لوگو سئو مکانیک
هر آن چه باید از خدمات تضمینی سئو سایت بدانید

هر آن چه باید از خدمات تضمینی سئو سایت بدانید

هر آن چه باید از خدمات تضمینی سئو سایت بدانید

d987d8b1-d8a2d986-da86d987-d8a8d8a7db8cd8af-d8a7d8b2-d8aed8afd985d8a7d8aa-d8aad8b6d985db8cd986db8c-d8b3d8a6d988-d8b3d8a7db8cd8aa-d8a8
سئو

هر آن چه باید از خدمات تضمینی سئو سایت بدانید

هر آن چه باید از خدمات تضمینی سئو سایت بدانید

مقاله ای که پیش رو دارید در خصوص خدمات تضمینی سئو سایت است، اگر به این موضوع علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطالب با ما همراه باشید.

امروزه بسیاری از مشاغل در بستر اینترنت ایجاد شده و به فعالیت خود ادامه می دهند، اما لازمه ی پیشرفت آن داشتن یک سایت معتبر و خوب است، اما آیا می دانید چگونه می توان اعتبار یک سایت را افزایش داد، یکی از راه هایی که می توان سایت را به صورت قوی پیش برد، استفاده از خدمات تضمینی سئو سایت است، در ادامه هر آن چه باید در این باره بدانید را به شما خواهیم گفت.

  • سئو سایت چیست؟

پیش از این که بخواهیم به خدمات تضمینی سئو سایت بپردازیم بهتر است ابتدا مختصر توضیحی در خصوص سئو سایت داشته باشیم تا آن دسته از عزیزانی که در این باره اطلاعات کافی ندارند به خوبی با آن آشنا شوند. سئو یا Seo که مخفف شده عبارت Search Engine Optimization می باشد به زبان ساده به معنای بهینه سازی موتور جستجو است، به بیان دیگر سئو سایت را می توان راه و روش هایی دانست که با استفاده از آن ها وب سایت ها در جستجوی طبیعی رتبه ی بالاتری داشته باشند. هر چه سئو سایت بهتر و بیشتر رعایت شده باشد امکان دیده شدن آن توسط کاربران بیشتر خواهد شد. جالب است بدانید که سئو تنها یک نوع نیست و به موارد زیادی تقسیم می شود که در ادامه به آن می پردازیم.

  • انواع سئو

سئو انواع مختلفی دارد که به شرح زیر است:

  • سئو کلاه سفید

White Hat SEO یا سئو کلاه سفید به استراتژی هایی گفته می شود که گوگل آن ها را تایید می کند، به طور مثال صاحبین سایت ها خود برای به اشتراک گذاری محتواهای تولید شده تلاش می کنند، آن ها اولویت را مشتریان خود می دانند نه موتورهای جستجو، روش هایی را برمی گزینند که با استاندارهای گوگل مطابقت دارد. اگر برای سایت خود می خواهید از این روش استفاده کنید باید بگوئیم که ریسک بسیار کمی دارد اما به هزینه و زمان نیاز خواهد داشت تا به نتیجه برسد.

  • سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه یا Black Hat به مجموعه ای از استراتژی ها گفته می شود که کاملا بر عکس نوع قبلی است بدین معنا که استراتژی های آن با استاندارهای گوگل مطابقت ندارد، از این نوع سئو برای بالا بردن رتبه وب سایت در نتایج مورد جستجو استفاده می شود. در واقع این روش به نحوی الگوریتم های گوگل را دور می زند، لازم به ذکر است که استفاده از این روش ریسک بسیار بالایی دارد از این نظر که اگر گوگل متوجه این موضوع شود وب سایت مذکور را جریمه خواهد کرد.

  • سئو کلاه خاکستری

نوع دیگری از سئو وجود دارد که به سئو کلاه خاکستری معروف است، این سئو در واقع برای بهبود رتبه سایت در نتایج گوگل موثر است و از نظر گوگل نیز موردی ندارد، بسیاری از افراد که از این سئو برای سایت خود استفاده می کنند از آن رضایت کافی دارند چرا که موجب پیشرفت سایت آن هاست اما در آینده این امکان وجود دارد که به پنالتی گوگل دچار شوند، برای این که با چنین مشکلی مواجه نشویم باید اصول و قوانین گوگل را که آپدیت می شود دانست.

  • خدمات تضمینی سئو سایت شامل چه مواردی می باشد؟

از جمله خدمات تضمینی سئو سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وضعیتی که در حال حاضر سایت در آن قرار دارد را مورد بررسی قرار می دهد این بررسی از نظر محتوا، ساختار سایت، بک لینک ها، بهینه سازی کدهای سایت، سرعت لود سایت، ریسپانسیو و… می باشد.
  • از دیگر خدمات تضمینی سئو سایت می توان به آنالیز کامل رقبا پرداخت، سئو تمامی رقبای شما را شناسایی کرده و به بررسی نقاط قوت و ضعف آن ها می پردازد با این کار بهتر می توان سایت خود را توسعه داد.
  • حال نوبت به تحقیق در خصوص کلمات کلیدی است، بدین معنا که بهترین کلمه را از میان تمامی کلماتی که کاربران آن را جستجو کرده اند مشخص می کند تا کاربر روی آن مانور داده و سایت خود را بهینه کند.
  • تولید محتوای مناسب و با کیفیت موضوع دیگریست که جز خدمات تضمینی سئو سایت به شمار می آید، محتوای تولید شده باید مرتبط با موضوع بوده، کلمات کلیدی به نسبت کل متن برای آن رعایت شده باشد، فاقد هر نوع کپی و عکس لوگودار باشد و… به اصطلاح برای چنین محتوایی سئو رعایت شده است.
  • برای این که بتوان سایت قوی تر و بهتری داشت لازم است تا سئو داخلی نیز برای آن لحاظ شود بدین معنا که برای تمامی موارد مثل تایتل ها، توضیحات متا، بهینه سازی متن محتوا، قرار دادن تصاویر، لینک سازی داخلی، بهینه سازی سرعت سایت و… سئو داخلی رعایت شده باشد.
  • در مرحله بعد بایستی موارد ومشکلات فنی سایت برطرف شده تا برای موتورهای جست و جو خوانا باشد، از جمله اقدامات سئوی فنی با تکنیکال می توان به مواردی همچون ساخت و ثبت نقشه سایت، تنظیم فایل robots.txt، بهینه سازیURL، رفع انواع خطاها، افزایش سرعت سایت، رفع محتوای تکراری و نشانه گذاری اسکیما و… اشاره کرد.
  • علاوه بر مواردی که گفتیم موضوع دیگری نیز در این میان وجود دارد که از اهمیت خاصی برخوردار است، در واقع اگر این مورد برای یک سایت رعایت نشود می توان گفت که کار به صورت کامل انجام نشده است، ساخت بک لینک از سری عواملیست که تاثیر آن را می توان به صورت مستقیم احساس کرد. یک بک لینک باید به صورت طبیعی ایجاد شود نه توسط صاحبان سایت ها زیرا در این صورت از نظر گوگل غیر مجاز به حساب می آید.

توصیه می شود پیش از این که بخواهید برای سئو سایت خود هر نوع اقدامی انجام دهید ابتدا درباره آن با یک کارشناس در این زمنیه صحبت کنید و از آن مشاوره بخواهید.

با سپاس از همراهی همیشگی شما امیدواریم که رضایت مند بوده باشد، هدف از ارائه مطالب فوق آشنایی هر چه بیشتر شما با موضوع مربوطه بود.

 

d8b3d8a6d988-d8b3d8a7db8cd8aa-d8aad987d8b1d8a7d986
سئو

سئو سایت تهران

کلمه کلیدی: سئو سایت تهران

امروزه بسیاری از سایت ها، به عنوان روشی برای معرفی کسب و کار استفاده می شود. گسترش اینترنت و فضای وب به افراد کمک می کند که کسب و کار خود را در تمام دنیا معرفی کرده و به مشتریان خدمات ارائه کنند. نحوه چینش و ارائه محصول به مشتریان در کسب و کارهای اینترنتی بسیار حائز اهمیت است؛ برای رونق کارهای اینترنتی باید فروشگاه در معرض دید مشتری باشد. اصلی ترین راه برای پیدا کردن کسب و کارهای اینترنتی موتور جستجوی گوگل است. افرادی که می ‌خواهند کار اینترنتی موفقی را راه اندازی کنند، باید نحوه رسیدن به نتایج بالای موتور جستجوگر گوگل را به خوبی یاد بگیرند. این موضوع در پیشرفت شغلی آن ها بسیار موثر است. ما در این مطلب قصد داریم درباره سئو سایت تهران مطالبی را برای شما عزیزان ارائه کنیم، به شما پیشنهاد می ‌کنیم که تا پایان با ما همراه باشید.

نحوه سئو کردن سایت

  • سایت خود را به یک متخصص سئو سپارید

افرادی که قصد دارند یک کسب و کار و یا شرکت اینترنتی راه اندازی کند، ابتدا باید به طور رسمی یک سایت را راه اندازی کرده و با استفاده از ان شروع کسب و کار خود را اعلام کنند. افراد مبتدی معمولا در ابتدای راه اندازی سایت می بینند که کارایی لازم را ندارد، نکات خاصی وجود دارد که باید در مدیریت یک سایت ان ها را به طور کامل رعایت کرد؛ رعایت این نکات برای سئو سایت تهران الزامی است. بهتر است برای گسترش و ارتقاء یک سایت تجاری آن را به یک متخصص سئو بسپارید. فردی که سابقه سئو کردن سایت های مختلف را داشته باشد به راحتی می تواند مشکل سایت را پیدا کند. کلمه سئو مخفف Search Engine Optimization است و به معنای بهینه کردن سایت در موتور های جستجوگر است.

  • سئو کردن سایت گامی در جهت دیده شدن

تمام موتورهای جستجو از یک الگوریتم خاص برای رتبه دهی به سایت ها استفاده می کنند. با اجرای این قوانین روز به‌ روز سایت پیشرفت کرده و عنوان سایت در صفحات اول قرار می گیرند. سئو سایت تهران یکی از نیازهای افراد برای معرفی شدن در دنیای کسب و کار و تجارت اینترنتی است؛ با دانستن الگوریتم های موتور جستجوی گوگل، سایت ها به سختی با یکدیگر رقابت می ‌کنند، بنابراین ارتقاء سایت امری دشوار است. هر کسی که قصد دارد در رقابت تنگاتنگ موفق شود باید قوانین سئو کردن سایت را به خوبی بداند و آن ها را به کار گیرد.

سئو چیست؟ | طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل | دیجیتالیفای

  • دستیابی به صفحه اول گوگل

بسیاری از کاربرانی که برای پیدا کردن مطالب مورد نیاز خود به موتور جستجوگر گوگل مراجعه می کنند، معمولاً رتبه های اول جستجو را مورد توجه قرار می دهند. طبق آماری که به دست آمده است حدود ۷۵ درصد از کاربران پیشنهاد های اول گوگل را مشاهده می ‌کنند، انجام یک سئو سایت تهران به صورت اصولی به افراد کمک می کند که در صفحه اول گوگل قرار بگیرند سایت هایی که در صفحه اول هستند شانس بیشتری برای کلیک کردن دارند.

چک لیست سئو ۲۰۲۰

  • جلب کردن اعتماد کاربران

معمولا سایت هایی که پر مخاطب و معروف تر هستند، بیشتر مورد توجه کاربران قرار می گیرند. جلب اعتماد کاربرانی یکی دیگر از نکاتی است که افراد باید در ارتقاء سایت خود از آن بهره بگیرند. طراحی کردن یک سایت خوب و استفاده از نظرات مثبت کاربران دیگر می ‌تواند به جلب اعتماد مخاطب کمک کند. جلب اعتماد کاربر و پیدا کردن مخاطب هدف یکی دیگر از کارهایی است که سئو سایت تهران به منظور ارتقاء سایت از آن استفاده می کند. معمولاً صاحبان سایت های تجاری که قصد فروش محصول دارند، باید محصولاتی ارائه کنند که از نظر کیفی وضعیت مناسبی داشته باشد. استفاده از راهکارهای سئو تنها برای تایید کردن کیفیت و اعتبار سایت است.

  • مخاطب خود را پیدا کنید

برای پیشرفت کسب و کار صاحبان سایت باید سوالاتی از قبیل محصولات برای چه سنی مناسب هستند؟ ، مخاطبان بیشتر خانم ها هستند یا آقایان؟، تحصیلات مخاطبان در چه سطحی است؟ بپرسند. شناختن مخاطب هدف یکی دیگر از راه های سئو سایت تهران برای ارتقاء کسب و کار اس.ت سئو کاران حرفه ای به راحتی می ‌توانند با استفاده از نرم افزار ها و روش های حرفه ای مخصوص به این پرسش ها پاسخ بگویند، بر اساس این پاسخ به این سوالات کالاها و خدمات طبقه بندی شده و در اختیار مخاطب در سایت قرار می گیرد.

  • به طور مداوم از سئو استفاده کنید

همان طور که می دانید الگوریتم ها و قوانین گوگل در حال تغییر و بروزرسانی است؛ ممکن است در طول یک سال گوگل چند بروزرسانی را در الگوریتم های خود به کار بگیرد. افراد نیز باید طبق اصول سئو بر اساس این تغییرات سایت را آپدیت کنند که این سایت در بالاترین کیفیت و در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. یکی دیگر از وظایف سئو سایت تهران از سئو کاران حرفه ‌ای این است که قوانین جدید را شناسایی کرده و بر روی سایت مورد نظر پیاده کند.

  • مشکلات سایت را بررسی کنید

معمولا از سایت هایی که بازدهی بالایی ندارند، باید از سئو کردن سایت بهره بگیرند که مشکلات آن ها ریشه یابی شود؛ هر چه سریع تر این مشکلات از سر راه پیشرفت سایت برداشته شوند بهتر است. بعضی از مشکلات مثل تاخیر در آپلود شدن صفحات پیج، بالا بودن نرخ پرش و … از مشکلاتی فنی هستند، این مشکلات با راهکارهایی آسان برطرف می شوند. بعضی از مشکلات نیز نشات گرفته از محتوا هستند سئو سایت تهران با استفاده از متخصصان مجرب به راحتی مرتفع می گردند.

  • رقابت را جدی بگیرید

تمام کسب و کارهای اینترنتی از اهمیت سئو کردن سایت آگاهی کافی دارند و همیشه با سایت های دیگر در رقابت هستند. رقبا همیشه برای بهتر دیده شدن سایت نهایت تلاش خود را می‌ کنند تا بتوانند در در این رقابت پیروز شوند. با داشتن این آگاهی ارتقاء پیج کاری نسبتا دشوار است، اما سئو سایت تهران به راحتی می تواند جایگاه مناسبی را برای سایت ها پیدا کند.

  • هزینه های انجام سئو سایت

به طور کلی تمام هزینه هایی که برای انجام سئو سایت انجام می شود پرداخت هزینه نیست، بلکه هزینه کردن در راستای ارتقاء کسب در آمده است.

بهترین شرکت سئو سایت

مقاله سئو و بهینه سازی سایت - ویرگول

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
d8b3d8a7d8aed8aa-d8a8daa9-d984db8cd986daa9
سئو

ساخت بک لینک

کلید واژه: ساخت بک لینک EDU

آشنایی با چگونگی ساخت بک لینک EDU

یکی از مهم ترین مباحث در در سلسله مباحث مرتبط با سئو، مبحث لینک سازی است. دیدگاه های متفاوتی در مورد تاثیر بک لینک ها بر سئو وجود دارد. به فرآیند دریافت لینک از سایت های دیگر برای سایت خود را فرآیند لینک سازی یا بک لینک می گویند. یک لینک می تواند شامل متن یا تصویری باشد که با کلیک کردن بر روی آن کاربر به صفحه دیگری منتقل می شود. موتور جست و جوگر گوگل دارای ربات هایی است که در زمان بررسی یک صفحه علاوه بر محتوای آن صفحه، لینک های موجود در آن صفحه را بررسی و به صفحات لینک شده نیز مراجعه می کنند. این روند موجب شکل گیری مسیر حرکت ربات های گوگل در دنیای اینترنت می شود. راه های زیادی برای ساخت بک لینک ها وجود دارد. هدف ما در این مقاله بررسی نحوه ساخت بک لینک EDU می باشد.

روش های ساخت بک لینک EDU

برای ساخت بک لینک EDU روش های زیادی وجود دارد. روش های ساخت بک لینک ها را می توان به سه دسته تقسیم نمود:

ساخت بک لینک به روش کلاه سفید

در روش کلاه سفید، کاربران به صورت کاملاً طبیعی به شما لینک می دهند. بک لینک هایی که با روش کلاه سفید بوجود می آیند بسیار با کیفیت و ارزشمند هستند. اگر می خواهید لینک های خود را از طریق روش کلاه سفید ایجاد کنید حتما باید کل محتوای سایت شما با کیفیت و معتبر و تولید محتوا به صورت حرفه ای انجام شده باشد. اگر محتوای سایت شما باکیفیت باشد و سایت معتبری داشته باشید دیگران به سایت شما لینک می دهند.

ساخت بک لینک به روش کلاه خاکستری

در این روش شما بر اساس قوانین گوگل و به صورت طبیعی شروع به ساخت بک لینک ها می کنید.

ساخت بک لینک به روش کلاه سیاه

در روش کلاه سیاه، از روش های غیر قانونی برای ساخت بک لینک ها استفاده می شود. اگر از این روش برای ساخت بک لینک استفاده کنید، گوگل متوجه شده و شما را جریمه می کند. این جریمه شدن و کسب امتیاز منفی موجب تنزل رتبه شما در صفحه نتایج گوگل می شود. در بدترین حالت ممکن است گوگل شما را برای لینکی که به روش کلاه سیاه ساخته اید، شما را از نتایج گوگل حذف کند.

سئو سایت سریع

ویژگی های بک لینک EDU

بک لینک EDU دارای ویژگی های خاصی است که موجب بالا رفتن ارزش و اعتبار آن ها برای موتورهای جست و جوگر شده است:

  • تنها به سایت های موسسات آموزشی معتبر دامنه EDU داده می شود.
  • سایت هایی با دامنه EDU محتوای بسیار معتبر و با کیفیت دارند که این یه ویژگی بسیار مهم برای گوگل است
  • سایت هایی با دامنه EDU بازدیدکنندگان زیادی دارند و به سایت های زیادی هم ارجاع می دهند. در نتیجه اعتبار دامنه این سایت ها بسیار بالا است.
  • از آنجا که سایت هایی با دامنه EDU، گوگل پسند هستند، در نتیجه استفاده از آن ها تاثیر مثبت زیادی در سئو سایت ها دارد.

بک لینک چیست و چگونگی ساخت بک لینک های قوی

بک لینک EDU معتبر چه ویژگی هایی دارد؟

هر کدام از لینک ها دارای ارزش متفاوتی هستند. در ارزش گذاری لینک ها عوامل زیادی تاثیرگذار هستند. این عوامل را باید در زمان ایجاد بک لینک های EDU مدنظر قرار داد. با توجه به دشوار بودن ساخت بک لینک EDU این نوع لینک ها معمولا خریداری می شود. بک لینک EDU معتبر و ارزشمند باید یکسری ویژگی ها داشته باشد. هر چه ویژگی های بک لینک EDU بیشتر باشد قیمت آن هم بیشتر است. فاکتورهای مهم بک لینک آموزشی عبارتند از:

  • طبیعی بودن لینک گذاری
  • اسپم نبودن لینک گذاری
  • اعتبار دامنه
  • Dofollow بودن لینک
  • لینک گذاری همراه با متن مناسب

چگونگی ساخت بک لینک EDU بصورت رایگان

فرآیند ایجاد بک لینک، فرآیندی زمان بر و دشوار است. اما با توجه به تاثیر بسیار زیادی که بک لینک ها می توانند در ارتقای رتبه سایت ما داشته باشند، این دشواری را قابل تحمل کرده و می توان از آن چشم پوشی کرد. روش های زیادی برای ساخت بک لینک ها از جمله ساخت بک لینک EDU وجود دارد. روش هایی برای ساخت بک لینک، بدون خرید بک لینک EDU وجود دارد. البته این نوع بک لینک ها خیلی قدرتمند نیستند. در این قسمت روش هایی برای ایجاد بک لینک EDU اشاره می شود. شما باید با توجه به موضوع سایت خود یکی از روش هایی که مناسب است انتخاب کنید.

1- منابعی که با موضوع سایت شما مرتبط است را پیدا کنید

ایجاد کامنت در سایت هایی با دامنه EDU، یکی از شایع ترین روش های ساخت بک لینک EDU است. اما باید توجه داشت که سایت های آموزشی به علت اعتبار بالا هر کامنتی را تایید نمی کنند. بنابراین برای کامنت گذاشتن باید به دنبال سایت هایی بود که با موضوع سایت ما مرتبط هستند. البته کامنت گذاشتنی که در این نوع سایت ها تایید شود نیاز به تجربه دارد.

2- استفاده از صفحات شخصی

در دانشگاه ها و مراکز آموزشی اساتید و خیلی از دانشجویان دارای صفحات شخصی هستند. در این صفحات افراد نظرات و دیدگاه های علمی خود را بیان می کنند. ما می توانیم این صفحات را شناسایی و نظر کارشناسی خود را در خصوص یک مقاله بیان می کنیم. از این طریق می توان امیدوار بود که یک لینک EDU برای خود ایجاد کنیم.

3- هزینه دانشجویان را با وبلاگ های EDU پرداخت کنید.

برخی از دانشگاه ها و مراکز آموزشی وبلاگ هایی با دامنه EDU به دانشجویان خود می دهند. شما می توانید با پرداخت مبلغی به دانشجویان از آن ها بخواهید که یک پست که حاوی لینک های شماست برای شما ایجاد کنند. البته اگر شما آشنایی داشته باشید که اینچنین وبلاگی داشته باشد می توانید این کار را بدون هزینه انجام دهید.

روش های نامعتبر برای ساخت بک لینک EDU

در بخش قبل تعدادی از روش های معتبر برای ساخت بک لینک EDU بصورت رایگان و مفید گفته شد. در این بخش برخی از تکنیک هایی که برای ساخت بک لینک وجود دارد اما فاقد ارزش و اعتبار هستند آورده می شود.

  1. رد و بدل کردن لینک با سایت هایی که خیلی ارزشمند نیستند آن هم به تعداد زیاد
  2. منتشر کردن مقالات خود در چندین شبکه اجتماعی مختلف به صورت اتوماتیک
  3. در سایت های تبادل لینک و دایرکتورها، سایت را ثبت کنید
  4. ساخت بک لینک انبوه از طریق استفاده از ابزارهای رایگان و غیر رایگان
  5. به­صورت دستی یا بوسیله ربات های موجود ارسال نظرات را به­صورت انبوره انجام دهید
  6. ایجاد چندین وبلاگ با هدف بازنشر محتوا در سایت های مختلف با هدف ساخت بک لینک

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
d8afdb8cd8acdb8cd8aad8a7d984-d985d8a7d8b1daa9d8aadb8cd986daaf
سئو

دیجیتال مارکتینگ

کلمه کلیدی: دیجیتال مارکتینگ

عنوان: دیجیتال مارکتینگ چیست؟

همه ما تبلیغات تلویزیونی را قطعا ملاحظه کرده ایم و یا اینکه بارها این اتفاق افتاده که راجع به موضوعی در گوگل سرچ می کنیم یک سری آگهی های تبلیغاتی را مشاهده می کنیم که هدف اصلی این تبلیغات تنها بازاریابی وسیله مورد نظر بوده که ما در این مقاله قصد داریم این نوع فعالیت یعنی دیجیتال مارکتینگ را به شما معرفی کنیم و در ادامه انواع این فعالیت و مزایای آن و برخی دیگر از ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهیم.

تعریف دیجیتال مارکتینگ:

به طور ساده و کلی به هر گونه بازاریابی محصولات و خدمات که از طریق دستگاه های الکترونیکی مختلف صورت می گیرد دیجیتال مارکتینگ می نامند که با توجه به این تعریف می توان گفت فعالیت در این زمینه به بیش از صد سال پیش برمی گردد در واقع همان زمانی که رادیو اختراع شد و اکثر مردم آن را تهیه نمودند که مردم به فکر تبلیغات محصولات خود از طریق رادیو پرداختند به عنوان مثال برای اولین بار در رادیو به تبلیغات یک اجرای اپرا پرداخته شد که بلافاصله تمام بلیط های آن به فروش رسید و این اتفاق روز تولد دیجیتال مارکتینگ نامیده شد.

ابزارهای زیادی برای کار دیجیتال مارکتینگ وجود دارد از جمله این روش ها، آنالیز و تحلیل داده، بهینه سازی موتور جستجوگر، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات کلیکی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، انتشار ریپورتاژ آگهی و … می توان اشاره کرد که به صورت خلاصه برخی از آن ها را بررسی می کنیم.

آنالیز و تحلیل داده ها:

پس از تشکیل کمپین های تبلیغاتی با استفاده از پلتفرم های مختلف داخلی و خارجی می توان به تحلیل آن ها پرداخت و با این کار به بهبود عملکرد کمپین و کاهش هزینه های تبلیغاتی کمک کرد.

بهینه سازی موتور جستجو:

کلمه سئو یکی از کلماتی است که در بیشتر مکالمات کسب و کارهای امروزه دیده می شود چرا که کاربران به دنبال پاسخ به سؤالات خود در گوگل هستند بنابراین اگر در تبلیغ در نتایج گوگل بودن بسیار مهم بوده و نتایج باور نکردنی را در جهت فروش و بازاریابی به دنبال دارد.

ایمیل مارکتینگ:

در سال 1971 اولین ایمیل ارسال شد که با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی همچنان یکی از راه های مهم و اصلی در زمینه بازاریابی به شمار می آید و و همچنان قسمت بیشتری از هزینه های دیجیتال مارکتینگ به ایمیل مارکتینگ اختصاص داده می شود.

تبلیغات کلیکی:

در این گونه تبلیغ شما به ازای هر کابری که تبلیغ را مشاهده کرده است، هزینه را باید پرداخت کرد بنابراین این دو با هم متناسب هستند بنابراین هر چه تعداد کلیک کاربران بیشتر باشد هزینه های تبلیغ نیز بیشتر می شود.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی:

همه ما از تأثیر شبکه های اجتماعی در زندگی امروز با خبر هستیم زیرا توسط این شبکه ها می توان با دوستان خود رابطه برقرار کرد و مورد بازدید بسیاری از مردم قرار گیرد بنابراین تبلیغات و بازاریابی از این طریق نیز می تواند تأثیر مثبتی روی فروش محصولات و خدمات و در نهایت درآمد داشته باشد.

انتشار ریپورتاژ آگهی:

کسب و کارها جهت افزایش آگاهی از برند، سئو، روابط عمومی و افزایش فروش محتواهایی را تحت عنوان ریپورتاژ با استفاده از پلتفرم های انتشار ریپورتاژ مانند تریبون در سایت های پر بیننده منتشر می کنند که این تریبون گزارش دقیقی را خواهد داد که با استفاده از این اطلاعات می توان کمپینی مؤثر و کاربردی داشت.

دیجیتال مارکتینگ تنها به اپلیکیشن ها و موتورهای جستجو دلالت ندارد بلکه به دو صورت آنلاین و آفلاین می تواند صورت بگیرد که در ادامه به بیان آن ها می پردازیم.

دیجیتال مارکتینگ آنلاین به چه نوع بازاریابی دلالت دارد؟

در این روش بازاریابی با استفاده از اینترنت و دیگر ابزارهای دیجیتالی که ارتباط با مشتریان با سرعت و دقت بیشتری صورت می گیرد انجام می شود و می توان چندین کمپین جهت تبلیغ داشت و با مقایسه کردن بازدهی آن ها کمپین موفق را مشخص نمود و با متوقف کردن کمپین های کم بازده و ناموفق هزینه ها را به شدت کاست و بازدهی را بهبود بخشید.

دیجیتال مارکتینگ آفلاین به چه نوع بازاریابی دلالت دارد؟

تمام فعالیت هایی که ر زمینه بازاریابی به صورت سنتی و محیطی انجام می شد در این نوع بازاریابی آفلاین قرار می گیرند که در دسته های زیر قرار می گیرند:

  • بازاریابی محیطی ارتقا یافته
  • بازاریابی رادیویی
  • بازاریابی تلویزیونی
  • بازاریابی تلفنی

چارچوب کلی دیجیتال مارکتینگ چیست؟

چارچوب Reach-Act-Convert-Engage که بر اهداف و کانال های دیجیتال مارکتینگ حاکم است که هدف ها و روش های بازاریابی در هر مرحله متفاوت بوده که به ترتیب معنی هر کدام را بررسی می کنیم.

در بخش Reach هدف تنها جذب مشتری و آشنایی با خدمات مرکز مورد نظر است که به صورت آنلاین یا آفلاین این جذب و آشنایی می تواند صورت بگیرد.

در قسمت Act هدف اصلی اولین خرید توسط مشتری است به عبارتی فعال کردن سیستم فروش است که از شبکه های اجتماعی، صفحات وب، بازاریابی مجدد، ایمیل مارکتینک و … جهت این کار استفاده نمود.

در مرحله بعد یعنی Convert قسمت هدف تبدیل مشتری به مشتری پر تکرار است که برای شرکت های مختلف میزان های متفاوت دارد که از ایمیل مارکتینگ، شخصی سازی و … می توان جهت این کار استفاده کرد.

و در نهایت و مرحله پایانی یعنی Engage هدف تبدیل مشتری به یک مشتری وفادار و همیشگی است و یا اگر چنانچه مقدار خرید آن کم شد یا برای مدتی خریدی انجام نداد بتوان مجددا آن را به یک مشتری همیشگی تبدیل نمود که از برنامه های وفادارسازی، سیستم های CRM و دیگر تکنیک های موجود استفاده نمود.

اهمیت استفاده از بازاریابی دیجیتال

با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی و روزمرگی فراوانی که ایجاد شد بشر به این فکر افتاد که راه هایی دیگری نیز برای تبلیغ محصولات و خدمات خود و حتی فروش آن ها نیز وجود دارد و برای این کار نیز مزیت هایی بیان کردند که در ادامه برخی از آن ها را بیان می کنیم.

  • امروزه راه اصلی بازاریابی کاملا به دیجیتال مارکتینگ وابسته است.
  • بازاریابی دیجیتالی یکی از راه های افزایش فروش د درآمد است.
  • این سبک و روش می تواند فرصت های شغلی زیاد و فعالی را ایجاد کند.
  • دیجیتال مارکتینگ یکی از بهترین راه های شناخته شده در موتور جستجو است.
  • یکی از بهترین روش ها جهت آزمایش محصولات و خدمات بوده زیرا با این روش افراد زیادی از این خدمات بازدید می کنند و با توجه به نظرات آن ها می توان خدمات کار را بالا برد و پیشرفت بیشتری در کار داشت و در نهایت به درآمد پیشتری دست یافت.
  • با این روش می توان رابطه قوی تری و بهتری با مشتریان برقرار نمود و دیدگاه مثبتی نسبت به این کسب و کار پیدا کرد.

اما استفاده از دیجیتال مارکتینگ به چه مقدار بودجه نیاز دارد؟

هزینه های صرف شده برای بازاریابی دیجیتالی بسته به نوع روشی دارد که برای تبیلغ محصولات و خدمات به کار برده می شود. اگر چنانچه از روش آفلاین برای بازاریابی استفاده کنیم قطعا هزینه های زیادی را در بر دارد به عنوان مثال استفاده از تیلیغات تلویزیونی قیمت های سرسام آوری را در پی دارد و نمی توان آن را نادیده گرفت. اما اگر چنانچه از کانال های سئو و یا شبکه های اجتماعی جهت بازاریابی استفاده شود هزینه هایی صرف شده نسبت به نتایج به دست آمده مقرون به صرفه بوده است و اگر از روش کانال های تبلیغات کلیکی استفاده شود می توان با کنترل کمپین های ایجاد شده آمار دقیقی از هزینه های مصرفی و بازدهی آن ها به دست آورد و کمپین های هزینه بر و با بازده کم را خارج کرد.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
da86daa9-d984db8cd8b3d8aa-d8b3d8a6d988-dbb2dbb0dbb2dbb0
سئو

چک لیست سئو ۲۰۲۰

چک لیست سئو داخلی 33 مرحله‌ای | بهینه سازی جامع صفحات داخلی سایت (2020)

کلمه کلیدی: چک لیست سئو ۲۰۲۰

امروز افراد به دنبال چک لیست های سئو در موتورهای جستجو می کردند، یکی از کامل ترین و بهترین چک لیست هایی که تاکنون ارائه شده است، چک لیست سئو ۲۰۲۰ است که در آن از برترین های جستجوگر گوگل در سال ۲۰۲۰ رونمایی شده است. معمولاً صاحبان سایتی که می خواهند به بالاترین رتبه گوگل دست پیدا کنند باید چک لیست ان ها مورد بررسی قرار بگیرد و سایت خود را طبق آن هماهنگ کنند. ما در این مطلب می‌ خواهیم درباره چک لیست 2020 مطالبی را عنوان می‌ کنیم، به شما پیشنهاد می ‌کنیم که تا پایان با ما همراه باشید.

عنوان های چک لیست سئو

  • چک لیست پایه سئو

بهره گیری از کنترل سرچ گوگل

در چک لیست پایه سئو ابتدا باید ابزارهای رتبه بندی سایت به طور کامل معرفی شود و فرد باید نحوه استفاده از آن ها را به طور کامل یاد بگیرد. بر اساس چک لیست سئو ۲۰۲۰ یکی از ابزارهای کنترل سرچ گوگل است، این ابراز از قدرتمند ترین ابزار های رایگان گوگل است. هر کسی مطمئنا در سایت خود از محتوا، محصول ها و یا خدمات خاصی رونمایی می کند و به مشتریان عرضه می دارد. معمولاً افرادی که قصد دارند فروش بیشتری داشته باشند، باید محصولات خود را در معرض دید مخاطب قرار دهند تا در این راستا به یک سود بیشتر دست پیدا کنند، بنابراین صاحبان سایت با تولید محتوا و نمایش محصول در سایت های موتور جستجوگر گوگل محصولات خود را به فروش می رسانند؛ افراد با چک لیست سئو ۲۰۲۰ به راحتی می ‌توانند در دنیا مطرح شوند و به یک سود ویژه دست یابند.

سئو کردن سایت به صورت مکرر باعث می شود که گوگل سایت را مهم تلقی کرده و با استفاده از رتبه بندی به آن رنک بالایی ببخشد. تکنیک های بسیاری برای بالا بردن افزایش بازدید وجود دارد، از این تکنیک ها می توان به استراتژی چینش محتوا و لینک سازی اشاره کرد.

یکی از برنامه هایی که در سئو سایت به افراد کمک می کند، Google webmaster tools است. امروزه به این ابزار Google search Console می گویند. این ابزار به صاحبان سایت کمک می‌ کند که عملکرد سایت را بر اساس چک لیست سئو 2020 چک کنند و بر روی سایت نظارت کامل داشته باشند.

بهره گیری از Webmaster Bing

ابزار Webmaster Bing در سئو سایت ها بسیار محبوب است، وظیفه این ابزار بهینه سازی است. موتور جستجو Bing در رتبه دوم گوگل قرار دارد، این جستجوگر رقیب قدرتمندی برای گوگل است؛ با وجود این رقیب گوگل همیشه سعی می کند بهترین و بالاترین امکانات را در اختیار کاربران خود قرار دهد. در رقابت موتورهای جستجوی بینگ و گوگل این کاربران اینترنتی هستند که پیروزه میدان می شوند.

گوگل آنالیتیکس

گوگل آنالیتیکس از برجسته ترین ابزارهایی است که به صاحبان سایت نشان می دهد که کاربران چگونه و از چه کانال‌های ارتباطی وارد سایت های مختلف می ‌شوند. در چک لیست سئو 2020، گوگل آنالیتیکس جایگاه ویژه‌ ای دارد، این ابزار سرویس رایگان به مخاطبان خود ارائه می ‌کند و کار اصلی آن تجزیه و تحلیل ترافیک‌ های اینترنتی است. گوگل از سال ۲۰۰۵ این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داده است که به راحتی بتوانند ارتباطات معنادار و ترافیک وب سایت ها را کشف و تفسیر کنند؛ این ابزار به طور گسترده مورد استفاده افراد قرار می ‌گیرد. مدیران سایت ها با استفاده از گوگل انالیتکس می تواند داده های سایت خود را تجزیه و تحلیل کنند و آمار دقیق از ورودی و خروجی سایت خود به دست بیاورند.

  • چک لیست سئو ۲۰۲۰ جستجوی کلیدواژه

پیدا کردن کلمات کلیدی جزء پایه های سئو به حساب می ‌آید، یکی از مهمترین کارهایی که در سئو باید به درستی انجام بگیرد جمع آوری این کلمه ها است. بسیاری از صاحبان سایت با این قضیه به مشکل برخورده اند، زیرا نمی دانند که چگونه باید کلمات کلیدی را به درستی پیدا کنند. این افراد ممکن است تنها بر روی بعضی از نتایج پر کار گوگل کلمات کلیدی سایت خود را انتخاب می کنند، اما این موضوع کافی نیست. پیشنهاد چک لیست سئو 2020 برای پیدا کردن کلمات کلیدی بلند بهره گیری از پیشنهادات گوگل است؛ جستجو درباره هر موضوعی در قسمت سرچ، کلمات کلیدی دیگری را در قسمت Google suggest به کاربر به عنوان پیشنهاد ارائه می کند که می‌ توان از آن ها به راحتی برای یافتن کلمه کلیدی استفاده کرد. برای پیدا کردن کلمات کلیدی ابتدا موضوع مورد نظر خود را در گوگل تایپ کرده و در قسمت پایین به دنبال کلمات کلیدی بیشتر باشید این کلمات کلیدی برای بهینه سازی سئو سایت بسیار مناسب هستند.

بهره گیری از Google Keyword Planner یکی دیگر از راه حل های پیدا کردن کلمات کلیدی قدرتمند است. ابزار کیورد پلنر از نظر چک لیست سئو 2020 از بهترین ابزارهای گوگل به منظور یافتن کلمات قدرتمند و رایگان است. با استفاده از این ابزار افراد می توانند کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل کنند و میزان جستجوی دقیق آن ها را در گوگل به دست بیاورند. اصولاً از این ابزار به منظور گرفتن آمارهای تبلیغات کلیکی در گوگل استفاده می ‌شود، با این حال یکی از مهمترین ابزارها برای سئو کاران است.

بهره گیری از جوامع آنلاین مانند انجمن ها و فرم های آنلاین مثل Reddit , Quora از مکان هایی است که به راحتی می‌ توان در آن از کلمات کلیدی قوی بهره گرفت، این کلمات بر اساس پرسش و پاسخ مردم در سایت ها به دست می آید.

چک لیست سئو درون سایت On-Page SEO

یکی از زیرمجموعه‌های چک لیست سئو ۲۰۲۰، استفاده از سئو درون سایت On-Page SEO است، این کار به منظور بهینه سازی در قسمت های مختلف سایت انجام می گیرد و به رتبه بندی موتورهای جستجوگر بسیار تاثیرگذار است. صاحبان سایت در این قسمت به راحتی می توانند کنترل همه چیز را در دست داشته باشند و بعضی از قسمت های سایت را به میل و دلخواه خود تغییر دهند. فاکتور اصلی این عمل titel tag، عنوان ساختار url، متن، تصاویر، سرعت بارگذاری صفحات و محتواهای درون صفحه پیوندهای داخلی است. با استفاده از این فاکتورها موتورهای جستجوگر کار ایندکس کردن سایت را بر عهده می گیرند و بر اساس ساختار ها محتوا و مرور هایی که انجام می شود، به سایت رتبه می دهند.

بهترین شرکت سئو سایت

چک لیست سئو سال 2020 - آپسئو

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
d8a8d987d8aad8b1db8cd986-d8b4d8b1daa9d8aa-d8b3d8a6d988-d8b3d8a7db8cd8aa
سئو

بهترین شرکت سئو سایت

کلمات کلیدی: بهترین شرکت سئو سایت

بسیاری از افراد به دنبال شرکت‌هایی هستند که بتوانند سئو کردن سایت خود را با خیالی آسوده به آن ها بسپارند. قبل از هر چیزی بهتر است که صاحبان سایت با افراد متخصص در زمینه ارائه خدمات طراحی سایت صحبت کنند و درباره قوانین و قواعد اصولی آن اطلاعاتی را دریافت کنند؛ بعد از آن می ‌توانند با دیدگاهی باز درباره انعقاد قرارداد به منظور سئو کردن سایت خود با شرکتی معتبر تصمیم بگیرند. بسیاری از افراد که در زمینه تولید محتوا و سئو در حال فعالیت هستند، این موضوع انتخاب را برای کاربران و صاحبان سایت دشوار کرده است. با توجه به رقابت بسیاری که در بین است هر کدام از این شرکت ها سعی در جذب مشتری دارند، بعد از انتخاب یک شرکت معتبر و انعقاد قرارداد، افراد باید در تمامی امور طراحی سایت و سئو را به این شرکت واگذار کنند. ما در این مطلب می خواهیم درباره بهترین شرکت سئو سایت برای شما عزیزان مطالبی را عنوان کنیم که بتوانید به راحتی شرکت مناسب را انتخاب کنید؛ به شما پیشنهاد می ‌کنیم که تا پایان با ما همراه باشید.

راهکارهای انتخاب شرکت های متخصص در زمینه سئو

معمولاً افرادی که قصد سئو کردن سایت خود را دارند به شرکت های مختلفی مراجعه می کنند و به دنبال ارزان ترین قیمت برای این کار هستند. بعضی از افراد خود از طریق وردپرس فارسی و یا جملا سایت خود را طراحی کرده‌اند. شرکت ها برای در آوردن قیمت کار، ابتدا باید سایت را از هر نظر مورد بررسی قرار دهند تا بتوانند قیمت واقعی را تخمین بزنند. شرکت های بسیاری خود را بهترین شرکت سئو سایت می دانند. اگر شرکت با بررسی وبسایت کارهای غیر اصولی در راه اندازی سایت را تشخیص دهد، به هیچ عنوان سئو آن را بر عهده نمی گیرند، حتی ممکن است پیشنهاد ایجاد یک سایت جدید را ارائه کنند.

همان طور که می دانید هیچ کدام از شرکت‌های فعال در زمینه سئو با شرکت گوگل هیچ ارتباطی ندارند، به همین دلیل نمی ‌توانند به مشتریان خود وعده ی رسیدن به رتبه های بالای گوگل را بدهند. هر کدام از این شرکت ها چنین وعده ای به مشتریان خود بدهد، مطمئناً رفتار غیر اخلاقی انجام داده است. بهترین شرکت سئو سایت همیشه از قوانین گوگل پیروی می کند؛ گوگل بر اساس الگوریتم ها و قوانین و مقررات خود به سایت ها رتبه می دهد، تنها کاری که شرکت ها می توانند برای ارتقاء سایت‌ها ارائه کنند، پیدا کردن دستورالعمل ها و پیاده سازی و اجرای قوانین و الگوریتم های خاص گوگل است. هر شرکتی در این زمینه عملکرد بهتری داشته باشد، در کسب و کار خود نیز موفق تر است، زیرا مشتریان به آن ها بیشتر اعتماد می‌ کنند.

معمولاً بهترین شرکت سئو سایت برای ارتقاء سایت مشتریان خود از هاست و سرور های بسیار قوی استفاده می ‌کند، زیرا این موضوع در رتبه بندی گوگل اهمیت بالایی دارد. بعضی از شرکت‌ها وجود دارند که برای سئو کردن سایت ها از کلاه سیاه و یا روش های اسپم استفاده می کنند، این روش ها جز روش های غیر متعارف و غیر استاندارد است. در این روش از متن ها، کلمه های نامرئی و لینک های اسپم استفاده می شود که سایت را در مدت زمان کوتاهی به رتبه بالای گوگل می رساند، اما این ارتقاء تا مدت کوتاهی دوام دارد؛ بهترین شرکت سئو سایت به خوبی می داند که به محض این که گوگل نتایج ورودی را چک کند رنکینگ سایت را به طور کلی کاهش می دهد. شرکت هایی که از کلاه سیاه برای ارتقای سایت ها استفاده می کنند کلاهبردار هستند و معمولاً با هزینه بسیار پایین تر از هزینه معمول سئو سایت را بر عهده می گیرند. بهتر است افراد با یک دید باز به انتخاب یک شرکت معتبر بپردازند که سایت آن ها با مشکل جدی رو به رو نشود، زیرا خسارات ممکن است جبران ناپذیر باشد.

افزایش ترافیک ارگانیک

بهترین شرکت سئو سایت شرکتی است که برای بهینه سازی سایت وقت صرف کند، بیشترین شرکت‌هایی که در زمینه سئو فعالیت می ‌کنند، جزئیات و مدل کار خود را به مشتریان ارائه نمی دهند؛ ان ها این موضوع را جزو استراتژی های کلی شرکت خود می ‌دانند. معمولا شرکت هایی که از طریق لینک بیلدینگ برای بک لینک های خود بهره می گیرند این شرکت ها قابل اعتماد نیستند، اما اگر با استفاده از لینک های فالو و یا استفاده از ریپورتاژ آگهی ها در حال سئو کردن سایت باشند مطمئنا قابل اعتماد خواهند بود و می توان به یک همکاری خوب امید داشت.

ویژگی های بهترین شرکت سئو سایت

به طور کلی شرکت‌هایی که سئو کردن سایت ها را بر عهده می گیرند، باید دارای ویژگی های زیر باشند:

  • هزینه سئو کردن سایت را بر اساس گرفتن نتیجه مثبت و عملکرد خوبه تیم سئو دریافت کنند.
  • کلمات کلیدی را با استفاده از کیورد پلنر گوگل به دست بیاورند و در اولویت قرار دهند.
  • تمام فوت و فن های دیجیتال مارکتینگ را به خوبی انجام دهند و در رشد و فروش سایت تاثیر گذار باشند.
  • از سرویس moz در جهت بالا بردن کیفیت سئو بهره بگیرند.
  • از بک لینک های pbn به منظور بهره گیری در کلاه خاکستری استفاده نکنند.
  • از لینک های اسپم اسکور بالای ۱۰ درصد استفاده نکنند و این موضوع را متعهد شوند که مشکلاتی که در سایت به وجود می اید رفع شود.
  • خطاهایی که در سرچ کنسول گزارش می شوند را برطرف کنند.
  • بر اساس تولید محتوا سعی کنند که پروژه را پیش ببرند و مدیریت صحیح بر روی آن داشته باشند.
  • تنها راه ارتقاء سایت را استفاده از بک لینک ها قرار ندهند.
  • نمونه کار در شرکت سئو کاری بسیار مهم است، بنابراین برای پیدا کردن بهترین شرکت سئو سایت باید تجربه و نمونه کار حرفه ‌ای ارائه کنند.

مواردی که در بالا ذکر کردیم در نحوه سفارش مشتریان بسیار تأثیرگذار و با اهمیت است و نادیده گرفتن تنها یک مورد از آن ها باعث بروز مشکل در رتبه بندی سایت می شود. مطمئناً هر شرکت استراتژی خاص خود را برای انجام صحیح سئو سایت‌ها به کار می‌ گیرد. هر کدام ازشرکت های سئو کار خود را بهترین می ‌دانند؛ پیشنهاد ما به افرادی که برای بار اول می خواهند سایت خود را به یک سئوکار حرفه ای بسپارند این است که قبل از عقد قرارداد با چند شرکت به طور همزمان صحبت کنند و تمام فاکتورهایی که کمی قبل عنوان کردیم را در هر کدام از شرکت ها مورد بررسی قرار دهند.

سئو سایت تهران

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
d8b3d8a6d988-d8b3d8a7db8cd8aa-da86daafd988d986d987-d8b1d986daa9db8cd986daaf-d8b3d8a7db8cd8aa-d8aed988d8af-d8b1d8a7-d8add981d8b8-daa9
سئو

سئو سایت: چگونه رنکینگ سایت خود را حفظ کنیم؟

سئو سایت: چگونه رنکینگ سایت خود را حفظ کنیم؟

 

 

سئو سایت به مانند رقابتی بین دیگر سایت های هم زمینه کاری شما و یا دیگر زمینه ها می باشد که در ارتباط با کلمه کلیدی سایت شما فعالیت نموده اند و یا محتوایی را تولید نموده اند. اما چگونه می توان رنکینگ سایت خود را در سئو حفظ نمود. در واقع چگونه می توانیم جایگاه سایت خود را نسبت به دیگر رقبا بهبود دهیم و یا با پیشرفته همراه نماییم. در ادامه به آنالیز و بررسی این مبحث در سئو سایت می پردازیم.

 

 

آنالیز رقبا در سئو سایت

 

در پارگراف بالا گفتیم که سئو سایت به مانند رقابتی با دیگر سایت ها می باشد با این هدف که در صفحه اول گوگل در کلمه کلیدی خاص قرار گیرند. پس مانند دیگر رقبات ها باید بدانید که رقبا چه کارهایی می کنند. آنالیز نمایید که سایت های رقیب چه فعالیت هایی را انجام می دهند. چه میزان محتوا تولید می کنند. چه میزان بک لینک تهیه می کنند.  لینک بک لینک رقبا در چه میزانی می باشد.تمامی اینها را بررسی نمایید و در خروجی اگر شما در پروسه سئو سایت خود فعالیت کمتری را انجام می دهد پس باید این فعالیت را بیشتر نمایید.

 

فعالیت خود را در سئو صعودی نمایید

 

سعی نمایید فعالیت و عملکردی که بر روی سایت خود دارید را همواره افزایش دهید زیرا که این امر موجب می شود که شما در سئو سایت خود پیشرفت نمایید. تعداد بک لینک های خود را همواره افزایش نمایید و از دامنه های جدید بک لینک تهیه نمایید. میزان انتشار محتوای خود و نیز کیفیت آن را بهبود دهید و سعی نمایید کاربران بیشتری را به سمت سایت خود هدایت کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
d8a2d985d988d8b2d8b4-d8b3d8a6d988-daa9d8a7d985d984-d8b3d8a7db8cd8aa
سئو

آموزش سئو کامل سایت

آموزش سئو کامل سایت

سئو سایت شامل در نظر گرفتن نکات متعددی در زمینه بهینه سازی سایت می باشد که در دراز مدت منجر به کسب رنکینگ و رتبه بهتر برای سایت شما در موتورهای جستجو می شود. اساس سئو سایت بر تگ ها و متا تگ ها و هدینگ برقرار است. اگر میخواهید سایت خود را سئو کنید اول برای سایت خود هدینگ مناسب با کلمات کلیدی مد نظر خود را تعریف کنید. سپس تگ ها اصلی سایت خود را و در نهایت در صفحه اصلی تیترهای دوم و سوم و در بخش مقالات هدینگ ها و تیترهای داخلی را با وسواس تعریف کنید. این تگ ها و هدینگ ها به موتورهای جستجو راهنمایی می کنند که سایت شما به چه عناوین اصلی می پردازد.

 

سئو کامل سایت: بهینه سازی سایت

در مرهله بعد باید url های سایت خود را مرتب کنید. از آدرس های کپی یا duplicate آدرس بپرهیزید. این آدرس ها با حذف www و http و یکسان سازی تمام آدرس های سایت شما میسر می شود. برای مثال در سایت seomechanic.ir باید آدرس های www. seomechanic.ir را به seomechanic.ir تغییر داد. در زمینه سئو سایت یک عبارت کلیدی است که می گوید محتوا پادشاه است. پس در سئو سایت همیشه باید محتوای مفید و کارپرپسند تولید کنید. اما به یاد داشته باشید که محتوا باید در عین کاربرپسندی، با توجه به الگوریتم ها و استانداردهای موتورهای جستجو نیز نوشته شود تا بتواند رتبه بهتری را برای سایت شما کسب کند و در نتایج جستجوها بیشتر کلیک بخورد و ترافیک بیشتری را به خود جذب کند. استفاده از هدینگ های دو و سه در کنار هدینگ اصلی در بخش مقالات و قراردادان کلمات کلیدی و لینک های داخلی به اعتبار مطالب شما کمک می کند.

سئو کامل سایت: ربات ها robot.txt و rel=nofollow

یکی دیگر از فعالیت های سئو سایت برای بهینه سازی سایت تان توجه به ربات ها می باشد. ربات ها در صفحات سایت شما مانند خزنده ها یا اسپایدرها می خزند و مطالب سایت شما را ایندکس یا اندیس گذاری می کنند. در صورتی که مطالب سایت شما به ربات ها اجازه خواندن مطالب سایت تان را ندهد در نتیجه نمی توانید در جستجوهای مرتبط با آن مطلب رتبه کسب کنید. استفاده از ربات .txt باعث می شود که محتوا و نقشه سایت شما توسط ربات ها خوانده شود. بهتر است این ربات را در بالاترین سطح دایریکتوری سرور سایت خود بگذارید. همچنین کد دستوری rel=nofollow مربوط به لینک سازی است. در پروسه لینک سازی برخی لینک ها فالو هستند که به موتورهای جستجو اجازه فالو کردن می دهند و اعتبار مستقیم به سایت شما می دهند در حالی که لینک های نوفالو مانند لینک های شبکه های اجتماعی و فروم ها نوفالو هستند اما پروسه لینک سازی شما را طبیعی تر جلوه می دهند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
d8a2d985d988d8b2d8b4-d8b3d8a6d988-d8b3d8a7db8cd8aa-d8a8d987-d8b2d8a8d8a7d986-d8b3d8a7d8afd987
سئو

آموزش سئو سایت به زبان ساده

آموزش سئو سایت به زبان ساده

اگر صاحب شرکت یا تجارت و کسب و کار هستید و می خواهید سایت تان را خودتان سئو کنید و وقت ندارید در کلاس های آموزش سئو سایت شرکت کنید و یا این کلاس های آموزش سئو سایت برای شما پرهزینه هستند، ما در این مطلب به زبان ساده سئو و بهینه سازی سایت را توضیح می دهیم. سئو مخفف search engine optimization است یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو. سئو سایت شامل یک سری استراتژی ها و اقدامات برای بهینه سازی سایت می شود تا سایت شما در موتور جستجوی گوگل رتبه و رنکینگ بهتری کسب کند.

 

آموزش سئو سایت: تولید محتوای مناسب

مهم ترین نکته در سئو سایت تولید محتوای مناسب است. محتوای مناسب و سئو پسند یعنی محتوایی که در عین مفید بودن برای کاربر، استانداردهای مطلبو موتورهای جستجو را دارد. به این منظور باید برای سایت خود بلاگی تهیه کنید و در آن بخش سایت خود را مستمرا به روز کنید. به روز شدن مستمر سایت شما را پویا می کند و این خود یک نکته مثبت برای سئو سایت است. مطلب سایت شما باید کاربر را مجذوب کند که تا انتهای آن را بخواند. دقت کنید اگر مطلب مفید نباشد و کاربر سایت شما را ببندد شما نرخ بازگشت Bounce rate می خورید و این برای سئو سایت شما منفی است. به علاوه متن شما باید بیش از ششصد هتصد کلمه باشد. موتورهایج ستجو مطالب طولانیتر را بیشتر می پسندند و رتبه بهتری به آن ها می دهند. متن شما باید کلمات کلیدی مهم و کلمات مرتبط را درخود شامل شود. برای مثال در زمینه سئو سایت کلماتی مانند لینک سازی، سئو، بهینه سازی سایت، بک لینک، محتوا سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه، استراتژی های سئو سایت و از این دست کلمات مرتبط هستند که موتورهای جستجو درمتن شما دنبال آن هستند.

آموزش سئو سایت: قالب سئو شده

نکته دیگر مهم برای سئو سایت، استفاده از قابل سئو شده است. البته این کاری ینست که شما خودتان بتوانید بدون نیاز به یک سئوکار حرفه ای انجام دهید و در عین حال اگر از آن غافل شوید امتیاز منفی از نظر سئو خواهید گرفت. پس قالب سایت خود را به یک سئو کار بسپارید تا تگ ها، هدینگها، سرعت سایت، موبایل فرندلی بودن قابل، ریسپانسیو بودن سایت، یوزر فرندلی بودن قالب و کدهای برنامه نوسی و سایر موارد سئو را در قالب سایت شما بررسی و بهینه سازی کنند.

آموزش سئو سایت: لینک سازی

یک فاکتور مهم دیگر در سئو سایت، لینک سازی است. لینک سازی می تواند به صورت لینک سازی داخلی باشد که در آن شما به صفحات داخلی سایت خودتان در مطالب سایت خودتان لینک می دهید و این کار به گوگل می فهماند که شما روند منسجمی را برای تولید محتوای مناسب پیش گرفته اید. هم چنین می توانید لینک سازی خارجی کنید و با بک لینک سازی اعتبار سایت خود را بالا ببرید. برای این کار باید از دوستان خود بخواهید لینک سایت شما را در سایت یا وبلاگ خود بگذارند تا با این کار به گوگل بفهمانید سایت شما سایت مهم و مورد تاییدی برای سایر کاربران اینترنت است. در نهایت ناامید نشوید، سئو سایت یک پروسه زمان بر است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
d8b3d8a6d988-d8b3d8a7db8cd8aa-da86daafd988d986d987-daa9d984d985d987-daa9d984db8cd8afdb8c-d8b3d8a7db8cd8aa-d8b1d8a7-d8a8d987-daafd988
سئو

سئو سایت: چگونه کلمه کلیدی سایت را به گوگل بشناسانیم

سئو سایت: چگونه کلمه کلیدی سایت را به گوگل بشناسانیم

 

چگونه می توانید کلمه کلیدی سایت خود را به گوگل بشناسانید. سایت ها با هدف و خواسته خاص ساخته می گردند که این هدف در قالب کلمه کلیدی می تواند بیان گردد. اما چگونه می توانیم این کلمه کلیدی را به گوگل شناسانیم. انجام این امر در پروسه سئو سایت انجام می گیرد. در ادامه به آنالیز فهماندن کلمه کلیدی به گوگل خواهیم پرداخت.

 

کلمه کلیدی اصلی را در صفحه اصلی سایت قرار دهید

کلمه کلیدی اصلی سایت خود را برای صفحه اصلی سایت انتخاب نمایید زیرا که صفحه اصلی سایت شما اولویت بیشتری نسبت به دیگر صفحات سایت شما دارد و می توانید به واسط قرار دادن کلمه کلیدی بر روی این صفحه اهمیت و ارجحیت کلمه کلیدی را در سایت خود نشان دهید.

محوریت سایت حول کلمه کلیدی اصلی سایت

 

محوریت سایت خود را حول کلمه کلیدی اصلی سایت خود قرار دهید. در واقع یعنی صفحات داخلی سایت خود را متناسب با کلمه کلیدی اصلی سایت خود تهیه و منتشر نماییم. تیتر و عنوان دیگر صفحات را در ارتباط با کلمه کلیدی اصلی سایت تنظیم نمایید. این امر موجب می شود که گوگل سایت شما را در محوریت آن کلمه کلیدی بشناسد و این امر موجب اثرگذاری در سئو سایت شما می شود.

رعایت تگ هدینگ ها در سئو سایت

عنوان و تیتر صفحات خود را در سئو در تگ هدینگ قرار دهید زیرا که به واسط این کار می توانید عنوان اصلی صفحه و نیز تیتر داخلی صفحات را به گوگل بشناسانید. اگر این تیترها و عنوان ها مرتبط با کلمه کلیدی اصلی سایت باشد در نتیجه شما به گوگل می فهمانید که محوریت سایت شما حول آن کلمه کلیدی می باشد. اگر کلمه کلیدی سئو سایت باشد در نتیجه در عنوان و نیز تیترهای داخلی موجود در صفحات را مرتبط با کلمه کلیدی انتخاب نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]