویژگی هایی که این مورد داره شما میتونین با نحوه استفاده مناسب از بهینه سازی هایی که در این زمینه وجود داره آشنا بشین.

ویژگی های سئوی BigCommerce

BigCommerce به فارسی بیگ کامرس یه پلتفرم تجارت الکترونیک پیشرو محسوب میشه و هر چیزی رو که شما برای راه اندازی و رشد فروشگاه آنلاینتون نیاز داشته باشین رو بهتون ارائه میده.

این مورد یه پلتفرم بزرگ و کاربر پسنده که خیلی از ویژگی های مفید در سئو رو بهتون ارائه میده.

این پلتفرم یسری ویژگی داخلی در زمینه سئو داره که در ادامه با اونا آشنا میشین:

URL های بهینه سازی شده: این آدرس ها به طور کاملا خودکار براتون با یسری از URL های مناسب سئو برای محصولاتتون، دسته ها و صفحه های دیگه خودتون تکمیل میشن.

همچنین این پلتفرم بهتون این امکان رو میده که بتونین تنظیمات URL خودتون رو تغییر بدین.

URL های منحصر بفرد: این پبتفرم میتونه بهتون تضمین کنه که هر صفحه منحصر بفردتون فقط یه URL داره.

و همین موضوع باعث میشه که فروشگاه آنلاینتون توسط محتوا های تکراری در معرض خطر قرار نمیگیره.

Microdata: این مورد که اون رو با rich snippets هم میشناسیم به طور خودکار در صفحات محصولاتتون قرار داده میشه تا بتونه لیست نتایج جست و جوهاتون رو با یسری اطلاعات مثل رتبه بندی، قیمت ها، برند هاتون و سطوح سهامتون تحت تاثیر قرار بده.

بیشتر بخوانید  آموزش و نحوه ایجاد پاپ آپ وردپرس برای بازدیدکنندگان محلی - سئو مکانیک

تغییر مسیر های 301 و بازنویسی های URL: اگه میخواین اسم یکی از محصولاتتون رو تغییر بدین، این نرم افزار میتونه یسری URL تکمیل شده خودکار رو برای این تغییر نام مورد نظرتون به نمایش بذاره.

این تغییر مسیر و بازنویسی ها میتونن به موتور های جست و جو این امکان رو بدن که تغییرات مورد نظرتون رو متوجه بشن و صفحات منتقل شده شما رو بهتر متوجه میشه.

CDN: چندین مورد از کار ها هستن که شما میتونین برای افزایش سرعت سایت خودتون انجام بدین..

این پلت فرم هم به طور مداوم در پس زمینه کار میکنه تا بتونه مطمئن بشه که وبسایتتون برای خریداران و موتور های جست و جو به میزان لازم بهینه سازی شده باشه و بهتر کار کنه.

استفاده کردن از فیلد های پلتفرم BigCommerce برای سئو

حالا که دیدین این نرم افزار چجوری میتونه بهتون کمک کنه، بهتره یسری آموزش ها و راهکار ها رو درباره فیلد های مختلف اون بدونین و با اونا آشنا بشین.

ساختار URL

شما میتونین ساختار URL رو برای محصولاتتون، صفحات وبسایتتون و دسته بندی های مختلف مورد نظرتون تنظیم کنین.

البته بهتره بدونین به طور پیش فرض این نرم افزار از یسری ویژگی های مناسب در این زمینه استفاده میکنه.

اما با همه اینا شما میتونین قالب بندی ساختار URL رو مطابق با نیاز های منحصر بفرد کسب و کار خودتون سفارشی سازی کنین.

و در بیشتر موارد شما میتونین با یسری بهینه سازی ها بهترین نتایج رو در این زمینه بدست بیارین.

و در حالت کلی این نرم افزار میتونه در این زمینه کمک های زیادی بهتون برسونه.

فراداده

همونجوری که لورن بیکر بهتون میگه:

فراداده ها رو به عنوان یه تبلیغات برای محتوای خودتون در نظر بگیرین. و درباره یسری موضوعات مثل سوالات چرا کاربران باید روی وبسایت مورد نظرتون کلیک کنن و چه چیز هایی رو میتونین بهشون بگین تحقیق کنین. شما باید بتونین از فراداده ها برای تشویق کلیک کردن روی وبسایتتون استفاده کنین که این کارتون باعث افزایش ترافیک بیشتری برای وبسایتتون میشه.

و به گفته BigCommerce بهترین تمرینی که شما میتونین ازش استفاده کنین، اضافه کردن فرا داده ها به هر صفحه ای از فروشگاه آنلاین خودتونه.

مثل صفحه محصولاتتون، محتوا هاتون و پست های مورد نظرتون.

و یا میتونین صفحات دسته بندی و صفحه اصلی رو هم برای این کار انتخاب کنین.

بهتره این نکته رو هم در نظر بگیرین که اگه شما میخواین یسری کلمه کلیدی بخصوص رو مورد هدف خودتون قرار بدین، بهتره اونا رو در ابتدای تگ توضیحات خودتون اضافه کنین.

بیشتر بخوانید  واژه نامه سئو - سئو مکانیک

اما همیشه یادتون باشه که گوگل در 70 درصد مواقع توضیحات فراداده رو خودش بازنویسی و یا درست میکنه.

و در بیشتر مواقع توضیحاتی که گوگل درباره این موضوع انتخاب میکنه یا اونا رو درست میکنه، چند جمله از اول محتوا هایی محسوب میشه که در اون صفحه قرار داشتن.

بنابراین شما باید وقتی توضیحات محصول مورد نظرتون رو درست میکنن به این موارد هم توجه کنین و اونا رو در نظر بگیرین.

وقتی دارین یه محصول رو در پلتفرم BigCommerce اضافه میکنین و یا اونا رو ویرایش میکنین، میتونین توضیحات محصول مورد نظرتون و دسته های اون رو در بخش اطلاعات محصول مورد نظرتون قرار بدین و اونا رو در این قسمت ببینین.

یه کپی توصیفی در این صفحات میتونه به موتور های جست و جو اجازه بده که بتونن بهتر یسری عبارت رو برای نتایج جست و جوی مخاطباتون انتخاب کنن.

این میتونه یه فرصت برای استفاده کردن از کلمات کلیدی مورد نظرتون در محتوا هاتون باشه.

و همچنین شما با این روش میتونین اطلاعات و جزئیاتی که شما رو از رقباتون متمایز میکنه رو به مخاطباتون نشون بدین.

کلیدواژه ها

اینا یسری از کلمات و عبارت هایی هستن که در توضیحات و فراداده های صفحتون قرار میگیرن.

کلیدواژه ها باید با محتوای صفحتون مرتبط باشن و همچنین بهتره بدونین اونا یه بخش مهم از کمپین های بازاریابی سئو و بازاریابی پولی خودتون هستن.

همچنین BigCommerce میتونه یسری ویژگی مهم رو هم برای شما داشته باشه که با استفاده از اونا میتونین میزان کلمات کلیدی خودتون رو به حد مورد نظرتون برسونین.

این نرم افزار میتونه بهتون بگه که حجم فعلی کلمات کلیدیتون چقدر براتون مفیده.

ولی یادتون باشه که چیزی که این نرم افزار نمیتونه در مرحله اول بهتون بگه اینه که شما از کدوم کلمات کلیدی باید استفاده کنین.

و برای این موضوع هم شما به یه فرآیند تحقیقات کلمات کلیدی قوی نیاز دارین.

برنامه ها و ادغام های BigCommerce

این برنامه میتونه به طور طبیعی با یسری موارد بزگ دیگه مثل Google، Amazon، eBay و Walmart Channel Cloud سازگاری داشته باشه و با اونا ادغام بشه.

و این برنامه ها و ادغام ها میتونن بهتون کمک کنن تا بتونین به موارد زیادی دسترسی پیدا کنین و این کار میتونه یسری راه جدید برای پیشرفت کسب و کارتون در زمینه های مختلف براتون بوجود بیاره.

این موضوع هم خیلی مهمه چرا که 73 درصد از خریداران از یسری مسیر های مختلف برای خرید خودشون استفاده میکنن.

و این ادغام ها میتونن دسترسی شما رو به مخاطبان بیشتر مورد نظرتون گسترش بدن و باعث پیشرفت کسب و کارتون بشن.

بیشتر بخوانید  طراحی سایت با وردپرس - شرکتی، فروشگاهی و اختصاصی | سئو مکانیک

نکات بیشتر در زمینه سئو با استفاده از BigCommerce

درست کردن لینک ها

لینک ها میتونن یسری نقش مهم رو در زمینه هدایت ترافیک ارگانیک به وبسایتتون داشته باشن.

این تاثیرات در صنایع رقابتی تر بیشتر هم میشن.

و اگه این ویژگی ها رو بتونین با یسری موارد دیگه مثل سئوی درون صفحه ترکیب کنین، اون وقته که درست کردن یسری لینک مناسب میتونه بیشترین نقش خودش رو روی کسب و کارتون داشته باشه.

و شما با این کارتون میتونین یه رتبه بندی بهتر رو برای وبسایتتون بدست بیارین.

تبلیغات شبکه های اجتماعی

اگه شما بتونین استراتژی های سئوی خودتون رو با برنامه های بازاریابی شبکه های اجتماعی خودتون ترکیب کنین، اون وقته که میتونین تعاملات خودتون و مشتریاتون رو افزایش بدین و ترافیک ارگانیک وبسایتتون رو بهبود بدین.

این موضوع هم مهمه که شما معتبر باشین و در فعالیت های اجتماعی که وجود دارن شرکت کنین.

سعی کنین یسری پیشنهاد رو که برای مخاطباتون واقعا ارزشمندن با اونا به اشتراک بذارین.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا میتونه یه راه عالی برای گسترش محدوده ی دید خودتون در جست و جوها و همچنین میزان دیده شدن کسب و کارتون باشه.

اما اگه شما بخواین محتوا هاتون رو در قسمت های نه چندان مرتبط و یسری موضوعات دیگه بهینه سازی کنین، این کارتون نمیتونه بهتون در بهبود رتبه بندیتون کمک کنه.

بنابراین همیشه باید سعی کنین محتوا های خودتون رو در زمینه کسب و کار خودتون متمرکز کنین.

سئوی فنی

سئوی فنی یه موضوع ضروری براتون محسوب میشه چرا که این مورد میتونه به موتور های جست و جو بگه که وبسایت شما یه مورد با ارزش برای کاربرانتونه.

اگه شما بتونین یه دانش سئوی فنی قوی داشته باشین، این موضوع میتونه باعث بشه که گوگل وبسایتتون رو بالاتر از رقباتون نشون بده و همچنین این مورد میتونه باعث بهبود تجربه کاربراتون هم بشه.

در آخر همونجوری که دیدین استفاده از نرم افزار هایی مثل Big Commerce میتونه براتون خیلی مفید باشه.

چرا که این پلتفرم ها یه تیم مناسب دارن که روی حفظ کلی این برنامه ها از نظر فنی تمرکز میکنن و میتونن بهتون کمک های زیادی در کسب و کارتون برسونن.

و اگه شما دارین دنبال یه راه حل مورد اعتماد نرم افزاری برای تجارت الکترونیکی خودتون میگردین، BigCommerce میتونه یه انتخاب درست براتون باشه.

این نرم افزار میتونه همه اون مواردی رو که برای مدیریت فروشگاه آنلاین جدید و یا موجودتون نیاز دارین براتون فراهم کنه.

و همچنین میتونه در ویژگی ها و پشتیبانی های مختلف در زمینه سئو بهتون فواید زیادی رو برسونه.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *