سئو سایت و انتخاب بهترین کلمات کلیدی

یکی از پرسش های مهم در زمینه سئو سایت انتخاب بهترین کلمه کلیدی است. انتخاب بهترین کلمه کلیدی، شما را به بیشترین ترافیک می رساند. زیرا کاربران و موتورهای جستجو مانند گوگل شما را با کلمه کلیدی شناسایی می کنند. انتخاب کلمه کلیدی مناسب به ویژه در تولید محتوای سایت مهم است و نهایتا با هدف قرار دادن دقیق تر کاربران، شما را به درامدزایی بیشتر می رساند. فرض کنید سایت شما در زمینه سئو سایت است. اگر شما کلمه کلیدی سایت خود را سئو سایت قرار دهید کلیک های بسیار بیشتری از میان کابران علاقه مند به سئو کردن سایت خود، دریافت می کنید نسبت به زمانی که کلمه کلیدی سایت شما، سئو و بهینه سازی سایت است.

 

اهمیت کلمات کلیدی در سئو سایت

کلمه کلیدی چنان مهم است که گوگل سالانه 25 میلیارد دلار را صرف همین واژه می کند. وقتی دنبال خدمات، محصولات، پاسخ ها و هر چیز دیگری در موتورهای جستجو هستیم، درواقع کلمات کلیدی را در نوار جستجو وارد می کنیم. در یک ماه (آپریل) در سال 2010 تنها در کشور آمریکا حدود شانزده میلیارد کلمه کلیدی در موتور جستجو، سرچ شد. بنابراین انتخاب کلمه کلیدی بسیار بسیار بسیار مهم است. در انتخاب کلمات کلیدی دقت کنید تا از عبارات خوب استفاده کنید. البته بهتر است به جای انتخاب کلمه کلیدی دنبال انتخاب بهترین عبارت کلیدی باشید زیرا کسب رتبه بهتر در یک عبارت کلیدی بهتر و هدف مند تر از یک کلمه کلیدی است.

بهترین کلمه کلیدی برای سئو سایت

عبارات و کلمات بسیار کلی برای سئو سایت شما درامدزا نیستند. فرض کنید شما یک مغازه طلافروشی دارید. اگر سایت خود را با کلمه طلا در موتورهای جستجو بالا بیاورید و حتی اگر به لینک یک برسید، این کلمه کلیدی برای شما درامدزایی ندارد زیرا بسیاری از ترافیک هایی که به سایت شما می آورد، کاربران مرتبط و در واقع مشتری های آینده شما نیستند. بهتر است از عبارتی مانند خرید اینترنتی جواهرات یا طلافروشی استفاده کنید. اگر به جای یک عبارت کلی، روی چندین و چند (حتی ده ها و صدها) عبارت کلیدی جزیی تر تمرکز کنید درامد بیشتری را به سمت خود جذب می کنید.

کلمه کلیدی و سئو سایت

کلمه کلیدی یا عبارات کلیدی راهنمای استراتژی تولید محتوای سایت شما هستند. این کلمات یا عبارات کلیدی باید در جای جای متن و عنوان های مطالب سایت شما بیشتر و بیشتر تکرار شود. البته باید این کار را به نحوی طبیعی انجام دهید تا موتورهای جستجو مشکوک نشوند و سئو سایت شما را کلاه سیاه محسوب نکنند. به جای تولید محتوای استاتیک که پاسخگوی نیاز کاربران نیست، محتوای کاربر محور تولید کنید تا کاربر در سایت شما تجربه بهتری داشته باشد تا شما نیز در عوض رتبه بهتری در سئو سایت خود کسب کنید. قرار دادن کلمات کلیدی در بخش های آغازین و انتهایی محتوا و نیز هدینگ ها و عکس ها و محتوای مالتی مدیا به سئو سایت شما کمک بیشتری می کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]