خدمات سئو به سبک سئو مکانیک | بالاتر از رتبه 1 گوگل | افزایش هدف‌مند بازدید

چند روز کاری طول می کشد تا یک پروپوزال سئو تهیه شود؟

هر پروژه دارای ویژگی ها و اهداف منحصر به فرد خود است، بررسی تمامی جوانب پروژه و شناخت صحیح وضعیت آن مستلزم تهیه گزارش های تحلیلی و طراحی مسیری دقیق برای بهبود وضعیت سئو می باشد. به طور معمول، فرآیند تحلیل سایت و پروپوزال نویسی 3 روز کاری طول می کشد. اگر ابعاد پروژه بزرگ باشد این مدت می تواند به 5 روز کاری نیز برسد.

آیا پروپوزال با توجه به نیاز مشتری نوشته می شود؟

ما معتقدیم که هر وب سایت هدف متفاوتی را دنبال می کند و مخاطبان خاص خود را دارد، بنابراین نمی توانیم راه حل یکسانی را برای هر کسب و کاری ارائه دهیم. مشاوران سئو مکانیک ابتدا وضعیت فنی، محتوا و لینک سازی سایت شما را بررسی کرده و بر اساس اهداف اعلام شده پیشنهادات خود را ارائه می دهند. تنوع خدمات سئو مکانیک در زمینه سئو بسیار زیاد است و پیشنهادات ارائه شده با توجه به نیاز هر سایت تعیین می شود. در نهایت می توان گفت که پروپوزال سئو مکانیک کاملا مختص هر پروژه بوده و حاوی نکات کاربردی بسیاری است.

مدت زمان همکاری برای پروژه های سئو چقدر است؟

معمولاً پیشنهادات سئو در عرض 6 تا 12 ماه ایجاد می شود. برآورد دقیقی پس از بررسی وضعیت فعلی پروژه، اهداف بلند مدت و نوع خدمات ارائه شده انجام می شود. پس از پایان همکاری در مرحله اول؛ گزارش های تحلیلی از نتایج و دستاوردها ارائه می شود و پیشنهادات جدید برای ادامه همکاری به کارفرما ارائه می شود. هدف ما ایجاد یک مشارکت بلند مدت با ایجاد ارزش های واقعی و پایدار برای مشتری است.

بیشتر بخوانید  برند چیست؟ برندینگ چیست؟ تعریف کامل و آشنایی با Brand - سئو مکانیک

نظر 1

نوشتتون عالی بود ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *