سئو سایت و بازاریابی محتوایی

سئو سایت شامل تکنیک های بهینه سازی سایت برای به دست آورردن رنکینگ بهتر و در نتیجه جذب ترافیک بالاتر و نهایتا درامدزایی بیشتر می شود. افرا اغلب سایت را با هدف کسب شهرت یا کسب درامد می سازند. اگر هدف شما از طراحی سایت، درامدزایی است، یکی از تاکتیک های مهم، بازاریابی محتوایی است. بازاریابی محتوایی یعنی تولید محتوای کاربرپسند با هدف جذب کاربر بالقوه برای تبدیل وی به مشتری شما. هر روز کاربران زیادی در اینترنت دنبال مطالب متنوع هستند که بسیاری از این ها نیز کاربران موبایلی هستند. اکنون اگر شما در سایت خود مطالب مفید برای کاربر به اشتراک بگذارید، وی را مشتری دائمی سایت خود می کنید. نکته مهم تولید هدفمند محتوا برای سایت است تا بهینه سازی و سئو سایت نیز موثر واقع شود.

سئو سایت و بازاریابی محتوا: أرامدزایی از طریق اینترنت

برای سئو سایت برای درامدزایی از طریق سایت خود باید روی تولید محتوا تمرکز کنید اما هر محتوایی منجر به درامدزایی و بازاریابی موثر نمی شود. تولید محتوا باید به صورت هدفمند و مشتری مدار و کاربرپسند صورت بگیرد. فرض کنید سایت شما در مورد دندانپزشکی است، اگر مطالبی در مورد بیماری های قلبی بگذارید قطعا احتمال پیدا کردن کاربر هدفمندی که بتواند مشتری شما بشود کم می شود. حال اگر در مورد بیماری های دهان و دندان بنویسید کاربرانی که شما را با این کلمات کلیدی در اینترنت جستجو می کنند را به سمت سایت خود می کشانید. برای قرار دادن محتوا در سایت همچنین باید علاوه بر اصول کاربرپسندی، استراتژی های سئو سایت مانند کلمات و عبارات کلیدی، لینک گذاری و اینفوگرافیک و به اشتراک گذاردن فایل های چند رسانه ای را نیز رعایت کنید. محتوای شما همچنین باید جامع و کامل و جذاب باشد.

سئو سایت و بازاریابی محتوا: شبکه های اجتماعی

در کنار محتوای سئو شده ای که در صفحات اصلی و بلاگ سایت خود می گذارید، بهتر است از طریق شبکه های مجازی نیز مشتری یابی و در نتیجه بازاریابی و درامدزایی کنید. امروزه بسیاری از کاربران اینترنتی ساعات طولانی را در شبکه های مجازی می گذرانند. این رقم برای کشور ما تا هشت الی نه ساعت نیز می رسد. بنابراین اگر شما برای سایت خود در شبکه های مجازی مانند تلگرام، فیسبوک، لینکدین، گوگل پلاس، توییتر، اینستاگرام و غیره تبلیغ کنید می توانید این کاربران را به خود جلب کنید. نکته مهم هم چنان تولید محتوای هدف مند هست. هر شبکه اجتماعی کاربران مخصوص خود را دارد. در حالی که لینکدین یک فضای حرفه ای تجاری است، فیسبوک جوی دوستانه تر دارد و محتوای بازاریاب شما نیز باید در همین راستا باشد. توجه داشته باشید که تولید و به اشتراک گذاری محتوای درهم و جسته گریخته کارآمد نست. شبکه اجتماعی خود را به یک زمینه خاص که منجر به حرفه و کسب و کار شما می شود منحصر کنید. رعایت این فاکتورها منجر به بهینه سازی و سئو سایت شما می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]