لوگو سئو مکانیک
سئو

سئو اقساطی – سئو قسطی

مقدمه

این سوال که چقدر باید برای سئو سایت هزینه کنم؟! تقریبا ذهن اکثر کسانی که می‌خواهند کسب‌وکاری را با راه‌اندازی یک وب سایت شروع کنند درگیر کرده‌است. اما امروز می‌خواهیم این مشکل و دغدغه را برای شما ریشه‌کن کنیم. از آنجایی که سئو تقریبا برای اکثر وب‌سایت‌ها و مشاغلی که می‌خواهند دیده شوند، نیازمند صرف هزینه و زمان بسیاری است، ما با در نظر گرفتن سئو اقساطی این مشکل را به‌طور تقریبا کاملی برطرف کرده‌ایم.

زمانی که یک آژانس سئو با کیفیت را انتخاب می‌کنید، این تصمیم شما منجر به درآمدی باورنکردنی می‌شود. حال فرض کنید آژانسی در کنار بالاترین کیفیت، سئو اقساطی و کمترین هزنیه را برای راحتی شما در نظر گرفته باشد. بدون شک انتخاب چنین آژانسی نه تنها بر درآمد آینده شما بلکه در صرفه‌جویی هزینه‌هایی فعلی کسب‌وکار نیز تاثیر به‌سزایی خواهد داشت.

در اینجا همه آنچه که به تصمیم گیری بهتر شما کمک می‌کند آورده شده است.

امروزه تقریباً همه مشاغل باید تصمیم بگیرند که چقدر می‌خواهند برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) هزینه کنند. سوالی که هر فرد حرفه ای باید بپرسد این است که “چقدر برای SEO هزینه می‌کنیم؟” به خواندن تمام اطلاعاتی که برای تصمیم گیری لازم دارید، و نکات مفیدی در مورد نحوه کار آژانس‌های سئو ادامه دهید تا در هنگام مشارکتی مهم با یک شرکت بازاریابی آنلاین موفق باشید.

مدلهای پرداخت هزینه‌های سئو

برای درک هزینه‌ها و روش‌هایی که در زیر مورد بحث قرار گرفته است، باید مدل‌های پرداختی که توسط آژانس‌ها استفاده می‌شود را بشناسید. آژانس ‌های سئو معمولاً چهار شکل اصلی خدمات و پرداخت هزینه‌ را ارائه می ‌دهند:

  1. پرداخت ماهانه: در این مدل، مشتریان هر ماه هزینه معینی را در ازای مجموعه‌ای از خدمات مورد توافق پرداخت می‌کنند. پرداخت ماهانه رایج ترین مدل سئو اقساطی است، زیرا بیشترین بازگشت سرمایه را ارائه می‌دهد. در این روش معمولا آژانس‌های سئو به طور ماهیانه گزارشات تجزیه و تحلیل منظم، بهبود محتوا در سایت، اطلاعیه‌های مطبوعاتی، ایجاد پیوند، تحقیقات کلمات کلیدی و بهینه سازی را انجام می‌دهند.
  2. خدمات قراردادی با قیمت‌های ثابت: تقریباً همه آژانس‌های سئو خدمات قراردادی می فروشند. اغلب، قبل از اینکه مشتری آماده استفاده از پرداخت ماهانه (سئو اقساطی ماهیانه) شود، خدمات قراردادی‌ای را که می‌خواهد انجام دهد انتخاب می‌کند. خدماتی که یک آژانس سئو ارائه می‌دهد اغلب همراه با قیمت در سایت آن‌ها تبلیغ می‌شود.
  3. قیمت گذاری مبتنی بر پروژه: هزینه‌های پروژه مشابه خدمات قراردادی است با این تفاوت که آنها پروژه‌های سفارشی هستند که به طور خاص برای مشتری ایجاد شده است. قیمت با توجه به پروژه متفاوت است. به عنوان مثال، یک کاپ کیک محلی ممکن است از یک آژانس سئو بخواهد تا در بازاریابی آنلاین محلی خود به آنها کمک کند. مشتری تصمیم می‌گیرد که می‌خواهد آژانس حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود را ایجاد کند. کسب و کار کیک و آژانس سئو در مورد قسط‌بندی و هزینه پروژه تصمیم‌گیری می‌کنند.
  4. مشاوره ساعتی: این مدل مشاوره‌، هزینه‌ای ساعتی در ازای خدمات یا اطلاعات را دارا می‌باشد.
همچنین در سئو مکانیک :
URL چیست؟ 5 نکته مهم برای بهینه‌سازی URL

اکثر آژانس‌های سئو از همه این مدل‌های پرداخت و سئو اقساطی استفاده می‌کنند. به همین ترتیب‌، مشتریان ممکن است با یک آژانس با بیش از یک مدل پرداخت کار کنند.

هزینه‌های معمول سئو

با تپجه به توضیحات، باید انتظار پرداخت چه چیزی را داشته باشید؟ در اینجا طیف وسیعی از هزینه‌ها را با توجه به مدل های پرداختی که در بالا توضیح داده شده است، بررسی می کنیم.

پرداخت ماهانه: 750-5000 دلار در ماه. در این محدوده ، مبلغی که مشتری می پردازد بستگی به اندازه تجارت و میزان خدمات ارائه شده توسط آژانس دارد. در قسمت پایینی این طیف ، آژانس های کوچک سئو وجود دارد که محدوده مشخص از خدمات را ارائه می دهند. اکثر مشاغل بین 2500 تا 5000 دلار را بطور ماهیانه پرداخت می کنند.

همچنین در سئو مکانیک :
canonical url و سئو سایت

خدمات قراردادی با قیمتهای ثابت: مشاغلی که در حال کار آزمایشی هستند، معمولاً خدمات قراردادی را به عنوان نقطه ورود انتخاب می کنند. خدمات قراردادی معمولی شامل مواردی مانند SEO copywriting ، محتوای سایت، بررسی پیوند و لینک دهی و راه اندازی سایت رسانه های اجتماعی است.

قیمت گذاری مبتنی بر پروژه: از آنجا که پروژه های متنوعی وجود دارد ، طیف گسترده ای از قیمت ها نیز در این روش گنجانده می‌شود. هزینه بیشتر پروژه ها از 1000 دلار تا 30،000 دلار است.

نرخ مشاوره ساعتی: 100-300 دلار در ساعت. مشاوران سئو، چه افراد و چه آژانس ها، معمولاً بین 100 تا 300 دلار در ساعت هزینه می‌گیرند.

مواردی که باید به آنها مشکوک باشید

هرگونه بحث در مورد آژانس‌های سئو و هزینه سئو اقساطی بدون چند هشدار کامل نیست. به وعده های زیر مشکوک باشید:

ضمانت ها به دلیل تغییر مداوم ماهیت صنعت ، شرکت های SEO معمولاً نمی توانند ضمانت کنند.

همچنین در سئو مکانیک :
چک سئو سایت

هزینه کمتر از 750 دلار در ماه: وقتی صحبت از سئو می شود، شما با کمترین قیمت خرید نمی کنید. شما به دنبال بهترین سطح خدمات هستید مراقب قیمت های پایینی یا “معاملات باورنکردنی” باشید.

خدمات ایجاد لینک سایه دار: لینک سازی بخش مهمی از سئو است. بدون پیوندهای ورودی نمی توانید سایتی با رتبه بالا داشته باشید. اما یک قسمت تاریک در لینک سازی وجود دارد. اعتماد به لینک اهمیت بیشتری پیدا می کند تا در رتبه بندی بالا ظاهر شود. قبل از اینکه با یک آژانس سئویی که سئو اقساطی ارائه می‌دهد برای خدمات پیوند ایجاد کنید، اطمینان حاصل نمایید که خدمات ایجاد لینک آنها خدمات اخلاقی و کلاه سفید هستند.

کلام آخر …

هنگام شروع خرید از نمایندگی‌های سئو و تصمیم گیری، باید در نظر داشته باشید که:

سئو زمان می برد: سئو اقساطی ماهانه بهترین است. سئو را به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت در نظر بگیرید. آژانس‌هایی که دوره‌های دوره‌های سئو فشرده ارائه می‌دهند ممکن است در جایگاه خود بطور محدودی نتیجه‌بخش و موثر واقع شوند، اما ماندگارترین نتایج سئو از یک تلاش طولانی مدت حاصل می شود. مارک جکسون در SEW می نویسد: “ارزش واقعی تلاش های SEO عموماً در ماه (های) اول تلاش مشخص نمی شود.” درسته. SEO ها چوب جادویی را تکان نمی دهند تا نتایج فوری دریافت کنند. آنها عملیات گسترده ای را انجام می دهند که نیازمند ماه ها تلاش خواهد بود.

امتیاز ما

نوشتن نظر