تغییرات جدید در الگوریتم گوگل – سئو مکانیک

تقریباً تمام اطلاعات ارسال شده توسط ابزارهای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، به روز رسانی بزرگی را در 3 روز گذشته در الگوریتم گوگل نشان می دهد. اما حقیقت این است که بر اساس آنچه که پس از بحث و تبادل نظر با همکاران خارج از کشور انجام داده ایم، به این نتیجه رسیده ایم که تغییرات آنقدرها که به نظر می رسد بزرگ نیستند.

Mozcast در 20 آگوست و به دنبال آن ابزارهای دیگری مانند SERPs.com، SERP Metrics و Algoroo در 21 آگوست تغییرات عمده ای را نشان می دهند و کل گزارش ها تغییر عمده ای را در 20 آگوست نشان می دهد.

آیا شانس تغییر کرده است؟ آیا این تغییر الگوریتم رتبه بندی بود؟ آیا بعد از زلزله احکام جدید این تغییرات صورت گرفت؟ یا تغییر رابط کاربری بود؟ ما هنوز مطمئن نیستیم. اما نتایج حاکی از یک رویداد بزرگ است. نکته جالب توجه این است که تغییرات الگوریتم گوگل هنوز حرفی نزده است که شاید به شرایط پایان فصل تابستان و کاهش کاربران در اینترنت مربوط باشد.

آیا در روزهای اخیر تغییرات عمده ای در Google Analytics خود مشاهده کرده اید؟

در صورت مشاهده این تغییرات، حتما به ما اطلاع دهید تا عمق و دامنه این تغییرات را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید  اهمیت محتوای تازه از نظر گوگل، بروزرسانی مطالب قدیمی

نظر 1

ممنونم بابت مطلب قشنگتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *