کارگاه آموزشی دیجیتال مارکتینگ
از آنجایی که تب دیجیتال مارکتینگ در تمامی کسب و کارها تشدید شده است، وظیفه خود دانسته ایم تجربیاتی را که در این زمینه طی سه سال گذشته به دست آورده ایم، با شما در میان بگذاریم و بازنگری کنیم. همچنین انواع محتوا را می شناسید و یاد می گیرید که برای هر شبکه چه نوع محتوایی تولید کنید.
در این کارگاه با زیرمجموعه های دیگر دیجیتال مارکتینگ از جمله بازاریابی ایمیلی، بازاریابی موبایلی، روابط عمومی آنلاین و تبلیغات ppc یا کلیکی آشنا می شوید.
بازاریابی دیجیتال شامل برندسازی است و این برندسازی است که فروش بیشتر و افزایش مشتریان را برای شما به ارمغان می آورد.
فیلم معرفی کارگاه دیجیتال مارکتینگ
در این کارگاه دیجیتال مارکتینگ یاد میگیریم…
- چگونه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار خود ایجاد کنیم؟
- چگونه از فضای آنلاین برای موفقیت کسب و کارمان استفاده کنیم؟
- چگونه تصویر برند کسب و کار آنلاین خود را از طریق دیجیتال مارکتینگ بهبود دهیم؟
- چگونه مخاطبان هدف خود را آنلاین تعیین می کنید؟
- چگونه مخاطبان هدف را به کسب و کار آنلاین خود علاقه مند کنیم؟
- چگونه بهترین شبکه اجتماعی را برای حضور تجاری خود انتخاب کنید و خواهید آموخت که پلتفرم هایی مانند اینستاگرام، تلگرام و لینکدین، فیس بوک و توییتر چگونه کار می کنند.
- آیا می دانید چه محتوایی برای اجرای کمپین موثرتر است؟ (در این مبحث با انواع محتوا آشنا می شویم و یاد می گیریم که کدام نوع محتوا برای کدام پلتفرم و کدام مخاطب مناسب است)
- و چگونه یک کمپین دیجیتال برای شرکت خود تعریف کنید؟
- آیا ما یاد می گیریم که فعالیت های کمپین را تجزیه و تحلیل کنیم؟
- و همچنین یاد بگیرید که چگونه کمپین آنلاین خود را مجدداً هدف گذاری کنید؟
شادی پناهی (مدرس کارگاه بازاریابی دیجیتال)
- کارشناس مدیریت از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
- کارشناسی ارشد MBA از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
- مدیر عامل آژانس دیجیتال مارکتینگ شادان
- مدیر بخش بازاریابی دیجیتال آژانس خلاق سئو مکانیک
- مشاور دیجیتال مارکتینگ معتبرترین برندهای ایران در 3 سال گذشته
- نویسنده بیش از 40 مقاله تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ
- مدیر وب سایت مدیریت کسب و کار مزلو
علی اکبر
نوشتتون عالی بود ممنونم
2023-08-04 01:35:27
نوشتتون عالی بود ممنونم