لوگو سئو مکانیک

دیجیتال مارکتینگ

d8afdb8cd8acdb8cd8aad8a7d984-d985d8a7d8b1daa9d8aadb8cd986daaf
سئو

دیجیتال مارکتینگ

کلمه کلیدی: دیجیتال مارکتینگ

عنوان: دیجیتال مارکتینگ چیست؟

همه ما تبلیغات تلویزیونی را قطعا ملاحظه کرده ایم و یا اینکه بارها این اتفاق افتاده که راجع به موضوعی در گوگل سرچ می کنیم یک سری آگهی های تبلیغاتی را مشاهده می کنیم که هدف اصلی این تبلیغات تنها بازاریابی وسیله مورد نظر بوده که ما در این مقاله قصد داریم این نوع فعالیت یعنی دیجیتال مارکتینگ را به شما معرفی کنیم و در ادامه انواع این فعالیت و مزایای آن و برخی دیگر از ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهیم.

تعریف دیجیتال مارکتینگ:

به طور ساده و کلی به هر گونه بازاریابی محصولات و خدمات که از طریق دستگاه های الکترونیکی مختلف صورت می گیرد دیجیتال مارکتینگ می نامند که با توجه به این تعریف می توان گفت فعالیت در این زمینه به بیش از صد سال پیش برمی گردد در واقع همان زمانی که رادیو اختراع شد و اکثر مردم آن را تهیه نمودند که مردم به فکر تبلیغات محصولات خود از طریق رادیو پرداختند به عنوان مثال برای اولین بار در رادیو به تبلیغات یک اجرای اپرا پرداخته شد که بلافاصله تمام بلیط های آن به فروش رسید و این اتفاق روز تولد دیجیتال مارکتینگ نامیده شد.

ابزارهای زیادی برای کار دیجیتال مارکتینگ وجود دارد از جمله این روش ها، آنالیز و تحلیل داده، بهینه سازی موتور جستجوگر، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات کلیکی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، انتشار ریپورتاژ آگهی و … می توان اشاره کرد که به صورت خلاصه برخی از آن ها را بررسی می کنیم.

آنالیز و تحلیل داده ها:

پس از تشکیل کمپین های تبلیغاتی با استفاده از پلتفرم های مختلف داخلی و خارجی می توان به تحلیل آن ها پرداخت و با این کار به بهبود عملکرد کمپین و کاهش هزینه های تبلیغاتی کمک کرد.

بهینه سازی موتور جستجو:

کلمه سئو یکی از کلماتی است که در بیشتر مکالمات کسب و کارهای امروزه دیده می شود چرا که کاربران به دنبال پاسخ به سؤالات خود در گوگل هستند بنابراین اگر در تبلیغ در نتایج گوگل بودن بسیار مهم بوده و نتایج باور نکردنی را در جهت فروش و بازاریابی به دنبال دارد.

ایمیل مارکتینگ:

در سال 1971 اولین ایمیل ارسال شد که با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی همچنان یکی از راه های مهم و اصلی در زمینه بازاریابی به شمار می آید و و همچنان قسمت بیشتری از هزینه های دیجیتال مارکتینگ به ایمیل مارکتینگ اختصاص داده می شود.

تبلیغات کلیکی:

در این گونه تبلیغ شما به ازای هر کابری که تبلیغ را مشاهده کرده است، هزینه را باید پرداخت کرد بنابراین این دو با هم متناسب هستند بنابراین هر چه تعداد کلیک کاربران بیشتر باشد هزینه های تبلیغ نیز بیشتر می شود.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی:

همه ما از تأثیر شبکه های اجتماعی در زندگی امروز با خبر هستیم زیرا توسط این شبکه ها می توان با دوستان خود رابطه برقرار کرد و مورد بازدید بسیاری از مردم قرار گیرد بنابراین تبلیغات و بازاریابی از این طریق نیز می تواند تأثیر مثبتی روی فروش محصولات و خدمات و در نهایت درآمد داشته باشد.

انتشار ریپورتاژ آگهی:

کسب و کارها جهت افزایش آگاهی از برند، سئو، روابط عمومی و افزایش فروش محتواهایی را تحت عنوان ریپورتاژ با استفاده از پلتفرم های انتشار ریپورتاژ مانند تریبون در سایت های پر بیننده منتشر می کنند که این تریبون گزارش دقیقی را خواهد داد که با استفاده از این اطلاعات می توان کمپینی مؤثر و کاربردی داشت.

دیجیتال مارکتینگ تنها به اپلیکیشن ها و موتورهای جستجو دلالت ندارد بلکه به دو صورت آنلاین و آفلاین می تواند صورت بگیرد که در ادامه به بیان آن ها می پردازیم.

دیجیتال مارکتینگ آنلاین به چه نوع بازاریابی دلالت دارد؟

در این روش بازاریابی با استفاده از اینترنت و دیگر ابزارهای دیجیتالی که ارتباط با مشتریان با سرعت و دقت بیشتری صورت می گیرد انجام می شود و می توان چندین کمپین جهت تبلیغ داشت و با مقایسه کردن بازدهی آن ها کمپین موفق را مشخص نمود و با متوقف کردن کمپین های کم بازده و ناموفق هزینه ها را به شدت کاست و بازدهی را بهبود بخشید.

دیجیتال مارکتینگ آفلاین به چه نوع بازاریابی دلالت دارد؟

تمام فعالیت هایی که ر زمینه بازاریابی به صورت سنتی و محیطی انجام می شد در این نوع بازاریابی آفلاین قرار می گیرند که در دسته های زیر قرار می گیرند:

  • بازاریابی محیطی ارتقا یافته
  • بازاریابی رادیویی
  • بازاریابی تلویزیونی
  • بازاریابی تلفنی

چارچوب کلی دیجیتال مارکتینگ چیست؟

چارچوب Reach-Act-Convert-Engage که بر اهداف و کانال های دیجیتال مارکتینگ حاکم است که هدف ها و روش های بازاریابی در هر مرحله متفاوت بوده که به ترتیب معنی هر کدام را بررسی می کنیم.

در بخش Reach هدف تنها جذب مشتری و آشنایی با خدمات مرکز مورد نظر است که به صورت آنلاین یا آفلاین این جذب و آشنایی می تواند صورت بگیرد.

در قسمت Act هدف اصلی اولین خرید توسط مشتری است به عبارتی فعال کردن سیستم فروش است که از شبکه های اجتماعی، صفحات وب، بازاریابی مجدد، ایمیل مارکتینک و … جهت این کار استفاده نمود.

در مرحله بعد یعنی Convert قسمت هدف تبدیل مشتری به مشتری پر تکرار است که برای شرکت های مختلف میزان های متفاوت دارد که از ایمیل مارکتینگ، شخصی سازی و … می توان جهت این کار استفاده کرد.

و در نهایت و مرحله پایانی یعنی Engage هدف تبدیل مشتری به یک مشتری وفادار و همیشگی است و یا اگر چنانچه مقدار خرید آن کم شد یا برای مدتی خریدی انجام نداد بتوان مجددا آن را به یک مشتری همیشگی تبدیل نمود که از برنامه های وفادارسازی، سیستم های CRM و دیگر تکنیک های موجود استفاده نمود.

اهمیت استفاده از بازاریابی دیجیتال

با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی و روزمرگی فراوانی که ایجاد شد بشر به این فکر افتاد که راه هایی دیگری نیز برای تبلیغ محصولات و خدمات خود و حتی فروش آن ها نیز وجود دارد و برای این کار نیز مزیت هایی بیان کردند که در ادامه برخی از آن ها را بیان می کنیم.

  • امروزه راه اصلی بازاریابی کاملا به دیجیتال مارکتینگ وابسته است.
  • بازاریابی دیجیتالی یکی از راه های افزایش فروش د درآمد است.
  • این سبک و روش می تواند فرصت های شغلی زیاد و فعالی را ایجاد کند.
  • دیجیتال مارکتینگ یکی از بهترین راه های شناخته شده در موتور جستجو است.
  • یکی از بهترین روش ها جهت آزمایش محصولات و خدمات بوده زیرا با این روش افراد زیادی از این خدمات بازدید می کنند و با توجه به نظرات آن ها می توان خدمات کار را بالا برد و پیشرفت بیشتری در کار داشت و در نهایت به درآمد پیشتری دست یافت.
  • با این روش می توان رابطه قوی تری و بهتری با مشتریان برقرار نمود و دیدگاه مثبتی نسبت به این کسب و کار پیدا کرد.

اما استفاده از دیجیتال مارکتینگ به چه مقدار بودجه نیاز دارد؟

هزینه های صرف شده برای بازاریابی دیجیتالی بسته به نوع روشی دارد که برای تبیلغ محصولات و خدمات به کار برده می شود. اگر چنانچه از روش آفلاین برای بازاریابی استفاده کنیم قطعا هزینه های زیادی را در بر دارد به عنوان مثال استفاده از تیلیغات تلویزیونی قیمت های سرسام آوری را در پی دارد و نمی توان آن را نادیده گرفت. اما اگر چنانچه از کانال های سئو و یا شبکه های اجتماعی جهت بازاریابی استفاده شود هزینه هایی صرف شده نسبت به نتایج به دست آمده مقرون به صرفه بوده است و اگر از روش کانال های تبلیغات کلیکی استفاده شود می توان با کنترل کمپین های ایجاد شده آمار دقیقی از هزینه های مصرفی و بازدهی آن ها به دست آورد و کمپین های هزینه بر و با بازده کم را خارج کرد.

 

امتیاز ما
da86daa9-d984db8cd8b3d8aa-d8b3d8a6d988-dbb2dbb0dbb2dbb0
سئو

چک لیست سئو ۲۰۲۰

چک لیست سئو داخلی 33 مرحله‌ای | بهینه سازی جامع صفحات داخلی سایت (2020)

کلمه کلیدی: چک لیست سئو ۲۰۲۰

امروز افراد به دنبال چک لیست های سئو در موتورهای جستجو می کردند، یکی از کامل ترین و بهترین چک لیست هایی که تاکنون ارائه شده است، چک لیست سئو ۲۰۲۰ است که در آن از برترین های جستجوگر گوگل در سال ۲۰۲۰ رونمایی شده است. معمولاً صاحبان سایتی که می خواهند به بالاترین رتبه گوگل دست پیدا کنند باید چک لیست ان ها مورد بررسی قرار بگیرد و سایت خود را طبق آن هماهنگ کنند. ما در این مطلب می‌ خواهیم درباره چک لیست 2020 مطالبی را عنوان می‌ کنیم، به شما پیشنهاد می ‌کنیم که تا پایان با ما همراه باشید.

عنوان های چک لیست سئو

  • چک لیست پایه سئو

بهره گیری از کنترل سرچ گوگل

در چک لیست پایه سئو ابتدا باید ابزارهای رتبه بندی سایت به طور کامل معرفی شود و فرد باید نحوه استفاده از آن ها را به طور کامل یاد بگیرد. بر اساس چک لیست سئو ۲۰۲۰ یکی از ابزارهای کنترل سرچ گوگل است، این ابراز از قدرتمند ترین ابزار های رایگان گوگل است. هر کسی مطمئنا در سایت خود از محتوا، محصول ها و یا خدمات خاصی رونمایی می کند و به مشتریان عرضه می دارد. معمولاً افرادی که قصد دارند فروش بیشتری داشته باشند، باید محصولات خود را در معرض دید مخاطب قرار دهند تا در این راستا به یک سود بیشتر دست پیدا کنند، بنابراین صاحبان سایت با تولید محتوا و نمایش محصول در سایت های موتور جستجوگر گوگل محصولات خود را به فروش می رسانند؛ افراد با چک لیست سئو ۲۰۲۰ به راحتی می ‌توانند در دنیا مطرح شوند و به یک سود ویژه دست یابند.

سئو کردن سایت به صورت مکرر باعث می شود که گوگل سایت را مهم تلقی کرده و با استفاده از رتبه بندی به آن رنک بالایی ببخشد. تکنیک های بسیاری برای بالا بردن افزایش بازدید وجود دارد، از این تکنیک ها می توان به استراتژی چینش محتوا و لینک سازی اشاره کرد.

یکی از برنامه هایی که در سئو سایت به افراد کمک می کند، Google webmaster tools است. امروزه به این ابزار Google search Console می گویند. این ابزار به صاحبان سایت کمک می‌ کند که عملکرد سایت را بر اساس چک لیست سئو 2020 چک کنند و بر روی سایت نظارت کامل داشته باشند.

بهره گیری از Webmaster Bing

ابزار Webmaster Bing در سئو سایت ها بسیار محبوب است، وظیفه این ابزار بهینه سازی است. موتور جستجو Bing در رتبه دوم گوگل قرار دارد، این جستجوگر رقیب قدرتمندی برای گوگل است؛ با وجود این رقیب گوگل همیشه سعی می کند بهترین و بالاترین امکانات را در اختیار کاربران خود قرار دهد. در رقابت موتورهای جستجوی بینگ و گوگل این کاربران اینترنتی هستند که پیروزه میدان می شوند.

گوگل آنالیتیکس

گوگل آنالیتیکس از برجسته ترین ابزارهایی است که به صاحبان سایت نشان می دهد که کاربران چگونه و از چه کانال‌های ارتباطی وارد سایت های مختلف می ‌شوند. در چک لیست سئو 2020، گوگل آنالیتیکس جایگاه ویژه‌ ای دارد، این ابزار سرویس رایگان به مخاطبان خود ارائه می ‌کند و کار اصلی آن تجزیه و تحلیل ترافیک‌ های اینترنتی است. گوگل از سال ۲۰۰۵ این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داده است که به راحتی بتوانند ارتباطات معنادار و ترافیک وب سایت ها را کشف و تفسیر کنند؛ این ابزار به طور گسترده مورد استفاده افراد قرار می ‌گیرد. مدیران سایت ها با استفاده از گوگل انالیتکس می تواند داده های سایت خود را تجزیه و تحلیل کنند و آمار دقیق از ورودی و خروجی سایت خود به دست بیاورند.

  • چک لیست سئو ۲۰۲۰ جستجوی کلیدواژه

پیدا کردن کلمات کلیدی جزء پایه های سئو به حساب می ‌آید، یکی از مهمترین کارهایی که در سئو باید به درستی انجام بگیرد جمع آوری این کلمه ها است. بسیاری از صاحبان سایت با این قضیه به مشکل برخورده اند، زیرا نمی دانند که چگونه باید کلمات کلیدی را به درستی پیدا کنند. این افراد ممکن است تنها بر روی بعضی از نتایج پر کار گوگل کلمات کلیدی سایت خود را انتخاب می کنند، اما این موضوع کافی نیست. پیشنهاد چک لیست سئو 2020 برای پیدا کردن کلمات کلیدی بلند بهره گیری از پیشنهادات گوگل است؛ جستجو درباره هر موضوعی در قسمت سرچ، کلمات کلیدی دیگری را در قسمت Google suggest به کاربر به عنوان پیشنهاد ارائه می کند که می‌ توان از آن ها به راحتی برای یافتن کلمه کلیدی استفاده کرد. برای پیدا کردن کلمات کلیدی ابتدا موضوع مورد نظر خود را در گوگل تایپ کرده و در قسمت پایین به دنبال کلمات کلیدی بیشتر باشید این کلمات کلیدی برای بهینه سازی سئو سایت بسیار مناسب هستند.

بهره گیری از Google Keyword Planner یکی دیگر از راه حل های پیدا کردن کلمات کلیدی قدرتمند است. ابزار کیورد پلنر از نظر چک لیست سئو 2020 از بهترین ابزارهای گوگل به منظور یافتن کلمات قدرتمند و رایگان است. با استفاده از این ابزار افراد می توانند کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل کنند و میزان جستجوی دقیق آن ها را در گوگل به دست بیاورند. اصولاً از این ابزار به منظور گرفتن آمارهای تبلیغات کلیکی در گوگل استفاده می ‌شود، با این حال یکی از مهمترین ابزارها برای سئو کاران است.

بهره گیری از جوامع آنلاین مانند انجمن ها و فرم های آنلاین مثل Reddit , Quora از مکان هایی است که به راحتی می‌ توان در آن از کلمات کلیدی قوی بهره گرفت، این کلمات بر اساس پرسش و پاسخ مردم در سایت ها به دست می آید.

چک لیست سئو درون سایت On-Page SEO

یکی از زیرمجموعه‌های چک لیست سئو ۲۰۲۰، استفاده از سئو درون سایت On-Page SEO است، این کار به منظور بهینه سازی در قسمت های مختلف سایت انجام می گیرد و به رتبه بندی موتورهای جستجوگر بسیار تاثیرگذار است. صاحبان سایت در این قسمت به راحتی می توانند کنترل همه چیز را در دست داشته باشند و بعضی از قسمت های سایت را به میل و دلخواه خود تغییر دهند. فاکتور اصلی این عمل titel tag، عنوان ساختار url، متن، تصاویر، سرعت بارگذاری صفحات و محتواهای درون صفحه پیوندهای داخلی است. با استفاده از این فاکتورها موتورهای جستجوگر کار ایندکس کردن سایت را بر عهده می گیرند و بر اساس ساختار ها محتوا و مرور هایی که انجام می شود، به سایت رتبه می دهند.

بهترین شرکت سئو سایت

چک لیست سئو سال 2020 - آپسئو

 

امتیاز ما
d8a8d987d8aad8b1db8cd986-d8b4d8b1daa9d8aa-d8b3d8a6d988-d8b3d8a7db8cd8aa
سئو

بهترین شرکت سئو سایت

کلمات کلیدی: بهترین شرکت سئو سایت

بسیاری از افراد به دنبال شرکت‌هایی هستند که بتوانند سئو کردن سایت خود را با خیالی آسوده به آن ها بسپارند. قبل از هر چیزی بهتر است که صاحبان سایت با افراد متخصص در زمینه ارائه خدمات طراحی سایت صحبت کنند و درباره قوانین و قواعد اصولی آن اطلاعاتی را دریافت کنند؛ بعد از آن می ‌توانند با دیدگاهی باز درباره انعقاد قرارداد به منظور سئو کردن سایت خود با شرکتی معتبر تصمیم بگیرند. بسیاری از افراد که در زمینه تولید محتوا و سئو در حال فعالیت هستند، این موضوع انتخاب را برای کاربران و صاحبان سایت دشوار کرده است. با توجه به رقابت بسیاری که در بین است هر کدام از این شرکت ها سعی در جذب مشتری دارند، بعد از انتخاب یک شرکت معتبر و انعقاد قرارداد، افراد باید در تمامی امور طراحی سایت و سئو را به این شرکت واگذار کنند. ما در این مطلب می خواهیم درباره بهترین شرکت سئو سایت برای شما عزیزان مطالبی را عنوان کنیم که بتوانید به راحتی شرکت مناسب را انتخاب کنید؛ به شما پیشنهاد می ‌کنیم که تا پایان با ما همراه باشید.

راهکارهای انتخاب شرکت های متخصص در زمینه سئو

معمولاً افرادی که قصد سئو کردن سایت خود را دارند به شرکت های مختلفی مراجعه می کنند و به دنبال ارزان ترین قیمت برای این کار هستند. بعضی از افراد خود از طریق وردپرس فارسی و یا جملا سایت خود را طراحی کرده‌اند. شرکت ها برای در آوردن قیمت کار، ابتدا باید سایت را از هر نظر مورد بررسی قرار دهند تا بتوانند قیمت واقعی را تخمین بزنند. شرکت های بسیاری خود را بهترین شرکت سئو سایت می دانند. اگر شرکت با بررسی وبسایت کارهای غیر اصولی در راه اندازی سایت را تشخیص دهد، به هیچ عنوان سئو آن را بر عهده نمی گیرند، حتی ممکن است پیشنهاد ایجاد یک سایت جدید را ارائه کنند.

همان طور که می دانید هیچ کدام از شرکت‌های فعال در زمینه سئو با شرکت گوگل هیچ ارتباطی ندارند، به همین دلیل نمی ‌توانند به مشتریان خود وعده ی رسیدن به رتبه های بالای گوگل را بدهند. هر کدام از این شرکت ها چنین وعده ای به مشتریان خود بدهد، مطمئناً رفتار غیر اخلاقی انجام داده است. بهترین شرکت سئو سایت همیشه از قوانین گوگل پیروی می کند؛ گوگل بر اساس الگوریتم ها و قوانین و مقررات خود به سایت ها رتبه می دهد، تنها کاری که شرکت ها می توانند برای ارتقاء سایت‌ها ارائه کنند، پیدا کردن دستورالعمل ها و پیاده سازی و اجرای قوانین و الگوریتم های خاص گوگل است. هر شرکتی در این زمینه عملکرد بهتری داشته باشد، در کسب و کار خود نیز موفق تر است، زیرا مشتریان به آن ها بیشتر اعتماد می‌ کنند.

معمولاً بهترین شرکت سئو سایت برای ارتقاء سایت مشتریان خود از هاست و سرور های بسیار قوی استفاده می ‌کند، زیرا این موضوع در رتبه بندی گوگل اهمیت بالایی دارد. بعضی از شرکت‌ها وجود دارند که برای سئو کردن سایت ها از کلاه سیاه و یا روش های اسپم استفاده می کنند، این روش ها جز روش های غیر متعارف و غیر استاندارد است. در این روش از متن ها، کلمه های نامرئی و لینک های اسپم استفاده می شود که سایت را در مدت زمان کوتاهی به رتبه بالای گوگل می رساند، اما این ارتقاء تا مدت کوتاهی دوام دارد؛ بهترین شرکت سئو سایت به خوبی می داند که به محض این که گوگل نتایج ورودی را چک کند رنکینگ سایت را به طور کلی کاهش می دهد. شرکت هایی که از کلاه سیاه برای ارتقای سایت ها استفاده می کنند کلاهبردار هستند و معمولاً با هزینه بسیار پایین تر از هزینه معمول سئو سایت را بر عهده می گیرند. بهتر است افراد با یک دید باز به انتخاب یک شرکت معتبر بپردازند که سایت آن ها با مشکل جدی رو به رو نشود، زیرا خسارات ممکن است جبران ناپذیر باشد.

افزایش ترافیک ارگانیک

بهترین شرکت سئو سایت شرکتی است که برای بهینه سازی سایت وقت صرف کند، بیشترین شرکت‌هایی که در زمینه سئو فعالیت می ‌کنند، جزئیات و مدل کار خود را به مشتریان ارائه نمی دهند؛ ان ها این موضوع را جزو استراتژی های کلی شرکت خود می ‌دانند. معمولا شرکت هایی که از طریق لینک بیلدینگ برای بک لینک های خود بهره می گیرند این شرکت ها قابل اعتماد نیستند، اما اگر با استفاده از لینک های فالو و یا استفاده از ریپورتاژ آگهی ها در حال سئو کردن سایت باشند مطمئنا قابل اعتماد خواهند بود و می توان به یک همکاری خوب امید داشت.

ویژگی های بهترین شرکت سئو سایت

به طور کلی شرکت‌هایی که سئو کردن سایت ها را بر عهده می گیرند، باید دارای ویژگی های زیر باشند:

  • هزینه سئو کردن سایت را بر اساس گرفتن نتیجه مثبت و عملکرد خوبه تیم سئو دریافت کنند.
  • کلمات کلیدی را با استفاده از کیورد پلنر گوگل به دست بیاورند و در اولویت قرار دهند.
  • تمام فوت و فن های دیجیتال مارکتینگ را به خوبی انجام دهند و در رشد و فروش سایت تاثیر گذار باشند.
  • از سرویس moz در جهت بالا بردن کیفیت سئو بهره بگیرند.
  • از بک لینک های pbn به منظور بهره گیری در کلاه خاکستری استفاده نکنند.
  • از لینک های اسپم اسکور بالای ۱۰ درصد استفاده نکنند و این موضوع را متعهد شوند که مشکلاتی که در سایت به وجود می اید رفع شود.
  • خطاهایی که در سرچ کنسول گزارش می شوند را برطرف کنند.
  • بر اساس تولید محتوا سعی کنند که پروژه را پیش ببرند و مدیریت صحیح بر روی آن داشته باشند.
  • تنها راه ارتقاء سایت را استفاده از بک لینک ها قرار ندهند.
  • نمونه کار در شرکت سئو کاری بسیار مهم است، بنابراین برای پیدا کردن بهترین شرکت سئو سایت باید تجربه و نمونه کار حرفه ‌ای ارائه کنند.

مواردی که در بالا ذکر کردیم در نحوه سفارش مشتریان بسیار تأثیرگذار و با اهمیت است و نادیده گرفتن تنها یک مورد از آن ها باعث بروز مشکل در رتبه بندی سایت می شود. مطمئناً هر شرکت استراتژی خاص خود را برای انجام صحیح سئو سایت‌ها به کار می‌ گیرد. هر کدام ازشرکت های سئو کار خود را بهترین می ‌دانند؛ پیشنهاد ما به افرادی که برای بار اول می خواهند سایت خود را به یک سئوکار حرفه ای بسپارند این است که قبل از عقد قرارداد با چند شرکت به طور همزمان صحبت کنند و تمام فاکتورهایی که کمی قبل عنوان کردیم را در هر کدام از شرکت ها مورد بررسی قرار دهند.

سئو سایت تهران

 

امتیاز ما
d8b3d8a6d988-d8b3d8a7db8cd8aa-da86daafd988d986d987-d8b1d986daa9db8cd986daaf-d8b3d8a7db8cd8aa-d8aed988d8af-d8b1d8a7-d8add981d8b8-daa9
سئو

سئو سایت: چگونه رنکینگ سایت خود را حفظ کنیم؟

سئو سایت: چگونه رنکینگ سایت خود را حفظ کنیم؟

 

 

سئو سایت به مانند رقابتی بین دیگر سایت های هم زمینه کاری شما و یا دیگر زمینه ها می باشد که در ارتباط با کلمه کلیدی سایت شما فعالیت نموده اند و یا محتوایی را تولید نموده اند. اما چگونه می توان رنکینگ سایت خود را در سئو حفظ نمود. در واقع چگونه می توانیم جایگاه سایت خود را نسبت به دیگر رقبا بهبود دهیم و یا با پیشرفته همراه نماییم. در ادامه به آنالیز و بررسی این مبحث در سئو سایت می پردازیم.

 

 

آنالیز رقبا در سئو سایت

 

در پارگراف بالا گفتیم که سئو سایت به مانند رقابتی با دیگر سایت ها می باشد با این هدف که در صفحه اول گوگل در کلمه کلیدی خاص قرار گیرند. پس مانند دیگر رقبات ها باید بدانید که رقبا چه کارهایی می کنند. آنالیز نمایید که سایت های رقیب چه فعالیت هایی را انجام می دهند. چه میزان محتوا تولید می کنند. چه میزان بک لینک تهیه می کنند.  لینک بک لینک رقبا در چه میزانی می باشد.تمامی اینها را بررسی نمایید و در خروجی اگر شما در پروسه سئو سایت خود فعالیت کمتری را انجام می دهد پس باید این فعالیت را بیشتر نمایید.

 

فعالیت خود را در سئو صعودی نمایید

 

سعی نمایید فعالیت و عملکردی که بر روی سایت خود دارید را همواره افزایش دهید زیرا که این امر موجب می شود که شما در سئو سایت خود پیشرفت نمایید. تعداد بک لینک های خود را همواره افزایش نمایید و از دامنه های جدید بک لینک تهیه نمایید. میزان انتشار محتوای خود و نیز کیفیت آن را بهبود دهید و سعی نمایید کاربران بیشتری را به سمت سایت خود هدایت کنید.

امتیاز ما
d8a2d985d988d8b2d8b4-d8b3d8a6d988-daa9d8a7d985d984-d8b3d8a7db8cd8aa
سئو

آموزش سئو کامل سایت

آموزش سئو کامل سایت

سئو سایت شامل در نظر گرفتن نکات متعددی در زمینه بهینه سازی سایت می باشد که در دراز مدت منجر به کسب رنکینگ و رتبه بهتر برای سایت شما در موتورهای جستجو می شود. اساس سئو سایت بر تگ ها و متا تگ ها و هدینگ برقرار است. اگر میخواهید سایت خود را سئو کنید اول برای سایت خود هدینگ مناسب با کلمات کلیدی مد نظر خود را تعریف کنید. سپس تگ ها اصلی سایت خود را و در نهایت در صفحه اصلی تیترهای دوم و سوم و در بخش مقالات هدینگ ها و تیترهای داخلی را با وسواس تعریف کنید. این تگ ها و هدینگ ها به موتورهای جستجو راهنمایی می کنند که سایت شما به چه عناوین اصلی می پردازد.

 

سئو کامل سایت: بهینه سازی سایت

در مرهله بعد باید url های سایت خود را مرتب کنید. از آدرس های کپی یا duplicate آدرس بپرهیزید. این آدرس ها با حذف www و http و یکسان سازی تمام آدرس های سایت شما میسر می شود. برای مثال در سایت seomechanic.ir باید آدرس های www. seomechanic.ir را به seomechanic.ir تغییر داد. در زمینه سئو سایت یک عبارت کلیدی است که می گوید محتوا پادشاه است. پس در سئو سایت همیشه باید محتوای مفید و کارپرپسند تولید کنید. اما به یاد داشته باشید که محتوا باید در عین کاربرپسندی، با توجه به الگوریتم ها و استانداردهای موتورهای جستجو نیز نوشته شود تا بتواند رتبه بهتری را برای سایت شما کسب کند و در نتایج جستجوها بیشتر کلیک بخورد و ترافیک بیشتری را به خود جذب کند. استفاده از هدینگ های دو و سه در کنار هدینگ اصلی در بخش مقالات و قراردادان کلمات کلیدی و لینک های داخلی به اعتبار مطالب شما کمک می کند.

سئو کامل سایت: ربات ها robot.txt و rel=nofollow

یکی دیگر از فعالیت های سئو سایت برای بهینه سازی سایت تان توجه به ربات ها می باشد. ربات ها در صفحات سایت شما مانند خزنده ها یا اسپایدرها می خزند و مطالب سایت شما را ایندکس یا اندیس گذاری می کنند. در صورتی که مطالب سایت شما به ربات ها اجازه خواندن مطالب سایت تان را ندهد در نتیجه نمی توانید در جستجوهای مرتبط با آن مطلب رتبه کسب کنید. استفاده از ربات .txt باعث می شود که محتوا و نقشه سایت شما توسط ربات ها خوانده شود. بهتر است این ربات را در بالاترین سطح دایریکتوری سرور سایت خود بگذارید. همچنین کد دستوری rel=nofollow مربوط به لینک سازی است. در پروسه لینک سازی برخی لینک ها فالو هستند که به موتورهای جستجو اجازه فالو کردن می دهند و اعتبار مستقیم به سایت شما می دهند در حالی که لینک های نوفالو مانند لینک های شبکه های اجتماعی و فروم ها نوفالو هستند اما پروسه لینک سازی شما را طبیعی تر جلوه می دهند.

امتیاز ما
d8a2d985d988d8b2d8b4-d8b3d8a6d988-d8b3d8a7db8cd8aa-d8a8d987-d8b2d8a8d8a7d986-d8b3d8a7d8afd987
سئو

آموزش سئو سایت به زبان ساده

آموزش سئو سایت به زبان ساده

اگر صاحب شرکت یا تجارت و کسب و کار هستید و می خواهید سایت تان را خودتان سئو کنید و وقت ندارید در کلاس های آموزش سئو سایت شرکت کنید و یا این کلاس های آموزش سئو سایت برای شما پرهزینه هستند، ما در این مطلب به زبان ساده سئو و بهینه سازی سایت را توضیح می دهیم. سئو مخفف search engine optimization است یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو. سئو سایت شامل یک سری استراتژی ها و اقدامات برای بهینه سازی سایت می شود تا سایت شما در موتور جستجوی گوگل رتبه و رنکینگ بهتری کسب کند.

 

آموزش سئو سایت: تولید محتوای مناسب

مهم ترین نکته در سئو سایت تولید محتوای مناسب است. محتوای مناسب و سئو پسند یعنی محتوایی که در عین مفید بودن برای کاربر، استانداردهای مطلبو موتورهای جستجو را دارد. به این منظور باید برای سایت خود بلاگی تهیه کنید و در آن بخش سایت خود را مستمرا به روز کنید. به روز شدن مستمر سایت شما را پویا می کند و این خود یک نکته مثبت برای سئو سایت است. مطلب سایت شما باید کاربر را مجذوب کند که تا انتهای آن را بخواند. دقت کنید اگر مطلب مفید نباشد و کاربر سایت شما را ببندد شما نرخ بازگشت Bounce rate می خورید و این برای سئو سایت شما منفی است. به علاوه متن شما باید بیش از ششصد هتصد کلمه باشد. موتورهایج ستجو مطالب طولانیتر را بیشتر می پسندند و رتبه بهتری به آن ها می دهند. متن شما باید کلمات کلیدی مهم و کلمات مرتبط را درخود شامل شود. برای مثال در زمینه سئو سایت کلماتی مانند لینک سازی، سئو، بهینه سازی سایت، بک لینک، محتوا سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه، استراتژی های سئو سایت و از این دست کلمات مرتبط هستند که موتورهای جستجو درمتن شما دنبال آن هستند.

آموزش سئو سایت: قالب سئو شده

نکته دیگر مهم برای سئو سایت، استفاده از قابل سئو شده است. البته این کاری ینست که شما خودتان بتوانید بدون نیاز به یک سئوکار حرفه ای انجام دهید و در عین حال اگر از آن غافل شوید امتیاز منفی از نظر سئو خواهید گرفت. پس قالب سایت خود را به یک سئو کار بسپارید تا تگ ها، هدینگها، سرعت سایت، موبایل فرندلی بودن قابل، ریسپانسیو بودن سایت، یوزر فرندلی بودن قالب و کدهای برنامه نوسی و سایر موارد سئو را در قالب سایت شما بررسی و بهینه سازی کنند.

آموزش سئو سایت: لینک سازی

یک فاکتور مهم دیگر در سئو سایت، لینک سازی است. لینک سازی می تواند به صورت لینک سازی داخلی باشد که در آن شما به صفحات داخلی سایت خودتان در مطالب سایت خودتان لینک می دهید و این کار به گوگل می فهماند که شما روند منسجمی را برای تولید محتوای مناسب پیش گرفته اید. هم چنین می توانید لینک سازی خارجی کنید و با بک لینک سازی اعتبار سایت خود را بالا ببرید. برای این کار باید از دوستان خود بخواهید لینک سایت شما را در سایت یا وبلاگ خود بگذارند تا با این کار به گوگل بفهمانید سایت شما سایت مهم و مورد تاییدی برای سایر کاربران اینترنت است. در نهایت ناامید نشوید، سئو سایت یک پروسه زمان بر است.

امتیاز ما
d8b3d8a6d988-d8b3d8a7db8cd8aa-da86daafd988d986d987-daa9d984d985d987-daa9d984db8cd8afdb8c-d8b3d8a7db8cd8aa-d8b1d8a7-d8a8d987-daafd988
سئو

سئو سایت: چگونه کلمه کلیدی سایت را به گوگل بشناسانیم

سئو سایت: چگونه کلمه کلیدی سایت را به گوگل بشناسانیم

 

چگونه می توانید کلمه کلیدی سایت خود را به گوگل بشناسانید. سایت ها با هدف و خواسته خاص ساخته می گردند که این هدف در قالب کلمه کلیدی می تواند بیان گردد. اما چگونه می توانیم این کلمه کلیدی را به گوگل شناسانیم. انجام این امر در پروسه سئو سایت انجام می گیرد. در ادامه به آنالیز فهماندن کلمه کلیدی به گوگل خواهیم پرداخت.

 

کلمه کلیدی اصلی را در صفحه اصلی سایت قرار دهید

کلمه کلیدی اصلی سایت خود را برای صفحه اصلی سایت انتخاب نمایید زیرا که صفحه اصلی سایت شما اولویت بیشتری نسبت به دیگر صفحات سایت شما دارد و می توانید به واسط قرار دادن کلمه کلیدی بر روی این صفحه اهمیت و ارجحیت کلمه کلیدی را در سایت خود نشان دهید.

محوریت سایت حول کلمه کلیدی اصلی سایت

 

محوریت سایت خود را حول کلمه کلیدی اصلی سایت خود قرار دهید. در واقع یعنی صفحات داخلی سایت خود را متناسب با کلمه کلیدی اصلی سایت خود تهیه و منتشر نماییم. تیتر و عنوان دیگر صفحات را در ارتباط با کلمه کلیدی اصلی سایت تنظیم نمایید. این امر موجب می شود که گوگل سایت شما را در محوریت آن کلمه کلیدی بشناسد و این امر موجب اثرگذاری در سئو سایت شما می شود.

رعایت تگ هدینگ ها در سئو سایت

عنوان و تیتر صفحات خود را در سئو در تگ هدینگ قرار دهید زیرا که به واسط این کار می توانید عنوان اصلی صفحه و نیز تیتر داخلی صفحات را به گوگل بشناسانید. اگر این تیترها و عنوان ها مرتبط با کلمه کلیدی اصلی سایت باشد در نتیجه شما به گوگل می فهمانید که محوریت سایت شما حول آن کلمه کلیدی می باشد. اگر کلمه کلیدی سئو سایت باشد در نتیجه در عنوان و نیز تیترهای داخلی موجود در صفحات را مرتبط با کلمه کلیدی انتخاب نمایید.

امتیاز ما
d8b3d8a6d988-d8b3d8a7db8cd8aad984db8cd986daa9-d8a7d8b3d9bed985db8c-da86db8cd8b3d8aad89f
سئو

سئو سایت:لینک اسپمی چیست؟

سئو سایت:لینک اسپمی چیست؟

 

لینک اسپمی در سئو سایت در مقوله بک لینک مورد کاربرد قرار می گیرد که وجود لینک های اسپمی حتی منجر به پنالتی شدن سایت شما می گردد. اما چه لینک ها و بک لینک هایی به عنوان لینک اسپمی مطرح می شود و چگونه می توان از تولید بک لینک اسپمی جلوگیری نمود. در ادامه به بررسی لینک اسپمی خواهیم پرداخت.

 

 

بک لینک اسپمی در سئو چیست؟

 

در پاراگراف بالا به ضررهایی که لینک اسپمی در سئو سایت دارد اشاره نموده ایم. حال شاید این سوال برایتان پیش آید که لینک و بک لینک اسپمی چه لینک هایی می باشد. در لیست پایین به بیان این موضوع خواهیم پرداخت.

 

گرفتن لینک های بی کیفیت در حجم بالا

گرفتن لینک و بک لینک در حجم بالا و به صورت یکباره می تواند معرفی از لینک های اسپمی باشد که اثرگذاری منفی را در سئو سایت شما خواهد گذاشت. پروفایل بک لینک و لینک های خود را تمیز نگه دارید بدین منظور که لینک های معتبر تهیه نمایید و به جای تمرکز بر روی تعداد بک لینک بر روی کیفیت بک لینک تمرکز نمایید.

 

گرفتن لینک از سایت های اسپمی

 

سایت های اسپمی سایت هایی هستند که در آن محتوا کپی وجود دارد و یا در آن لینک های خروجی در حجم بالا وجود دارد. گرفتن لینک از سایت های اسپمی می تواند معرفی بر اسپم بودن سایت شما باشد که در روند سئو سایت شما اثرگذار منفی خواهد داشت.

امتیاز ما
d8b3d8a6d988-d8b3d8a7db8cd8aa-da86d987-d981d8b1d985d8aadb8c-d8a8d8b1d8a7db8c-d8a8daa9-d984db8cd986daa9-d8b3d8a7d8b2db8c-d8a7d8acd8b1
سئو

سئو سایت: چه فرمتی برای بک لینک سازی اجرا کنید؟

سئو سایت: چه فرمتی برای بک لینک سازی اجرا کنید؟

 

بک لینک سازی و لینک سازی خارجی پروسه مهم در سئو سایت می باشد اما اینکه چه بک لینک هایی را تهیه نمایید و چه روالی را در تهیه بک لینک داشته باشید همواره برای وب مسترها سوال می شود.بک لینک ها نقش اعتبار دهنده به سایت شما را دارند. در واقع اگر سایت های کمی به سایت شما به واسط کلمات کلیدی لینک نمایند و در مقابل رقبا بک لینک های بیشتری داشته باشند، گوگل این تصور را دارد که سایت شما معتبر نیست.

روال بک لینک گذاری در سئو سایت چگونه باشد؟

روال بک لینک گذاری و اینکه به طور مرتب لینک سازی خود را داشته باشید مهم می باشد. اگر در پروسه سئو سایت خود به طور یکباره و یکجا تولید بک لینک می نمایید و پس از آن مدتی بک لینک سازی را رها می کنید باید بدانید که پروسه اشتباه را در سئو سایت خود انجام داده اید. بک لینک سازی را پس به طور مرتب و روزانه مانند انتشار محتوا داشته باشید و بدانید که مناسب ترین روال بک لینک سازی و تولید بک لینک را دارید.

بک لینک ها را از کجا تهیه نمایید؟

اینکه بک لینک ها را از کجا تهیه نمایید برای بسیاری از وب مسترها سوال مطرح می شود. بک لینک ها دائمی عنوانی است که در تهیه بک لینک مطرح می شود اما این بک لینک های دائمی را از کجا تهیه نماییم. در زیر لیستی از آیتم ها که به شما کمک می نماید بک لینک های خود را تهیه نمایید را درج نموده ایم.

 

شبکه های اجتماعی

فروم ها و انجمن ها

درج رپرتاژهای آگهی و خبری در سایت های خبری

گرفتن لینک از دیگر سایت ها

امتیاز ما
d8b3d8a6d988-d8b3d8a7db8cd8aa-gzip-d986d985d988d8afd986-d981d8a7db8cd984-d8afd8b1-d8b3d8b1d8b9d8aa-d8b3d8a7db8cd8aa
سئو

سئو سایت: gzip نمودن فایل در سرعت سایت

سئو سایت: gzip نمودن فایل در سرعت سایت

 

یکی از المان های تاثیرگذار در سرعت سایت gzip نمودن فایل ها می باشد که به واسط آن در سئو سایت نیز اثرگذار می باشد. در واقع gzip نمودن فایل ها موجب می شود که فایل ها در حجم کمتری موجود گردند و این کاهش حجم به واسط فشرده سازی موجب بهبود در سرعت سایت می گردد. در ادامه خواهیم گفت که چگونه gzip نمودن را برای وردپرس و جوملا انجام دهید.

 

 

آیا gzip را در سایت خود فعال نموده اید؟

Gzip در سرعت سایت تاثیرگذار می باشد و از این رو می توانید در سایت های آنلاین آنالیز سرعت این موضوع را بررسی نمایید. Gtmetrix از جمله سایت های آنلاین آنالیز سرعت سایت می باشد که پارامتر gzip را در متریک های آنالیزی سرعت گداشته است می توانید به سایت زیر مراجعه کنید و آدرس  سایت خود را بزنید تا مشاهده نمایید که از gzip نمودن فایل ها استفاده نموده اید یا خیر.

 

gtmetrix.com

 

gzip نمودن فایل در سئو سایت وردپرس

 

در سایت وردپرس اگر می خواهید به منظور بهینه شدن سرعت gzip را انجام دهید می بایست کدی را در فایل .htaccess در هاست اضافه کنید. کد زیر را در فایل .htaceess بیفزایید.

<ifModule mod_gzip.c>

mod_gzip_on Yes

mod_gzip_dechunk Yes

mod_gzip_item_include file .(html?|txt|css|js|php|pl)$

mod_gzip_item_include handler ^cgi-script$

mod_gzip_item_include mime ^text/.*

mod_gzip_item_include mime ^application/x-javascript.*

mod_gzip_item_exclude mime ^image/.*

mod_gzip_item_exclude rspheader ^Content-Encoding:.*gzip.*

</ifModule>

 

<IfModule mod_deflate.c>

# Compress HTML, CSS, JavaScript, Text, XML and fonts

AddOutputFilterByType DEFLATE application/javascript

AddOutputFilterByType DEFLATE application/rss+xml

AddOutputFilterByType DEFLATE application/vnd.ms-fontobject

AddOutputFilterByType DEFLATE application/x-font

AddOutputFilterByType DEFLATE application/x-font-opentype

AddOutputFilterByType DEFLATE application/x-font-otf

AddOutputFilterByType DEFLATE application/x-font-truetype

AddOutputFilterByType DEFLATE application/x-font-ttf

AddOutputFilterByType DEFLATE application/x-javascript

AddOutputFilterByType DEFLATE application/xhtml+xml

AddOutputFilterByType DEFLATE application/xml

AddOutputFilterByType DEFLATE font/opentype

AddOutputFilterByType DEFLATE font/otf

AddOutputFilterByType DEFLATE font/ttf

AddOutputFilterByType DEFLATE image/svg+xml

AddOutputFilterByType DEFLATE image/x-icon

AddOutputFilterByType DEFLATE text/css

AddOutputFilterByType DEFLATE text/html

AddOutputFilterByType DEFLATE text/javascript

AddOutputFilterByType DEFLATE text/plain

AddOutputFilterByType DEFLATE text/xml

 

# Remove browser bugs (only needed for really old browsers)

BrowserMatch ^Mozilla/4 gzip-only-text/html

BrowserMatch ^Mozilla/4\.0[678] no-gzip

BrowserMatch \bMSIE !no-gzip !gzip-only-text/html

Header append Vary User-Agent

</IfModule>

 

<IfModule mod_expires.c>

# Enable expirations

ExpiresActive On

# Default directive

ExpiresDefault “access plus 1 month”

# My favicon

ExpiresByType image/x-icon “access plus 1 year”

# Images

ExpiresByType image/gif “access plus 1 month”

ExpiresByType image/png “access plus 1 month”

ExpiresByType image/jpg “access plus 1 month”

ExpiresByType image/jpeg “access plus 1 month”

# CSS

ExpiresByType text/css “access plus 1 month”

# Javascript

ExpiresByType application/javascript “access plus 1 year”

</IfModule>

 

Gzip نمودن در سئو سایت جوملا

 

برای سئو سایت جوملا به منظور gzip نمودن ابتدا در قسمت پیکربندی در بخش سرور آیکن gzip  را تیک بزنید و پس از آن به فایل .htaccess بروید و کد زیر را درون آن قرار دهید.

 

 

#Gzip

<ifmodule mod_deflate.c>

AddOutputFilterByType DEFLATE text/text text/html text/plain text/xml text/css application/x-javascript application/javascript text/javascript

</ifmodule>

#End Gzip

## EXPIRES CACHING ##

<IfModule mod_expires.c>

ExpiresActive On

ExpiresByType image/jpg “access 1 year”

ExpiresByType image/jpeg “access 1 year”

ExpiresByType image/gif “access 1 year”

ExpiresByType image/png “access 1 year”

ExpiresByType text/css “access 1 month”

ExpiresByType text/html “access 1 month”

ExpiresByType application/pdf “access 1 month”

ExpiresByType text/x-javascript “access 1 month”

ExpiresByType application/x-shockwave-flash “access 1 month”

ExpiresByType image/x-icon “access 1 year”

ExpiresDefault “access 1 month”

</IfModule>

## EXPIRES CACHING ##

امتیاز ما