سئو سایت: اثر بک لینک بیشتر است یا محتوا؟

در پروسه سئو سایت اثر بک لینک و محتوا کدامیک بیشتر است؟ این سوال همواره برای وب مسترها و صاحبان سایت که می خواهند پروسه سئو سایت را انجام دهند مطرح می شود زیرا که دانست این موضوع می تواند کمک نماید که بهترین عملکرد را در جریان سئو سایت انجام دهند. در ادامه به آنالیزی در خصوص اثرگذاری بک لینک و نیز محتوا خواهیم پرداخت.

اثر محتوا در سئو سایت

در پروسه سئو سایت گفته می شود که محتوا پادشاه است. این به چه معناست و چرا این جمله در مقالات سئو سایت گفته می شود. محتوا پایه و اساس سئو می باشد. در واقع تا زمانی که شما کلمه کلیدی و نیز کلمات کلیدی انتخابی خود را در سایت نگنجانید نمی توانید جایگاهی را در سئو و رنکینگ بیابید. پس در واقع اگر شما در محتوای خود کلمه کلیدی سایت را بیشتر تکرار نمایید و در واقع محوریت سایت خود را در حول کلمه کلیدی تهیه و منتشر نمایید می توانید رنکینگ بالایی را برای سایت خود تهیه نمایید. در واقع در یک جمله باید گفت که بدون وجود محتوا براساس سئو و بودن استفاده از کلمه کلیدی حتی موجود می شود که سایت شما در نتایج وجود نداشته باشد.

اثر بک لینک در سئو سایت

در پاراگراف بالا اثر محتوا را در پروسه سئو سایت گفتیم. حال اثر بک لینک را در سئو سایت بیان می نماییم. بک لینک ها نقش اعتباردهی به سایت شما را دارند. فرض کنید که سایت شما و سایت رقیب شما هر دو محتوای را براساس اصول سئو سایت تهیه نموده اید. حال فاکتوری که در رنکینگ موجب برتری سایت شما نسبت به رقبا می شود وجود بک لینک های معتبرتر می باشد. هرچه سایت شما بک لینک های معتبرتر و بیشتری تهیه کرده باشد در نتیجه برتری در رنکینگ و در سئو سایت خواهد داشت. هرچه شما بک لینک های بیشتری داشته باشید در واقع این تصور در گوگل بوجود می اید که سایت های بیشتری در خصوص شما صحبت می کنند و از این اعتماد بیشتری به سایت شما می کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]