بهترین شرکت سئو سایت – The best SEO company

بسیاری از افراد به دنبال شرکت‌هایی هستند که بتوانند سئو کردن سایت خود را با خیالی آسوده به آن ها بسپارند. قبل از هر چیزی بهتر است که صاحبان سایت با افراد متخصص در زمینه ارائه خدمات طراحی سایت صحبت کنند و درباره قوانین و قواعد اصولی آن اطلاعاتی را دریافت کنند؛ بعد از آن می ‌توانند با دیدگاهی باز درباره انعقاد قرارداد به منظور سئو کردن سایت خود با شرکتی معتبر تصمیم بگیرند. بسیاری از افراد که در زمینه تولید محتوا و سئو در حال فعالیت هستند، این موضوع انتخاب را برای کاربران و صاحبان سایت دشوار کرده است. با توجه به رقابت بسیاری که در بین است هر کدام از این شرکت ها سعی در جذب مشتری دارند، بعد از انتخاب یک شرکت معتبر و انعقاد قرارداد، افراد باید در تمامی امور طراحی سایت و سئو را به این شرکت واگذار کنند. ما در این مطلب می خواهیم درباره بهترین شرکت سئو سایت برای شما عزیزان مطالبی را عنوان کنیم که بتوانید به راحتی شرکت مناسب را انتخاب کنید؛ به شما پیشنهاد می ‌کنیم که تا پایان با ما همراه باشید.

راهکارهای انتخاب شرکت های متخصص در زمینه سئو

معمولاً افرادی که قصد سئو کردن سایت خود را دارند به شرکت های مختلفی مراجعه می کنند و به دنبال ارزان ترین قیمت برای این کار هستند. بعضی از افراد خود از طریق وردپرس فارسی و یا جملا سایت خود را طراحی کرده‌اند. شرکت ها برای در آوردن قیمت کار، ابتدا باید سایت را از هر نظر مورد بررسی قرار دهند تا بتوانند قیمت واقعی را تخمین بزنند. شرکت های بسیاری خود را بهترین شرکت سئو سایت می دانند. اگر شرکت با بررسی وبسایت کارهای غیر اصولی در راه اندازی سایت را تشخیص دهد، به هیچ عنوان سئو آن را بر عهده نمی گیرند، حتی ممکن است پیشنهاد ایجاد یک سایت جدید را ارائه کنند.

همان طور که می دانید هیچ کدام از شرکت‌های فعال در زمینه سئو با شرکت گوگل هیچ ارتباطی ندارند، به همین دلیل نمی ‌توانند به مشتریان خود وعده ی رسیدن به رتبه های بالای گوگل را بدهند. هر کدام از این شرکت ها چنین وعده ای به مشتریان خود بدهد، مطمئناً رفتار غیر اخلاقی انجام داده است. بهترین شرکت سئو سایت همیشه از قوانین گوگل پیروی می کند؛ گوگل بر اساس الگوریتم ها و قوانین و مقررات خود به سایت ها رتبه می دهد، تنها کاری که شرکت ها می توانند برای ارتقاء سایت‌ها ارائه کنند، پیدا کردن دستورالعمل ها و پیاده سازی و اجرای قوانین و الگوریتم های خاص گوگل است. هر شرکتی در این زمینه عملکرد بهتری داشته باشد، در کسب و کار خود نیز موفق تر است، زیرا مشتریان به آن ها بیشتر اعتماد می‌ کنند.

معمولاً بهترین شرکت سئو سایت برای ارتقاء سایت مشتریان خود از هاست و سرور های بسیار قوی استفاده می ‌کند، زیرا این موضوع در رتبه بندی گوگل اهمیت بالایی دارد. بعضی از شرکت‌ها وجود دارند که برای سئو کردن سایت ها از کلاه سیاه و یا روش های اسپم استفاده می کنند، این روش ها جز روش های غیر متعارف و غیر استاندارد است. در این روش از متن ها، کلمه های نامرئی و لینک های اسپم استفاده می شود که سایت را در مدت زمان کوتاهی به رتبه بالای گوگل می رساند، اما این ارتقاء تا مدت کوتاهی دوام دارد؛ بهترین شرکت سئو سایت به خوبی می داند که به محض این که گوگل نتایج ورودی را چک کند رنکینگ سایت را به طور کلی کاهش می دهد. شرکت هایی که از کلاه سیاه برای ارتقای سایت ها استفاده می کنند کلاهبردار هستند و معمولاً با هزینه بسیار پایین تر از هزینه معمول سئو سایت را بر عهده می گیرند. بهتر است افراد با یک دید باز به انتخاب یک شرکت معتبر بپردازند که سایت آن ها با مشکل جدی رو به رو نشود، زیرا خسارات ممکن است جبران ناپذیر باشد.

بهترین شرکت سئو سایت شرکتی است که برای بهینه سازی سایت وقت صرف کند، بیشترین شرکت‌هایی که در زمینه سئو فعالیت می ‌کنند، جزئیات و مدل کار خود را به مشتریان ارائه نمی دهند؛ ان ها این موضوع را جزو استراتژی های کلی شرکت خود می ‌دانند. معمولا شرکت هایی که از طریق لینک بیلدینگ برای بک لینک های خود بهره می گیرند این شرکت ها قابل اعتماد نیستند، اما اگر با استفاده از لینک های فالو و یا استفاده از ریپورتاژ آگهی ها در حال سئو کردن سایت باشند مطمئنا قابل اعتماد خواهند بود و می توان به یک همکاری خوب امید داشت.

ویژگی های بهترین شرکت سئو سایت

به طور کلی شرکت‌هایی که سئو کردن سایت ها را بر عهده می گیرند، باید دارای ویژگی های زیر باشند:

  • هزینه سئو کردن سایت را بر اساس گرفتن نتیجه مثبت و عملکرد خوبه تیم سئو دریافت کنند.
  • کلمات کلیدی را با استفاده از کیورد پلنر گوگل به دست بیاورند و در اولویت قرار دهند.
  • تمام فوت و فن های دیجیتال مارکتینگ را به خوبی انجام دهند و در رشد و فروش سایت تاثیر گذار باشند.
  • از سرویس moz در جهت بالا بردن کیفیت سئو بهره بگیرند.
  • از بک لینک های pbn به منظور بهره گیری در کلاه خاکستری استفاده نکنند.
  • از لینک های اسپم اسکور بالای ۱۰ درصد استفاده نکنند و این موضوع را متعهد شوند که مشکلاتی که در سایت به وجود می اید رفع شود.
  • خطاهایی که در سرچ کنسول گزارش می شوند را برطرف کنند.
  • بر اساس تولید محتوا سعی کنند که پروژه را پیش ببرند و مدیریت صحیح بر روی آن داشته باشند.
  • تنها راه ارتقاء سایت را استفاده از بک لینک ها قرار ندهند.
  • نمونه کار در شرکت سئو کاری بسیار مهم است، بنابراین برای پیدا کردن بهترین شرکت سئو سایت باید تجربه و نمونه کار حرفه ‌ای ارائه کنند.

مواردی که در بالا ذکر کردیم در نحوه سفارش مشتریان بسیار تأثیرگذار و با اهمیت است و نادیده گرفتن تنها یک مورد از آن ها باعث بروز مشکل در رتبه بندی سایت می شود. مطمئناً هر شرکت استراتژی خاص خود را برای انجام صحیح سئو سایت‌ها به کار می‌ گیرد. هر کدام ازشرکت های سئو کار خود را بهترین می ‌دانند؛ پیشنهاد ما به افرادی که برای بار اول می خواهند سایت خود را به یک سئوکار حرفه ای بسپارند این است که قبل از عقد قرارداد با چند شرکت به طور همزمان صحبت کنند و تمام فاکتورهایی که کمی قبل عنوان کردیم را در هر کدام از شرکت ها مورد بررسی قرار دهند.