سئو سایت: اشتباهاتی که وب مسترها در تولید محتوا میکنند؟

محتوا المانی ست که در پروسه سئو سایت همواره بدان تاکید می شود و بدون تولید محتوا با کیفیت و یا انتشار محتوای مداوم شما نخواهید توانست رنکینگ بالایی را داشته باشید و در واقع سئو سایت شما ضعیف خواهد بود. اما باید گفت که هر محتوایی نمی تواند اثرگذاری لازمه را در سئو سایت داشته باشد و این نکته ای است که اغلب مورد توجه وب مسترها قرار نمی گیرد. در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

محتوا متناسب با کلمه کلیدی در سئو

شاید مهم ترین فاکتور که توسط برخی وب مسترها نادیده گرفته می شود این است که تنها فکر می کنند که باید تولید محتوا شود و شاید تنها به زنده بودن سایت توجه می کنند. اما در حقیقت باید گفت که تیتر محتوا ، موضوع محتوا بسیار مهم می باشد و در پروسه سئو سایت خیلی تاثیر گذار می باشد. اگر موضوع سایت  و کلمه کلیدی شما سئو سایت است ولی در خصوص کامپیوتر مطلب و محتوا بنویسید در این صورت شما نتوانسته اید محتوای با کیفیت را تولید نمایید و محتوای شما اثرگذاری لازمه را در سئو سایت نخواهد داشت.

چگالی کلمه کلیدی در محتوا در سئو سایت

موضوع دیگر که در تولید محتوا گاها نادیده گرفته می شود توجه به کلمه کلیدی و درج آن در محتوا می باشد. هرچه شما بیشتر از کلمه کلیدی سایت خود استفاده کنید در واقع می توانید ارتباط بیشتر سایت خود را به آن کلمه کلیدی به گوگل بفهمانید. اما این موضوع باعث بشود که بار معنایی محتوا و اینکه کاربرپسند باشد را نادیده بگیرید بلکه بدانید که محتوا را باید کاربر بخواند و باید مطلوب نظر کاربر باشد و از نظر سئو سایت عملکرد بدی دارید.

تیترها و هدینگ های محتوا در سئو

تگ هدینگ که از h1 تا h10 است برای تیترها در محتوا استفاده می شود. در واقع تیترهای محتوای خود را براساس ارتباط و اهمیتی که به موضوع صفحه دارند انتخاب کنید. تگ h1 تیتر اصلی صفحه است و هر صفحه باید یک h1 داشته باشد. حال اگر تمامی تیترهای موجود در محتوا در صفحات سایت خود را متناسب با کلمه کلیدی سایت خود داشته باشید می توانید ارتباط سایت خود را با آن کلمه کلیدی به گوگل بیشتر بشناسانید. در واقع می توانید در سئو سایت خود قدرتمندتر عمل نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]