دانلود کتاب آموزش وبمستر گوگل

Google Webmaster Management یا Google Search Console به شما کمک می کند تا به سرعت مشکلات و نیازهای سایت خود را شناسایی کرده و با رفع آن ها جایگاه بهتری در نتایج گوگل کسب کنید. همچنین این ابزار قدرتمند به شما در تجزیه و تحلیل رفتار کاربر کمک می کند.

با گذشت زمان مقالات مختلفی را برای آموزش قسمت های مختلف گوگل وبمستر و عملکرد هر کدام در سئو مکانیک ارائه کرده ایم که تمامی آنها در صفحه آموزش گوگل وبمستر جمع آوری شده است. پس از مدتی تصمیم گرفتیم با شبیه سازی محیط وبمستر گوگل دسترسی شما عزیزان به آموزش های مربوط به هر قسمت را ساده کنیم و نتیجه کار در زیر دامنه آموزش وبمستر گوگل قابل مشاهده است.

امروزه کتاب آموزش گوگل وبمستر به همت مدیریت آژانس خلاق سئو مکانیک گردآوری و بازنویسی شده است تا کاربران بدون سردرگمی و به روشی خاص اطلاعات مورد نیاز خود را بیاموزند. کتاب Google Webmaster به صورت رایگان در قالب PDF در اختیار شما قرار خواهد گرفت. هرگونه بازنشر و ارائه به دیگران با حفظ حقوق مادی و معنوی وسیما تایید می شود.

عناوین کتاب Google Webmaster

آموزش وب متر گوگل در 6 فصل و 82 صفحه ارائه شده است. بیان کتاب بسیار ساده و روان است و خواندن قسمت های مختلف آن زمان زیادی از شما نخواهد گرفت. شما می توانید کل مطالب کتاب را در یک بعدازظهر مطالعه کنید، اما برای اجرای دقیق و یادگیری بیشتر قطعاً به تمرین و تجربه نیاز خواهید داشت.

راهنمای آموزشی Search Console را دانلود کنید

بیشتر بخوانید  معرفی کتاب how google works و نویسندگان آن

برای دانلود کتاب ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید یا در سایت ثبت نام کنید.




نظر 1

نوشتتون عالی بود ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *