استفاده بیش از حد Fetch as google موجب جریمه میشود؟

حتما شما هم با کودکانی برخورد کرده اید که بارها و بارها درخواست اسباب بازی و غذا می کنند. اصرار و اصرار زیاد می تواند هرکسی را گیج کند و در نهایت نتیجه معکوس داشته باشد. گوگل اعلام کرده است که اگر کاربران همین کار را با گوگل انجام دهند و از بخش Fetch as Google وبمستر خود استفاده کنند، جریمه ای در کار نخواهد بود.

این سوال بارها از سوی کارشناسان سئو مکانیک مطرح شده است، آیا استفاده بیش از حد از این قسمت در وبمستر می تواند منجر به جریمه گوگل شود یا آن را بی اثر کند؟ خیر، با توجه به محدودیتی که مدیر وب سایت گوگل برای استفاده از بخش کاوش مانند گوگل تعیین کرده است، دلیلی برای جریمه کردن افراد برای استفاده از آن وجود ندارد. شما می توانید هفته ای 500 صفحه از سایت خود را برای تایید توسط ربات های گوگل و نمایه سازی با استفاده از این قسمت ارسال کنید.

جان مولر، نماینده گوگل در بخش انجمن وب مستر گوگل، در پاسخ به سوال مشابه یکی از کاربران گفت:

برای استفاده بیش از حد از بخش کاوش مانند گوگل جریمه ای وجود ندارد و ربات های گوگل از سایت شما عبور نمی کنند، اما لینک های مخرب و محتوای تکراری همچنان می توانند باعث جریمه شدن سایت شما شوند.

برنامه اصلی Fetch as Google

به خاطر داشته باشید که Fetch as Google زمانی استفاده می شود که صفحه جدیدی در سایت خود ایجاد کرده باشید یا تغییری در یکی از صفحات قبلی شما ایجاد شده باشد. استفاده از این ابزار برای صفحات ایندکس شده با محتوای ثابت تاثیری بر رتبه شما در گوگل ندارد و نخواهد داشت. این ابزار فقط برای افزایش سرعت ایندکس صفحات سایت استفاده می شود و تاثیری در رتبه بندی آنها در نتایج گوگل و یا انتخاب کلمات کلیدی برای صفحه ندارد.

بیشتر بخوانید  الگوریتم جدید گوگل محتوای اختصاصی تولید میکند - سئو مکانیک


نظر 1

ممنونم بابت مطلب قشنگتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *