سئو سایت و آپدیت 2016

گوگل برای رضایت بیشتر کاربران خود همواره آپدیت و به روز رسانی الگوریتم های خود را دارد تا بهترین رنکینگ میان سایت ها را در نتایج جستجو نشان دهد. با وارد شدن به سال 2016 تغییرات و متریک های اثرگذار در روند سئو سایت چه مواردی هستند. این سوالی خواهد بود که برای بسیاری از صاحبان سایت و نیز سئوکاران مطرح می گردد. اگر به نتایج جستجو نگاه بندازید خواهید دید بسیاری از سایت هایی که در سال 2015 صفحه اول بوده اند الان در جایگاهی مانند صفحه دوم و غیره هستند. این نشان می دهد که جایگاه سایت ها در سئو هیچ وقت ثابت نبوده است و اگر نتوانید سایت خود را با آپدیت هایی که در الگوریتم های گوگل و نیز متریک های سئو انجام می گردد همگام سازید، موقعیت و رنکینگ خود را به سرعت از دست خواهید داد.

 

افزایش اثر محتوا در سئو

محتوا به عنوان یکی از متریک های مهم در سئو سایت شناخته می شود که هرچه پیش تر می رویم تاثیرگذاری محتوا با کیفیت که منطبق بر اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت است افزایش می یابد. عنوان صفحات ، تیتر داخلی صفحات ، تگ h1  ،  تگ h2  و غیره مواردی هستند که باید با دقت و با استفاده از کلمات کلیدی انتخاب شوند.

 

لینک سازی طبیعی در سئو

مورد مهم دیگر تولید بک لینک و لینک های خارجی می باشد. جمله ای که همیشه گفته می شود این است که تا می توانید لینک های متعدد از سایت های متعدد بدست آورید و نیز در کنار آن اعتبار سایت را نیز در نظر بگیرید. گرفتن لینک از سایت های اسپمی و بی اعتبار که با محتوای کپی شده رشد کرده اند نه تنها اثری در روند سئو سایت شما ندارند بلکه شاید بتواند سئو منفی را برایتان ایجاد کند. لینک سازی را به طور طبیعی و مداوم برای سایت خود داشته باشید و به پروفیال لینک سازی خود توجه کنید. خرید لینک که پس از آن با حذف لینک همراه است، نکته منفی در پروفایل شما ایجاد می کند که اگرچه در ابتدا روند مثبت را در سئو سایت خود می بینید اما پس از حذف و فهمیدن گوگل، با افت رنکینگ و سئو رو به رو می شوید. دقت کنید که متن انکر تکست خود را منتاسب با کلمات کلیدی خود انتخاب کنید.

 

کاربرپسند بودن در سئو

عملکرد و رفتاری که کاربران در سایت شما دارند مورد آنالیز و تحلیل گوگل قرار می گیرد. پس اگر کاربران پس از ورود ، سایت شما را ترک می کنند پس باید منتظر افت رنکینگ خود باشید. بدانید کاربران برای چه وارد سایت شما می شوند و نیاز و خواسته ها آنها چیست و حال در جهت رفع آن اقدام نمایید و با ایجاد ظاهر گرافیکی خوب و نیز محتوای کاربرپسند ، رضایتمندی را در سایت خود داشته باشید.

موبایل فرندلی بودن در سئو

در 2015 گوگل در پیامی در وب مستر به صاحبان سایت اعلام نمود که موبایل فرندلی بودن سایت و سازگاری نمایش در موبایل به عنوان متریک اثرگذاری در سئو تعیین شده است. آمار کاربرانی که از طریق موبایل وارد سایت ها می شوند همواره در حال افزایش است و از این رو گوگل برای رضایت مندی کاربران خود، موبایل فرندلی بودن را متریکی در سئو قرار داده است و نیز همچنین اگر مشاهده کنید ناتیج جستجو در موبایل و کامپیوتر با یکدیگر متفاوت می باشد.

جهت دریافت مشاوره در زمینه سئو سایت همین حالا با ما تماس بگیرید!

سئو مکانیک مکانیک سئو شماست!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]